Stránka 37 z 72
Napsal: čtv led 01, 2009 12:34
od Google [Bot]
Hmm...F102-ka?
Napsal: čtv led 01, 2009 12:46
od alvin
présne tááááááááák,posledný dvojtakt vyrábany v západnej časti Nemecka DKW F 102,po zániku značky DKW a 4-taktizácii sa vyrábal ako AUDI 72.Vôbec tie vozy DKW neboli u nás propagované,aby netienili ich východnemeckej chudobnejšej polovičke IFA, tá značka vzniklana východe,po rozdelení Nemecka,lebo DKW ostala na Západe tak sa projekt z r.1940 DKW F9 vyrábal na východe ako IFA F9 a na Západe ako DKW 3=6
http://www.auta5p.eu/muzea/audi_museum_2005/amm_44.htm
http://www.auta5p.eu/muzea/audi_museum_2005/amm_30.htm
pri tom 2.zábere,chlapi,pozerajte na auto,nie na ten plagát v pozadí
keď som spomínal tie diely,všimnite si zadnýh krytov koncových svetiel a nárazníka,určite poznáte,podobnosť vôbec nie čisto náhodná
http://www.auta5p.eu/muzea/audi_museum_2005/amm_74.htm
nuž na Západe ostali pri tradičnom označení DKW,kým na východe k priezvisku (příjmení) IFA pribudli krstné mená Trabant a Wartburg
koho zaujíma západonemecký trabant,taktiež vyrobený z plastu,tak tu je
http://www.auta5p.eu/muzea/audi_museum_2005/amm_45.htm
sériovo sa však vyrábal iba v NDR,aj vieme prečo,totiž jeho výrobne náklady prevyšovali predajnú cenu čo si "páni kapitalisti" nemohli dovoliť,ale bratom,súdruhom ukázali,že ani oni nie sú nešikovnejší,vedia taktiež vyrobiť karosériu z plastov,dokonca modernejšieho vzhľadu.
A veru dvojtaktný motor si priadol,teda lepšie povedané poprdkával
aj pd kapotou takejto nádhery
http://www.auta5p.eu/zavody/most_1987/most_27.htm
alebo aj tejto
http://www.auta5p.eu/katalog/dkw/dkw_1000sp_04.htm
ka samotnému vozu,čo bol predme thádanky,tu je
http://www.auta5p.eu/muzea/audi_museum_2005/amm_69.htm
a aby som dokončil,čo som načal, o tých licenčných vozoch,ktoré sa k nám dovážali,šlo o juhoslovanské IMV,ktoré vyrábala automobilka v dnes Slovinskom Novom mestu a unás slúžili najmä ako vozy záchranky.auutomobilka začínala licenčnou výrobou DKW,tento typ mal už ich vlastnú karosériu,ale pôvodny motor,ktoré boli u nás nahrádzané pri GO motormi wartburg a prevodovkami barkas
http://www.auta5p.eu/katalog/imv/imv_1000_02.htm
Napsal: čtv led 01, 2009 12:58
od alvin
a teraz k tomu vtipu:
v 70.rokoch koloval vtip,že prečo majú tranaty to "S" na kapote.Vraj ,aby ich odlíšili od oplov (tie majú málinko podobné logo,blesk v kruhu).
Lenže málokto asi vie,že s tým istým "S" v kruhu jazdili v NDR aj luxusné limuzíny,vládne špeciály
http://www.auta5p.eu/muzea/horch_museum ... amz_25.htm
šlo pôvodne tiež o dediča AUTOUNION,značku HORCH,ktorá sa po vzniku NDR musela zmeniť na Sachsenring
tu to známe trabanťácke S-ko vidno ešte jasnejšie
http://www.auta5p.eu/muzea/horch_museum ... amz_24.htm
Napsal: čtv led 01, 2009 13:31
od Google [Bot]
Jou tak zasa sme o nieco mudrejsi
Napsal: čtv led 01, 2009 13:44
od alvin
To Spire011:
Keby som bol vyhlásil nejakú cenu za uhádnutie,tak by som Ti ju mohol odovzdať aj osobne
,Tvoje auto som už zaručene videl
Napsal: čtv led 01, 2009 13:50
od Google [Bot]
Hmm to vazne? Zopar takych ako mam ja sa v NR nachadza. A Ty kde byvas.. mozno sme z vedlajsej ulice
pokec
Napsal: pon led 05, 2009 10:57
od Serpico
...to alvin perfecto, gratuluji...a znova opakuji Tvůj archív se mi líbí, je třeba vědět a znát...a mnohý z nás musí být notně překvapen...
Mějte se fajn
Napsal: pon led 05, 2009 16:10
od Slam
Dám sem takovou malou zajímavost... Není to nic složitého, přesto malá nápověda pro ty, které by mohl zmást první pohled na fotku - nebylo to vyrobeno ani v Itálii, ani v Sovětském svazu a ani ve Španělsku:
pokec
Napsal: pon led 05, 2009 16:58
od Serpico
...to Slame Fiat - Žiguli - Polski Fiat - SEAT všechno licence, předpokládám proto Brazilii, prostě jižní ameriku ( a pokud dám na RZ tak spojené státy arabské... ) ale furt jde o Žiguli 2101, který tady všichni znají...
Mějte se fajn
Napsal: pon led 05, 2009 18:09
od alvin
ja to každopádne FIAT 124 ,ale ktovie kde vyrobený a pod akým menom,dodnes sa vyraba kdesi v Afrike a pokiaľ viem aj v Indii,určite pamätáte na ten škandál z r.1992 (Pražská motor Show) s tou "Deltou 99"
Napsal: úte led 06, 2009 01:03
od Slam
Takze, ano - je to samozrejme licencni FIAT 124 a ne - neni to ani Polski FIAT (to byl navic vetsi model 125), ani z Jizni Ameriky, ani z Afriky a ani z Indie...
Napsal: úte led 06, 2009 09:43
od alvin
No polski Fiat 125 bol v podstae taký hybrid,najmä tá 1.generácia,mal zo 125-ky len hrubé rysy karosérie,ale v zásade šlo o faceliftovaný model 1300/1500 zo 125kou mal spoločnú fakt len vonkajšiu líniu karosériu,kýmto ruský VAz (Žiguli - LADA) bola modifikácia na báze FIATu 124,boli upravené aj pôvodné 124-kové motory.
Ale vráťme sa k Slamovej fotke.Nebude ten konkrétny FIAT 124 z kórejskej produkcie,montovala ho kedysi , v r.1970-75,totiž aj KIA ako FIAT-KIA 124 ?
Napsal: úte led 06, 2009 15:50
od Slam
alvin píše:Ale vráťme sa k Slamovej fotke.Nebude ten konkrétny FIAT 124 z kórejskej produkcie,montovala ho kedysi , v r.1970-75,totiž aj KIA ako FIAT-KIA 124 ?
No konecne, ze si tady taky nekdo vzpomnel na Korejce!
Ano, je to v podstate predchudce cee'da...
Ale ve skutecnosti to vyrabela automobilka
ASIA, kteoru KIA pohltila az v roce 1999. Vyrabeli to v letech 1970-75 a tadyhle je hezke reklamni video (na konci je videt logo ASIA a korejsky nazev auta
):
http://www.youtube.com/watch?v=fKJqKtYL5cY
pokec
Napsal: úte led 06, 2009 17:05
od Serpico
...to Slame bylo hezké upozornit na korejce ( měl jsem se víc zamyslet nad RZ arabská eminence - korejci ), fajn dobrý ale furt Fiat 124 alias licence russis nám známé žiguli 2101...
Mějte se fajn
Re: pokec
Napsal: úte led 06, 2009 20:04
od J.Bad
Sice to sem nepatří,ale tady je prima videjko co ukazuje ty krásné stroje z USSR!!
http://www.youtube.com/watch?v=JHdgydtAFiY