Stránka 38 z 69

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: pon čer 08, 2009 22:04
od Ivan
]Rebro[ píše:To je super.

Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci ;)
S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní ;)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 17:09
od Ivan
Stručná reportáž ze včerejšího DRAG CUPu, kde mě zradila technika a já skončil až jako 4. :-(

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 17:24
od FoXo
Ale fotky ti spravili velmi pekne :)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 17:39
od Ivo R.
Prosím tě taky dobrý , nech něco soupeřům. :D :D Ale koukám , že jsi odstartoval tak rychle, že ti pravá směrovka padla do motoru :lol: :lol:

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 20:03
od milosh
Ivane super fotky -i Ty sklopeny zrcatka a sundany sterace tolik pomuzou?

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 20:07
od -peha-
Výborné -i Jo a čo je to tam za chladenie teda to strieborné s červenou tkaničkou :D

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 20:40
od Ivan
Samozřejmě to mohlo dopadnout i hůř :D

A k těm otázkám:

1) stěrače i zpětná zrcátka jsou aerodynamickou brzdou. Nebyl jsem s Nexií v aerodynamickém tunelu, ale uvádí se, že to může udělat rychlostí rozdíl až 5 km/hod.

2) ten oddělaný blinkr je z toho důvodu, aby mi šlo do sání více studeného vzduchu. Vždy jsem měl subjektivní pocit, že to pomáhá. Standardní teplota v sání je dle teplotního čidla kolem 45-60 stupňů, což je hodně.

3) ta fólie s tkaničkou je termoizolační vrstva od ThermoTecu, izoluje studený vzduch z intercooleru, aby se nezahříval od motoru - užitečná věc (bohužel velmi drahá).

Bude následovat drobná oprava turba a konečně snad ta dlouho připravovaná 6stupňová převodovka. To bude pro letošek asi všechno, ale příští rok bude zlomový - uvidíte ;)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 21:05
od ]Rebro[
Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co? :lol:

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: ned čer 28, 2009 22:13
od Ivan
]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co? :lol:
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání. :D

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: pon čer 29, 2009 20:22
od pet007
Ivan píše:
]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co? :lol:
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání. :D
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujes :)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: pon čer 29, 2009 20:49
od milosh
Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka ;)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: pon čer 29, 2009 22:22
od Ivan
pet007 píše:
Ivan píše:
]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co? :lol:
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání. :D
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujes :)
Ber to zatím jako tajemství, dokud to nebude, nechci moc prozrazovat detaily ;)

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: pon čer 29, 2009 22:23
od Ivan
milosh píše:Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka ;)
Nevíte někdo, jaký je hmotnostní rozdíl mezi 3dv. a 5dv. ??

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: úte čer 30, 2009 11:26
od Marra
no moc hezky mistře -i ;) . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?

Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo

Napsal: úte čer 30, 2009 19:43
od Ivan
Marra píše:no moc hezky mistře -i ;) . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Uvidíme, jak to půjde. Na čtyřkolku to jde přestavět vždycky - otázkou ale je, jak bych byl konkurenceschopný v kategorii 4x4, kde jezdí právě MarAt s CRX turbo, Béďa s S2, upravené Lancery EVO apod. S MarAtem jsme velmi dobří přátelé a určitě se od něj dá spousta věcí naučit ;) DRAG CUP má totiž kategorie nejen podle objemu, ale také podle hnané nápravy...