Stránka 34 z 76

Napsal: pon úno 26, 2007 22:59
od Goose
No snad budu mit na nejakej cas pokoj od oprav... -i

Napsal: úte úno 27, 2007 11:02
od Hanzy
No teda panove jste sikuly,jak jsem to vytisk tak to mam temer v barve vozu. :lol: Goose doufam ze se dnes uz dockas Legy 1:1 at uz nejsi pesi turista.... :D

Napsal: úte úno 27, 2007 15:36
od Slam
Goose píše:Tak panove...model jsem sehnal,v tej cernej barve...co byste bezeme delali... :lol: :lol: :lol:
Obrázek Obrázek
Diky! Akorat to puvodni bylo v 2x lepsi kvalite (bez tech artefaktu a snizeneho jasu barev zpusobenych moc velkou kompresi), coz je ale zrejme vina http://ukazto.com/ , kterej pri implicitnim nastaveni bohuzel automaticky vsechny uploadnute obrazky "optimalizuje" = snizuje jim kvalitu. :cry: Pokud to mas v puvodnim tvaru a obrazek "daewoo3_1.jpg" ma velikost 308 767 bajtu (to je puvodni velikost z roku 1999, kdy byl obrazek nejspis vytvoren z toho nekompletniho ZIP archivu), muzes to prosim pekne nekam soupnout? Treba na rapidshare.com ci na e-mail? Anebo klidne zase na http://ukazto.com/ (kliknutim na tenhle link), ale v nastaveni vlevo dole zrusit zatrzitka a v pulldown menu vybrat volbu "Obrazek nemenit". Dekuji...

PS: Sorry, ze prudim, ale jsem zastancem maximalni mozne kvality. :)

Napsal: úte úno 27, 2007 19:49
od Goose
Jasne poslu ti to na mail,ted jsem ale mimo...vecer to tam budes mit...

Legu uz mam doma,vse popisu doma...tak zatim...

Napsal: úte úno 27, 2007 19:52
od whisky22
Goose píše:Jasne poslu ti to na mail,ted jsem ale mimo...vecer to tam budes mit...

Legu uz mam doma,vse popisu doma...tak zatim...

Mal by som takisto zaujem. Posli to prosim aj mne.
Dakujem

Napsal: úte úno 27, 2007 21:36
od Goose
Tak oba byste to meli mit na mailu... ;)

Napsal: úte úno 27, 2007 21:44
od Goose
Svoji krasku mam uz doma,takze co se na ni delalo: vymena gumy na stabilizatoru na zadni naprave,vymena zpetne trubky servorizeni,zadni brzdove desticky,predni a zadni kotouce,klima filtr,vzduchovy filtr,brzdova kapalina,6ks zarovek(H3+5w),klimasol,oba zadni tlumice + prace a cena 17125,-Kc...cekaji me jeste letni gumy a novy chladic pro klimu+napln,pak spatne se zatahuje predni okekno u ridice(musim ho vzdy dozavrit rukou) a vsiml jsem si,ze tempomat nefunguje...tyhle opravy necham udelat nekdy v nejlizsich mesicich,nejsou pro me tak dulezite... ;)

Napsal: úte úno 27, 2007 21:54
od -peha-
Tak to ses taky dost prohnul no ale když člověk veme do úvahy že koupí auto či z dovozu a nebo bazaru vždy je to potřebné dát a nebo si to opravit protože to nejsou nový vozy a ty opravy sou na každym voze stejný a dokonce i cenovo takže já sem zatím spokojenej a vozím si zadek v limuzíne :lol: :lol: :lol: :lol: Ať Ti gold kráska fachčí na 100% :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte úno 27, 2007 21:56
od Goose
Ja jsem rad,ze moje Lega je koupena nova v CR a ze je to po prvnim majiteli... ;)

Napsal: úte úno 27, 2007 22:05
od -peha-
No moje je sice po druhým ale první majitel byl Okresní úřad a druhý majitel jí mnel 5 měsícú a vlastne díky tomu je v dobrý kondici :lol: :lol:

Napsal: úte úno 27, 2007 22:24
od Goose
Takze taky super :lol: jo a mam jeste jeden dotaz...vsiml jsem si,ze kdyz nekam prijedu tak se kouri z chladice,teplotu mi to vsak ukazuje normal,myslel jsem,ze nefunguje ukazatel teploty a motor se prehriva,ale stava se to treba i po 5 minutove jizde a to mi prijde blbost,ze by se motor prehral tak brzo... :cry:

Napsal: stř úno 28, 2007 11:57
od Slam
Goose píše:Tak oba byste to meli mit na mailu... ;)
Ano, vcera jsem uz mailem podekoval. 8)
Goose píše:Svoji krasku mam uz doma,takze co se na ni delalo: vymena gumy na stabilizatoru na zadni naprave,vymena zpetne trubky servorizeni,zadni brzdove desticky,predni a zadni kotouce
Ja mam teda vzadu bubnove brzdy, ty mas fakt i vzadu kotoucove? Nemas nahodou 2.2L motor?
Goose píše:cekaji me jeste letni gumy a novy chladic pro klimu+napln
Chladic klimy a jeho napln jsem resil loni koncem leta (kdyztak si to tu nekde najdi - delal jsme i foto chladice). DURAZNE doporucuji repliku a ne original chladic! Ten originalni ma totiz ocelove drzaky prichyceny k hlinikovemu telu chladice obycejnymi ocelovymi srouby SKRZ zebrovani, coz zakonite diky chemii drive ci pozdeji zkoroduje a chladic prestane tesnit. Ja tam obdrzel nemeckou repliku, kde zadne srouby nejsou, resp. chladic je celohlinikkovy (i drzaky, ktere jsou privarene k telu chladice zboku a do zebrovani neni tudiz nic narvano a nemuze zpusobit netesnost). 8)
Goose píše:pak spatne se zatahuje predni okekno u ridice
To by melo stacit promazat, staci sundat zevnitr calouneni a dostanes se na to (i kdyz blbbe). A nebo si nechat stahovacku vymenit - i s praci to vyjde na necelych 900 Kc. Jinak s timhle ja problemy nikdy nemel, spis mi ty okna jezdi az moc rychle a ostre. Loni v lete jsem diky deravymu chladici klimy pouzival vetrani okny a tak se mi rozsekaly obe zadni stahovacky (se 14tidenim rozestupem) - proste stahovacka se sklada z oceloveho ramu, na nem jsou plastove (!) kladky s plastovymi (!!!) uchyty. U pravejch dveri se mi ulomil pri stahovani okna ten uchyt horni kladky, tim doslo k vyvleknuti oceloveho bovdenu, ktery se tam pak roztrepil a rozlamal, ze uz okno nechtelo vyjet nahoru. U levyho zadniho okna se mi pri stahovani tusim jen vyvlekl bovden se stejnymi nasledky. :( Byl to vzdy porod to pak rucne dostat nahoru a hlavne to v horni poloze zafixovat! Nekdo pry pouziva kolicky a drivka, no me se vzdy podarilo ten zmrseny bovdem za neco zachytit, takze se pak utahl a okno nepadalo (jen se pak prirozene nesmelo stahovat).
Goose píše:Ja jsem rad,ze moje Lega je koupena nova v CR a ze je to po prvnim majiteli... ;)
Moje tez, dokonce jsme ji kupoval i primo ve meste, kde byla prodana 1. majiteli. :)
Goose píše:jo a mam jeste jeden dotaz...vsiml jsem si,ze kdyz nekam prijedu tak se kouri z chladice,teplotu mi to vsak ukazuje normal
Vzdyt uz jsem tu o tom nekolikrat psal, ze ta uchazejici para po zastaveni zpusobuje u vetsiny Leganz (co jsem videl) - tudiz je to jev bohuzel normalni, ze se z leve casti masky chladice (kudy jde ta para ven) zacne odlupovat cerna barva a zacne prosvitat chromovany podklad. :oops: Dokonce ja si pred necelym rokem mechal masku kvuli tomu opravit (prestrikat), ze vypadala jako nova a minuly tyden jsem koukal, ze uz tam jsou zase 2 drobna mista, kde ta barva zase odpadla a to jezdim vetsinou jen kratke trate, ze se motor ani nestaci poradne zahrat! :evil:

Napsal: stř úno 28, 2007 13:22
od -peha-
Slamko ako to že máš vzadu bubny já myslel že Leganzy maj´všetky kotúče moja je 99 a motor 2.0 manuál a vzadu sú kotúče :D Tak vyda zase dáký rozdiel medzi Legami :lol:

Napsal: stř úno 28, 2007 15:18
od Hanzy
Goose tak vida uz ses dockal.Jinak ja si taky myslel zpocatku ze mi nejde tempomat ale pak jsem zjistil jak se zapina nestaci jen tlaciko ale zapina se na pacce steracu pootocenim k sobe a myslim ze to jde az od 50km/h.Jina k ta ma je taky po prvnim majiteli se vsemi doklady i serviskou a co je super tak se vsemi doklady od zaplaceni od veskerych oprav,takze vim presne od novoti o vymene kazde zarovky a kdy takze super.Jinak jestli muzu poprosit taky mi posli ten modelik na meil.
Ty bubny na leganze se mi taky nezdaji....na tak velke auta se bubny nedavaji...

Napsal: stř úno 28, 2007 15:27
od phalanx
Co viem tak vsetky Leganzy maju vzadu kotuce kombinovane s bubnami pre rucnu brzdu. A Tempomat funguje oficialne tusim od 45, ale v reale (aspon na nasej) funguje urcite od 40 :).
K prednym oknam ..., treba namazat tu vodiacu listu s tou plastovou srandou ktora po nej chodi, ale mozno este dolezitejsie je dokladne umyt tie gumove listy v ktorych ide okno, urcite nemazat (niekto skusal jemne silikonovy olej, ale neskusal som, normalny olej urcite nie) A tie gumene listy ked su moc vychodene tak ich treba vymenit ...