Stránka 37 z 46
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 11, 2014 09:02
od Vypravca
357 píše:Před cca rokem to bylo bratru +- rovných 1.000...
Bratru Bohuzial su u nas nenazrati uradnici pri zapise LPG.
Ked som prihlasoval Espero tak som platil 150 Sk. Za Evandu to je ina palka.
Samotny system bez papierov vyjde 900€ a s poplatkami je to 1200€. Co je za system BRC na Sk normalna cena.
Uz len pockat kolko km urobime na LPG.
Ja uz mam 42000km. Je otazka ci motor od Chevroletu vydrzi tolko co Daewoo motory. Na Espere som mal 100000km na LPG a to co citam pri Orlande alebo Cruze tak je velkym snom najazdit aspon 100000km.
Na systeme BRC mi staci menit membrany po 100000km ty na Lovtecu po kolkych?
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob úno 15, 2014 21:23
od ducatka6
Zdar, vo štvrtok mi montovali ťažné na Orlando. V servise som si všimol jedno ďalšie odparkované . Čaká na GO motora po najazdení cca 50000km na plyn. Typ splynovača a či má aj domazávanie neviem. Koľko km na plyn máte vy?
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 19:06
od dag.bag
ducatka6 píše:Zdar, vo štvrtok mi montovali ťažné na Orlando. V servise som si všimol jedno ďalšie odparkované . Čaká na GO motora po najazdení cca 50000km na plyn. Typ splynovača a či má aj domazávanie neviem. Koľko km na plyn máte vy?
ty blaho,ja uz 20 000,ale zatím pohoda
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 19:23
od 357
Koukněte se třeba sem...:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 8&start=30
...kolik se toho dá bez problémů najezdit na plyn...
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 19:55
od solda
dag.bag píše:ducatka6 píše:Zdar, vo štvrtok mi montovali ťažné na Orlando. V servise som si všimol jedno ďalšie odparkované . Čaká na GO motora po najazdení cca 50000km na plyn. Typ splynovača a či má aj domazávanie neviem. Koľko km na plyn máte vy?
ty blaho,ja uz 20 000,ale zatím pohoda
já zatím 45000 a taky klepu na dřevo, nic, čeho bych si všimnul...
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 22:14
od ducatka6
Čo tým chcel básnik povedať ?
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 22:19
od solda
že jezdím, má za sebou 45t a zatím nevím o problému. Doufám, že nebudu patřit mezi ty smolaře, co jim plyn po.... auto (GO motoru po 50t km)
Re: Orlando a LPG
Napsal: ned úno 16, 2014 23:06
od inza
A není možné, že taky s průběhem výroby těch motorů (a s rostoucím počtem jejich přestaveb na LPG) začal výrobce používat nějaké kvalitnější materiály na sedla resp. ventily?
Re: Orlando a LPG
Napsal: pon úno 17, 2014 19:53
od vasek
inza píše:A není možné, že taky s průběhem výroby těch motorů (a s rostoucím počtem jejich přestaveb na LPG) začal výrobce používat nějaké kvalitnější materiály na sedla resp. ventily?
Tomu nevěřím, spíš naopak. Auta se nyní sestavují podle přesného zadání:
- přiměřená životnost za přesně stanovených podmínek (palivo, výkon, zatížení)
- prodejní cena
- zisk
Hlavní je vydělat peníze a né udělat nezničitelné auto. Když plyn, tak oficiální montáž z výroby!
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 06:54
od Krtek
To dělá asi jenom Dacia. Tam maji snad jiný halvy a ventily pro plynoauta. Ale zbytek světa dělá přestavby který zastřeší importér zárukou. Já bych to zase tak neprožíval.
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 07:17
od 357
Těch výrobců je vic, třeba taky Chevy. U plynový 1.8 uváděj nepatrně menší výkon...
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 07:26
od Krtek
Určitě je to tovární ? Co vim tak k nám to slibovali ofiko snad už před 5 lety. A při tom v Německu prodávali Daewroolety na plyn normálně. Už za dob Epicy. U nás to nabízí pár dealerů tak věřim že to daj někomu přestavět tady a držeji záruku jako jsem to měl kdysi já v im-expu (kdysi Čimelice, teď už jenom Plzeň).
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 07:54
od 357
Určitě je. Na displeji máme i kontrolku LPG. U nás jsme ale specifickej trh, vsadím se že je to tím, že to naši prodejci odmítli, aby si pak mohli přivydělat na předraženejch přestavbách! Mně třeba nabízeli Stag za 34000!! Ale s tovární zárukou... Kurvy nenažraný!
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 11:01
od janci
ja mam orla dovezeneho Taliansko a bol predany original s LPG oni to maju nirmalne v cenniku,, a motor F18D4 a BRC,
bez domazavania, ja som tam hned dal Flach Lube na4valce, ale aj v katalogoch je udavani LPG motor, Olando bolo zozaciatku predavane aj inym typom motora, az by zablbla hlava poju nove ventili a sedla s voditkami a bude naveky pokoj, skodovky 120 mali to iste, po uprave hlavy vsetko ok, Len je strasne naprd nastavenie ventilou, pomocou vymedzovacich podloziek, min 2-3x vacka hore dole.
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte úno 18, 2014 12:10
od inza
To je v podstatě to co jsem psal - jestli na počátku nebylo na tom motoru něco jinak... takže bylo? a co?