Stránka 5 z 13
Napsal: pon bře 03, 2008 22:10
od PeS
Slavek píše:Skus jeste restart ridici jednotky, a zacni od zacatku, nebo at ti ji resnou natverdo v servisu treba se nauci trochu na jinou spotrebu, nevim jestli to pomuze ale je to financne zanedbatelny a za pokus so stoji, ovsem jestli si jiz toto delal tak v tom pripade bude neco zle s davkovanim paliva.
On se dá nějak udělat restart řídící jednotky?
Napsal: úte bře 04, 2008 09:44
od Ivoš
Jj...tuším, že stačí odpojit baterku na cca 10 minut a pak jí připojit....tohle se mi stalo nechtíc, když jsem měnil baterku v Kombiku...pak jsem musel nastavovat hodiny, rádio, atd....takže tohle by mělo stačit....P.S. Já to měl odpojeno asi půl hodiny.
Napsal: úte bře 04, 2008 12:58
od Richard
Já na tempomat moc nejezdím, připadá mi, že i při ustálené rychlosti např. 120 auto žere podstatně víc a furt přidává a ubírá
někdo doporučoval nastavit např. 130 a pak to páčkou stáhnout např. na 120, ale nemám na to trpělivost, tak radši šlapu na plyn sám...
On totiž tempomat v mý Nubiře je takovej krokovej motorek co tahá za plynovej pedál a tak je citlivost tohodle zařízení nevalná. Předpokládám, že u tebe je už tempomat normální - řízený rovnou řídící jednotkou. Ten by měl být samo lepší. Ale když pojedeš z kopce bude se snažit držet rychlost a když pojede pak do kopce tak taky a dá třeby plnej knedlík. Když jedeš ty tak nebudeš z kopce tolik ubírat a auto rozjedeš a následně do kopce zas tolik nebudeš přidávat...... a vo tom je ta spotřeba...
nubira
Napsal: úte bře 04, 2008 18:14
od Serpico
...to PeS i dle našeho Palikxe - Daewoo / Chevrolet maister, pokud odpojíš baterii a spojíš kabely od baterie má se nastavit základní nastavení - tedy asi jakýsi restart...ale nemusíš odstranit všechny vady - hlášení...
Mějte se fajn
Napsal: úte bře 04, 2008 19:34
od Satik
Dle mého názoru odpojení baterie nestačí. Po správném resetu by měly zmizet i chybové hlášky.
Napsal: stř bře 05, 2008 09:00
od Ivoš
No třeba je nutný ještě spojit ty kabely
nubira
Napsal: stř bře 05, 2008 10:30
od Serpico
...to Ivoš po spojení kabelů se nastavuje základní nastavení ( ECU - ŘJ si načítá i způsob jízdy, styl ) - k odstranění chybných hlášení ( porucha ) je třeba odstranit příčinu - závadu , jak jsem koupil od palikxe prodávám - dávám...ale třeba se k tomu vyjádří i palikx
Mějte se fajn
Napsal: stř bře 05, 2008 11:02
od Ivoš
Aha...takže vlastně když odpojíš baterku na nějakou dobu, řekněme 10 minut, tak se smaže pouze paměť přístrojů (rádio, hodiny apod.), ale chyby v ŘJ zůstanou...smažou se až po spojení....hmmm...to vyzkouším u Sedana...díky za poučení
nubira
Napsal: stř bře 05, 2008 11:28
od Serpico
...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou
Mějte se fajn
Napsal: stř bře 05, 2008 12:45
od Satik
Hmm...jsem si myslel, že ŘJ používá pro tyto data jinou paměť než je RAM. Další věcí je zkrat. ŘJ tj. procesor atd. pracují s nižším napětím než 12V. Bude tam několik stabilizátorů napětí a zkrat na vstupu nevybije kondenzátory na jeho výstupu, ale.....
Re: nubira
Napsal: stř bře 05, 2008 14:55
od PeS
Serpico píše:...to Ivoš " po odstranění závady " - načtena v ECU - nastavíš základní... a tím spojením vybiješ kondiky - nelze řešit vše, ale hlavně jde o odstranění závady, problému...jinak po zapojení se načte znova...u Srby načítali furt, zapojení " scanneru " 11 cca 1 100 Kč...a přišli na nic, tedy ano " pomůže diagnostikovat, ale musíš znát a umět "...zlatej palikx... no, už není v daewou
Mějte se fajn
Servis mi sdělil, že u TCDi nelze udělat reset řídící jednotky, protože to tato ŘJ neumožňuje. Jsou schopni vynulovat pouze provozní data. Navíc jedotka se neučí jen na začátku - ale průběžně po celou dobu.
Zkusím jezdit bez tempomatu, ale dělá-li tempomat spotřebu o dva litry všší, pak k čemu tam je?
nubira
Napsal: stř bře 05, 2008 16:56
od Serpico
....to Satik já jsem mizernej elektrikář a P.C. už vůbec nerozumím, dokážu pochopit princip 1 - 0 a tím končím, ale výše uvedené dělají servismani a teď je otázka....proto svůj názor vysvětli, nakonec od toho jsme tady aneb jeden vše neví...a taky " vím, že nic nevím "..
Mějte se fAjn
Napsal: stř bře 05, 2008 20:35
od Satik
to Serpico : byla to pouze úvaha, může to tak fungovat....
Asi jsem za blba
Napsal: stř bře 05, 2008 22:56
od PeS
Dneska mi servisní technik přivezl auto. Najel s ním přes 100 km - natantkoval plnou, ujel 100 km a znovu dotankoval plnou. Prý měl spotřebu 4,8. Jinými slovy - já jsem jelito, které neumí jezdit a servis je v pohodě, protože mám přece spotřebu 4,8 - což považuji za holý nesmysl zvláště na zimních pneu a v zimě.
Takže výsledek - do servisu s tím nemohu, Jen se tam objevím, uý vidím ty jejich oblčeje - zase ten blbec se spotřebou. A pak obehraná písnička - my jsme naměřili 4,8.
Závěr? Ještě 2,5 roku a a firma Chevrolet navždy zmizí z mých vědomostí. Budu dále jezdit za 8 litrů a pak to prodám s tím, že to má spotřebu 4,8 a sevris to vřele potvrdí. Chudák ten, kdo si to koupí...
P.S.: Jinak pozor na kamínky - měnil jsem přední okno - 14 700,- Kč...
Napsal: stř bře 05, 2008 23:51
od Ivoš
A dodali ti nějaký doklad? Pokud ne, tak ti můžou tvrdit, že s tím lítali a brali do toho kerosen
jinej servis poblíž nemáš?