Stránka 39 z 46

Re: Orlando a LPG

Napsal: čtv srp 28, 2014 20:52
od Laco71
mirdoch píše:V plzeňském Chevroletu mě do Orlanda bez problémů namontovali
LPG s nádrží místo rezervy.Jezdím za 8l/100km a na nic si nemůžu
stěžovat.Prostě super
Nie je to nejak malo 8 litrov plynu ???

Orlando ma svoju hmotnost...

Na benzín si mal aku spotrebu ???

Podla prepočtu vychádza že 6,15 ????

Neverím tomu.

Ja mam v Orlande LPG a spotreba /priemerná/ podla tankovania je 9,5
pod 9 ešte nebolo nikdy

Re: Orlando a LPG

Napsal: čtv srp 28, 2014 21:26
od hoza
mirdoch píše:V plzeňském Chevroletu mě do Orlanda bez problémů namontovali
LPG s nádrží místo rezervy.Jezdím za 8l/100km a na nic si nemůžu
stěžovat.Prostě super
To je trošku mimo, kdyžtak sem napiš skutečné hodnoty díky :D

Re: Orlando a LPG

Napsal: pát srp 29, 2014 15:59
od inza
Skutečnou hodnotu mám 12,5 :) - ale je to automat

Jinak určitě hodně záleží na systému, kolega má v jednom z prvních Prins a jezdí kolem 10l LPG po městě, ve druhém má LandiRenzo a jezdí to tak za 11.

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 31, 2014 15:17
od solda
já mám teď po cestě z Chorvatska. Tankoval jsem průběžně... Někde v Chorvatsku (Istrie) do plna a pak na hranici Slovinsko - Rakousko... Odjeto 340km a natankoval 31,2L. Po dálnici, mazal jsem to 130km/h, sem tam zpomalení na 100km/h. Tak je to divný, že je to pod 10l. Zřejmě na to má vliv i přístřik benzinu a tam to nemůžu odhadnout, kolik to tam toho benzinu dalo ;) Má někdo jiné zkušenosti?

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 31, 2014 16:55
od inza
to s manuálem odpovídá... při tachometrových 130 s těmi zpomalováními (tunely, zúžení atd.) to tak může vycházet...

Já se zatím pod nějakých 11,5 nedostal ať jezdím jak jezdím....

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 31, 2014 17:46
od solda
inza píše:to s manuálem odpovídá... při tachometrových 130 s těmi zpomalováními (tunely, zúžení atd.) to tak může vycházet...

Já se zatím pod nějakých 11,5 nedostal ať jezdím jak jezdím....
Mě to v průměru vycházelo 10l/100km jezdíme 50/50 Brno a dálky. Teď mi měnili po 58t vstřikovací lištu a že mi to celé museli nastavit znovu, tak že uvidím, jaká bude spotřeba a případně dojet ještě jednou na seřízení. Předtím se to ale celkem upravilo v průměru, když jsem jezdil decentka, ale samozřejmě jsem tomu i pořádně dal, dostával jsem se bez problému i pod 10l. Jinak mimo téma spotřeba, ty darebáci chtěli za tu lištu 2500,- + 450,- výměnu. Měnil to už někdo nebo jsem jen já ten smolař?

Re: Orlando a LPG

Napsal: ned srp 31, 2014 22:51
od inza
To už není v záruce? Nebo proč by se na to neměla vztahovat? Jinak mi ta cena nepřijde úplně hrozná...

Mohlo na tu závadu mít nějaký vliv LPG?

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon zář 01, 2014 08:49
od solda
inza píše:To už není v záruce? Nebo proč by se na to neměla vztahovat? Jinak mi ta cena nepřijde úplně hrozná...

Mohlo na tu závadu mít nějaký vliv LPG?
Záruka je 2 roky, já jsem kousek za ní.... Říkali, že výrobce udává životnost 50t já se dostal 8t za, ale prý vydrží někomu 30t, jinému i 100t :roll:

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon zář 01, 2014 19:56
od Krtek
Na mym Landi Renzo odešla po 145 tisících km. Ale plynoservisák, co k nmu jezdim na revize, řikal že to byl zázrak. Vstřiky Matrix prej maj životnost buďto 40-50 tis km nebo "normální" a vydržej snad i tak dlouho jako mně. Vstřiky stály před 3 rokama cca 8 tisíc.

Re: Orlando a LPG

Napsal: stř lis 26, 2014 13:14
od vasa.prokop
Zdravím Vás Orlanďáci a Orlanďačky.
Po delší době bych rád přidal nové informace ohledně našeho Plynového Orlanda.

Od doby co jsem řešil problém pokaženým motorem a totálně zhovadilým přístupem jistého prodejce z Kunína už uplynula nějaká doba.

Nyní máme najeto skoro 170 tisíc kilometrů a zatím auto šlape jak hodinky. Jediný problém, který máme, je svítící kontrolka motoru, která od doby poruchy (ve 100 000 km) stále svítí ale na výkon motoru to nemá vůbec žádný vliv.

Jsem nesmírně rád, že se má obava o to, že se to stane i ostatním nepotvrdila. Usuzuji z toho, že se patrně jednalo buď o špatný kus už od začátku, zpackanou montáž LPG, nebo jinou Vyšší moc.

V současné době plánujeme že si pořídíme do flotily další auto (místo citroena C4 piccasso 1.8 přestavěný na LPG) a patrně opět půjdeme do Orlanda.

Jednak bychom rádi ujednotili naše auta ale hlavně se mi žádné jiné auto nelíbí tak, jako právě Orlando.

Trochu mě překvapila docela vysoká cena ojetých Orlíků a to nejen na českém trhu, ale i v celé Evropě. Tak nějak jsem předpokládal, že po té co Chevrolet opustil evropský trh začnou lidi panikařit a zbavovat se Chevroletů a i ceny Orlanda budou nízké. No spletl jsem se. Je viděl že i ojeté Orlando si drží poměrně dobře cenu a dokonce i bouraná, kde lze předpokládat velice vysokou cenu karosářských dílů.


Abych to tedy shrnul.

Po více jak 160 tis. kilometrech jsem s Orlem nadmíru spokojen
na prohlídky jezdím ke svému garážmistrovi (olej, veškeré filtry, práce) vše do dvou tisíc. V autorizovaném jsem platil něco mezi 5500,- až 7.000,- už nikdy víc originál

dosavadní závady:
Výše zmíněná oprava motoru ve 97.000 km
Nefunkční otvírání kufru (v záruce opraveno)
Rezavějící šrouby držící krytku osvětlení SPZ - vyměněno
Únavová vada táhla levého stěrače (plastový kloub a kovový protikus - vychodilo se to a to táhlo, osa ,či jak se ten bazmek jmenuje prostě nedrží a je potřeba ho vyměnit. (pouze v originálu, bo náhražka prý neexistuje)

A to je zatím z poruch vše.

Mějte se pěkně a přeju mnoho spokojených kilometrů. Jo a kdybyste někdy chtěli svého Orla prodat za přijatelnou cenu, tak mi napište. počítám, že budu ještě nějakou dobu hledat, než najdu odpovídající verzi (1.8LTZ) za rozumnou cenu.

EDIT:

úplně jsem zapomněl na dvě další závady, za což bych se chtěl omluvit.

První, která byla už krátce po Opravě motoru byla výměna zapalovacích cívek. Bohužel u Orlanda to mají udělané tak na cypa, že je mají všechny 4 zalité dohromady na jedné rampě. takže odejde jedna a vyměňujete celý komplet. ( na jejich obranu. zatím jsme je měnili jen jednou. u Toyoty Previa 2.4 překopané na LPG jsem jich měnil postupně 8. tam jsou každá zvlášť edna stojí cca 3000,- v origo. z ebay jsou levnější.)

Takhle ty cívky vypadají u Orla:
http://www.ebay.com/itm/CHEVROLET-ORLAN ... 27eef2e05d


Druhá závada bylo vadné ložisko v převodovce. (cca 8.000,- 2 ložiska, 2x Gufero - na ty se čekalo docela dlouho. šly až z Koreje, olej a práce)
Projevovalo se to podobně, jako vadné ložisku v kole. tedy hučením, zajímavé bylo, že to ze začátku hučelo jen trochu. Při zatočené na stranu to hučelo víc. Nakonec už to byl docela nepříjemný zvuk a prý kdybysme to nechali ještě chvilku dýl, mohlo se to rozpadnout a v převodovce udělat pěknou neplechu. Zeptám se mojeho opraváře jestli ho ještě někde má a pokud jo, tak bych Vám sem dal fotku abyste viděli jak to vypadá. Říkal, že už asi muselo být špatné od začátku, ale do toho nevidím.

Jinak ještě asi budu muset za pár kilometrů vyměnit levý zadní tlumič, ale to nepovažuju za závadu, jelikož je to spotřební materiál a na to, že vozím dost často plné auto, to vydrželo docela dlouho.

Tak snad jsem už na nic nezapomněl.


Oproti předchozím autům je těch závad teda o poznání méně.

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon pro 01, 2014 11:41
od mari1300
Zdravím,
chtěl bych se zde zeptat na nějaké informace spojené s Orlandem a provozem na LPG + pár ještě jiných dotazů ohledně praktičnosti a spolehlivosti.
Nepročítal jsem to tu vše, pokud se to tu již řešilo, tak se omlouvám...


1.
-Kdo jste dávali LPG do Orlanda 1.8 - montoval vám to přímo autorizovaný prodejce Chevrolet, nebo jiná firma, nepřišli jste tak o záruku?
(volal jsem autoriz. prodejce/servis Chevrolet-Praha a bylo mi zděleno, že u nás se Orlando s LPG nikdy jako nové neprodávalo a že výrobce auta systém LPG nedoporučuje a i kdyby autoriz. servis, kde se auto koupilo a nechalo zároveń na LPG předělat, záruku ponechal, tak v jiném autoriz. servisu Chevrolet/pokud by bylo třeba při eventuální poruše na cestách/ odvést auto jinam, tak tam by záruku údajně neuznali a buď by auto neopravili, nebo opravili s tím, že záruka by padla...)
-jaký systém a za kolik máte + máte přimazávání? pokud ano tak jednobodové, nebo s rozbočovačem?

2.
- Věděl by někdo, co je v benzínovém Orlandu přesně za motor(je to stejný motor 1.8 Ecotec, co se dával do Opláckých zafir)?
- Rozvody jsou řetěz, nebo řemen?
- ventilové vůle jsou vymezovány hydroštely, nebo na pevno podložkami?
- Je dle vašich zjištěných informacích(pokud se o to teda někdo zajímal) tento motor na provoz na LPG vhodný, není u něj známá nějaká konstrukční překážka, která by znamenala potencionální problémy při provozování na LPG? V tom servisu mi LPG vůbec nedoporučovali...

3.
- Vejdou se do kufru(při složených sedačkách 2 nerozložená jízdní kola?
- disponuje auto sklopnou př. sedačkou spolujezdce?(sklopení opěradla do úrovně podlahy= prodloužení rovné ložné plochy-dnes celkem častý a příjemný prvek výrobců).
- Jak hodnotíte celkovou spolehlivost a zpracování auta?

Docela mě zarazilo, že Chevrolet ukončil prodej pro Evropu...(zřejmě Oplácká Lobby, když zjistili, že Orlando může být pro Zafiru vážným konkurentem, na druhou starnu Zafira není špatné auto a ve vnitř bude o dost prostornější-myšlen hlavně kufr.


Díky za objasnění, Marek

EDIT : máte někdo v Orlandu systém Lovato?Údajně s ním mají být v tomto autě nějaké problémy.,..

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon pro 01, 2014 16:10
od ChOrlando
to nebylo lobby opla, ale nemecke (EU) vlady ta do oplu nalila nekolik miliard eur, aby nepropoustel zamestnance a nekrach, na oplatku tak GM stahl z EU znacku chevrolet vyrabenou v korei a prodeji vsech Europskech aut tak ubyla jedna z mala zdrave konkurence...

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon pro 01, 2014 17:10
od mari1300
ChOrlando: OK-díky za vysvětlení situace o ukončení prodeje...

k těm ostatním věcem by nic nebylo???

Re: Orlando a LPG

Napsal: pon pro 01, 2014 18:18
od vasa.prokop
mě se při sklopených sedačkách docela pohodlně vleze koloběžka Mibo express
kolo bych tam nerval.

Co se týká zbytku:
bod 1: na téma záruky je tu toho hodně. stačí hledat.

bod 2: to je spíše na nějakého technika, ale náš opravář říkal, že je to oplácký motor

Re: Orlando a LPG

Napsal: úte pro 02, 2014 04:20
od smire666
K rozvodom, je tam remeň ( výmena rozvodov pri 150 tkm alebo po 10 rokoch prevádzky ). Sú tam hydroštely.