Stránka 5 z 6
Napsal: ned úno 11, 2007 21:57
od JRD McLAREN
Peco..
idem objednavat suciastky z Vrboveho..
..ked tak daj vedet na PM...
no ..to trasenie budu silembloky..
ten na motor je cca 680 az 750 ..ako kde..
ostatne dva si uz nepametaam..
olejovy filter je cca 120-150
a spotreba ti teda pekne naraastla..
az som si neni taky isty,..ze to je len svieckami..
Napsal: pon úno 12, 2007 21:00
od Igi
Kontroloval som sviečky a prekvapilo ma, že boli všetky mokré. Mal som chvílku predtým naštartovaný motor asi 30 sec, takže bol studený.
Je to normálne
Ani by som sa nad tým nezamýšlal, auto šlape dobre, ale 2 dni predtým mi zrazu nešiel naštartovať teplý motor. 2x som zatočil a ani nezakašlal. Na tretí pokus som mu troch pridal plyn a chytil.
Napsal: úte úno 13, 2007 00:06
od Akri
Igi píše:Kontroloval som sviečky a prekvapilo ma, že boli všetky mokré. Mal som chvílku predtým naštartovaný motor asi 30 sec, takže bol studený.
Je to normálne
Ani by som sa nad tým nezamýšlal, auto šlape dobre, ale 2 dni predtým mi zrazu nešiel naštartovať teplý motor. 2x som zatočil a ani nezakašlal. Na tretí pokus som mu troch pridal plyn a chytil.
Nevim jestli je to normalni, ale ja to mival taky, jinak byly vypalene krasne, ale jakmile auto jen popojelo, byly mokre, presne jak pises
Jinak jsem nemelproblem se startovanim, tak na to nemuzu odpovidat
svíčky
Napsal: úte úno 13, 2007 09:53
od Serpico
...to Akri a Igy, kdesi jsem četl že ani po 10km není mnohdy "optimální" teplota na prvním kroužku na pístu....to by souviselo s mokrými svíčkami po krátkým běhu....nechávám odborné posouzení a hlavně z praxe palikxovi a petrmovi....
mějte se fajn
Napsal: úte úno 13, 2007 19:52
od Igi
Ako sa opticky prejavuje na sviečke opotrebenie? Tie moje majú niečo cez 10 tis zvačša na LPG a v podstate okrem toho, že boli zasvinené vyzerali ako pri kúpe. Ked som ich mal vybraté tak som ich trochu očistli drotenou kefou a mám pocit, že to rozumnejšie štartuje.
Inak sú to sviečky NGK.
Re: svíčky
Napsal: úte úno 13, 2007 19:52
od Akri
Serpico píše:...to Akri a Igy, kdesi jsem četl že ani po 10km není mnohdy "optimální" teplota na prvním kroužku na pístu....to by souviselo s mokrými svíčkami po krátkým běhu....nechávám odborné posouzení a hlavně z praxe palikxovi a petrmovi....
mějte se fajn
ja nevim, ja jsem to zpozoroval pred vymenou svicek a ne jednou, to jsem jen nastartoval a zajen do dilny k mechanikovi, max 10 metru a pokazdy byly mokry, ja nejsem vubec mechanik
Napsal: úte úno 13, 2007 21:41
od JRD McLAREN
no ot ze su po "studenom starte" taqtrochu "orosene" je normal..
ono pisu ze sviesky vydrzia cca od 15tis po 30tis.
..
jak spoznat opotrebenie..
hm..
tazko sa to popisuje po nete..
ono kontakty nesmu byt opalenee...
ani nejako nesmie byt vypadanaa keramika..a pod..
obrazky sa daju najst na nete..
ja taham na NGKackach 20t km..
a staale f pohode..
svíčky
Napsal: stř úno 14, 2007 09:53
od Serpico
....jo JRD souhlas máš pravdu - popraskaný porcelán - keramika to si písty pošmáknou a můžeš dělat GO...ale viděl jsem svíčky PAL u kolegy po po 40tisících, kupodivu držely a keramika nebyla popraskaná, vyjímka potvrzuje pravidlo...nikomu nedoporučuji překonávat....
mějte se fajn
Napsal: stř úno 14, 2007 22:46
od whisky22
Napsal: čtv úno 15, 2007 10:12
od JRD McLAREN
..skoro to iste je aj tu..
http://www.ngk.de/Spark_plug_faces.694.0.html
..no a este, je aj viacero pripadov..a "fejsov" svieciek..
..napr., ked unika voda..
(a je v chladiacom systeme viac vody nez nemrznucej, ak vobec nejaka)
tak elektroda je kraasna cistunkaa...a na korunke su male kvapocky vody..
..a v pripade, ze je tam aj nieco nemrznuuce,..tak to ma sfarbenie modre, zlte, zelene, cervene....
proste farbu chladiacej kvapaliny..
a tak..no..
nikde som nenasiel obrazok, jak vyzera sviecka, "ked je utopena"..
..teda ak by ste do hlavy valcov co ma "dlhy zavit" namontovali sviecku z "kratkym zavitom"
a pod...
Napsal: pát bře 30, 2007 12:14
od Erricco111
Ahoooooooj!Viem že som v inom threade,ale ked sa neopýtam,tak sa nedozviem!
Ake sviečky a olej by ste mi poradili do Tica?Má totiž trocha nestabilne otačky pri volnobehu a ked pridám v 2 tak to najprv trocha trhne až potom zaberie.Menil som už vzduchový filter a podla toho čo tu čítam,tak by som mal skusiť vymeniť aj olej a sviečky a kable a vtom je problem
Kedže som Tico kupil nedavno a posledný majitel nevie aký olej tam je... poprosil by som vas o radu.
Vopred vdaka za pomoc.
PS: Niečo na pobavenie,ked vam tam u vas už chcu nainštalovať Amíci ten radar...
http://www.rootburn.com/pics/rockets.jpg
aby to dopadlo vždy len takto
Ake sviecky na lanosa
Napsal: ned kvě 13, 2007 21:50
od stikyworld
Caute chlapci,
som novým majitelom Daewoo lanos-a rv98 a potreboval by som vediet ake sviecky kupit do 1.4?
Mam problem ze potom co slapnem na plyn auto zacuka a nic moc nezrychli a myslim ze je to svieckymi, Pise sa tu ze naj su NGK pre 1.6, myslite ze budu dobre i pre 1.4? Daju sa kupit niekde na nete?
Este by som sa spytal na poistky a nejaky manual, da sa niekde stiahnut?
dakujem za kazdy prispevok
Napsal: ned kvě 13, 2007 22:40
od peco
www.lanosclub.com
tu sa najdes manualy a to co potrebujes.
co sa tyka sviecok mali by tam ist "korejske" to znamena bud denso alebo ngk.
osobne som dal denso, ale nejaky rozdiel oproti brisk som nepocitil. akurat v servise ma tiez upozornili ze brisk su na korejske auta neni najvhodnejsie. napriek tomu som na nich presiel cca 15 000km
Napsal: ned kvě 13, 2007 23:04
od ninja3
Teď mám svíčky Brisk DR15YC Yttrium 0,7
Předtím jsem měl NGK BPR6E a taky byly dobrý. Obojí můžu doporučit.
svíčky
Napsal: pon kvě 14, 2007 12:00
od Serpico
....to JRD McLAREN - dobrý i názorný školení viz foto....
Mějte se fajn