Stránka 38 z 69
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: pon čer 08, 2009 22:04
od Ivan
]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci
S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 17:09
od Ivan
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 17:24
od FoXo
Ale fotky ti spravili velmi pekne
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 17:39
od Ivo R.
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 20:03
od milosh
Ivane super fotky
Ty sklopeny zrcatka a sundany sterace tolik pomuzou?
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 20:07
od -peha-
Výborné
Jo a čo je to tam za chladenie teda to strieborné s červenou tkaničkou
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 20:40
od Ivan
Samozřejmě to mohlo dopadnout i hůř
A k těm otázkám:
1) stěrače i zpětná zrcátka jsou aerodynamickou brzdou. Nebyl jsem s Nexií v aerodynamickém tunelu, ale uvádí se, že to může udělat rychlostí rozdíl až 5 km/hod.
2) ten oddělaný blinkr je z toho důvodu, aby mi šlo do sání více studeného vzduchu. Vždy jsem měl subjektivní pocit, že to pomáhá. Standardní teplota v sání je dle teplotního čidla kolem 45-60 stupňů, což je hodně.
3) ta fólie s tkaničkou je termoizolační vrstva od ThermoTecu, izoluje studený vzduch z intercooleru, aby se nezahříval od motoru - užitečná věc (bohužel velmi drahá).
Bude následovat drobná oprava turba a konečně snad ta dlouho připravovaná 6stupňová převodovka. To bude pro letošek asi všechno, ale příští rok bude zlomový - uvidíte
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 21:05
od ]Rebro[
Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: ned čer 28, 2009 22:13
od Ivan
]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: pon čer 29, 2009 20:22
od pet007
Ivan píše:]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujes
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: pon čer 29, 2009 20:49
od milosh
Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: pon čer 29, 2009 22:22
od Ivan
pet007 píše:Ivan píše:]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujes
Ber to zatím jako tajemství, dokud to nebude, nechci moc prozrazovat detaily
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: pon čer 29, 2009 22:23
od Ivan
milosh píše:Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
Nevíte někdo, jaký je hmotnostní rozdíl mezi 3dv. a 5dv. ??
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: úte čer 30, 2009 11:26
od Marra
no moc hezky mistře
. Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Napsal: úte čer 30, 2009 19:43
od Ivan
Marra píše:no moc hezky mistře
. Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Uvidíme, jak to půjde. Na čtyřkolku to jde přestavět vždycky - otázkou ale je, jak bych byl konkurenceschopný v kategorii 4x4, kde jezdí právě MarAt s CRX turbo, Béďa s S2, upravené Lancery EVO apod. S MarAtem jsme velmi dobří přátelé a určitě se od něj dá spousta věcí naučit
DRAG CUP má totiž kategorie nejen podle objemu, ale také podle hnané nápravy...