Napsal: pon úno 26, 2007 22:59
No snad budu mit na nejakej cas pokoj od oprav...
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Diky! Akorat to puvodni bylo v 2x lepsi kvalite (bez tech artefaktu a snizeneho jasu barev zpusobenych moc velkou kompresi), coz je ale zrejme vina http://ukazto.com/ , kterej pri implicitnim nastaveni bohuzel automaticky vsechny uploadnute obrazky "optimalizuje" = snizuje jim kvalitu. Pokud to mas v puvodnim tvaru a obrazek "daewoo3_1.jpg" ma velikost 308 767 bajtu (to je puvodni velikost z roku 1999, kdy byl obrazek nejspis vytvoren z toho nekompletniho ZIP archivu), muzes to prosim pekne nekam soupnout? Treba na rapidshare.com ci na e-mail? Anebo klidne zase na http://ukazto.com/ (kliknutim na tenhle link), ale v nastaveni vlevo dole zrusit zatrzitka a v pulldown menu vybrat volbu "Obrazek nemenit". Dekuji...
Goose píše:Jasne poslu ti to na mail,ted jsem ale mimo...vecer to tam budes mit...
Legu uz mam doma,vse popisu doma...tak zatim...
Ano, vcera jsem uz mailem podekoval.Goose píše:Tak oba byste to meli mit na mailu...
Ja mam teda vzadu bubnove brzdy, ty mas fakt i vzadu kotoucove? Nemas nahodou 2.2L motor?Goose píše:Svoji krasku mam uz doma,takze co se na ni delalo: vymena gumy na stabilizatoru na zadni naprave,vymena zpetne trubky servorizeni,zadni brzdove desticky,predni a zadni kotouce
Chladic klimy a jeho napln jsem resil loni koncem leta (kdyztak si to tu nekde najdi - delal jsme i foto chladice). DURAZNE doporucuji repliku a ne original chladic! Ten originalni ma totiz ocelove drzaky prichyceny k hlinikovemu telu chladice obycejnymi ocelovymi srouby SKRZ zebrovani, coz zakonite diky chemii drive ci pozdeji zkoroduje a chladic prestane tesnit. Ja tam obdrzel nemeckou repliku, kde zadne srouby nejsou, resp. chladic je celohlinikkovy (i drzaky, ktere jsou privarene k telu chladice zboku a do zebrovani neni tudiz nic narvano a nemuze zpusobit netesnost).Goose píše:cekaji me jeste letni gumy a novy chladic pro klimu+napln
To by melo stacit promazat, staci sundat zevnitr calouneni a dostanes se na to (i kdyz blbbe). A nebo si nechat stahovacku vymenit - i s praci to vyjde na necelych 900 Kc. Jinak s timhle ja problemy nikdy nemel, spis mi ty okna jezdi az moc rychle a ostre. Loni v lete jsem diky deravymu chladici klimy pouzival vetrani okny a tak se mi rozsekaly obe zadni stahovacky (se 14tidenim rozestupem) - proste stahovacka se sklada z oceloveho ramu, na nem jsou plastove (!) kladky s plastovymi (!!!) uchyty. U pravejch dveri se mi ulomil pri stahovani okna ten uchyt horni kladky, tim doslo k vyvleknuti oceloveho bovdenu, ktery se tam pak roztrepil a rozlamal, ze uz okno nechtelo vyjet nahoru. U levyho zadniho okna se mi pri stahovani tusim jen vyvlekl bovden se stejnymi nasledky. Byl to vzdy porod to pak rucne dostat nahoru a hlavne to v horni poloze zafixovat! Nekdo pry pouziva kolicky a drivka, no me se vzdy podarilo ten zmrseny bovdem za neco zachytit, takze se pak utahl a okno nepadalo (jen se pak prirozene nesmelo stahovat).Goose píše:pak spatne se zatahuje predni okekno u ridice
Moje tez, dokonce jsme ji kupoval i primo ve meste, kde byla prodana 1. majiteli.Goose píše:Ja jsem rad,ze moje Lega je koupena nova v CR a ze je to po prvnim majiteli...
Vzdyt uz jsem tu o tom nekolikrat psal, ze ta uchazejici para po zastaveni zpusobuje u vetsiny Leganz (co jsem videl) - tudiz je to jev bohuzel normalni, ze se z leve casti masky chladice (kudy jde ta para ven) zacne odlupovat cerna barva a zacne prosvitat chromovany podklad. Dokonce ja si pred necelym rokem mechal masku kvuli tomu opravit (prestrikat), ze vypadala jako nova a minuly tyden jsem koukal, ze uz tam jsou zase 2 drobna mista, kde ta barva zase odpadla a to jezdim vetsinou jen kratke trate, ze se motor ani nestaci poradne zahrat!Goose píše:jo a mam jeste jeden dotaz...vsiml jsem si,ze kdyz nekam prijedu tak se kouri z chladice,teplotu mi to vsak ukazuje normal