Stránka 31 z 69

Napsal: stř říj 29, 2008 18:53
od Ivan
pet píše:
Ivan píše:Díky. Příští sezónu bych se rád dostal pod 13 sekund, tak doufám, že se podaří motor vyladit na hranici 280–300 koní tak, aby vše fungovalo, jak má... Držte palce.
Uz teda vis, jakej diferak poridis, jestli lamelovej (LSD Kaaz napr.) ci snekovej (Quaife ATB) ? Na cas pod 13s to bez nej nepujde...
To je věc, kterou ještě nemám ujasněnou...

Napsal: čtv říj 30, 2008 08:52
od SkylineGTR
to Ivan: Gratulace! Jsme rádi, že Ti autí šlape a tak dobře nás reprezentuješ. Už aby byl další sraz, na který přijedeš a ukážeš, jak to jezdí. :oops: :P

Napsal: čtv říj 30, 2008 22:04
od Ivoš
paja truhlik píše:Take gratuluji k exelentním výkonům a nadherného designu a na blyskanosti tve nexie tve auto je snem kazdeho Daewaka Doufám že mluvím za všechny toť můj názor jest :lol: :lol:
No můj sen ne, já mám svojí kočku :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ale Ivanova Nesí je fáro, o tom žádná ;)

Napsal: úte lis 04, 2008 18:50
od JRD McLAREN

Napsal: sob lis 22, 2008 19:58
od Ivan
Přátelé,

dnes jsem se vydal na Slovensko pochytit u profíků, jak se dělá skutečný performance. Kované ojnice, kované písty, odlehčený setrvák, diferenciál, programovatelná ECU, Garret turbo a další... cílový výkon někde kolem až 450 koní. Ale ta cena :? Díly nejsou ani tak šílené, ale to finální naladění na brzdě - desetitisíce jen lítají :shock: Mám opravdu dilema, zda tento projekt realizovat... Nemáte někdo tiskárnu na peníze?

Napsal: sob lis 22, 2008 20:20
od -peha-
Teda 450 koníkú to už je NÁŘES :D :D :D No tiskárny na prašule brzy budou bo jedeme na euro ale ty už potom budou prd platný :D I tak držim palce protože potom už nevim co by Nessi položilo a Daewoo by bolo tzv.auto snú :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob lis 22, 2008 22:08
od Ivan
JRD McLAREN píše:u koho si bol ..??
U Tvých sousedů :-)

Napsal: sob lis 22, 2008 23:04
od -peha-
Ivanka pri Dunaji :lol:

Napsal: pon lis 24, 2008 20:07
od JRD McLAREN
..Ivane kukni este sem na toto...
http://195.168.25.155/dohc/ostatne/out0002.jpg
http://195.168.25.155/dohc/ostatne/out0001.jpg

ta druha stranka je asi len pre zaujimavost...

Napsal: stř pro 10, 2008 16:53
od cukrar
Ivan píše:Díky. Příští sezónu bych se rád dostal pod 13 sekund, tak doufám, že se podaří motor vyladit na hranici 280–300 koní tak, aby vše fungovalo, jak má... Držte palce.
kolik se to vlastně jezdí? 400m ?

Napsal: stř pro 10, 2008 22:41
od Ivan
cukrar píše:
Ivan píše:Díky. Příští sezónu bych se rád dostal pod 13 sekund, tak doufám, že se podaří motor vyladit na hranici 280–300 koní tak, aby vše fungovalo, jak má... Držte palce.
kolik se to vlastně jezdí? 400m ?
Přesně by se mělo jezdit 402,336 metrů, což je 1/4 míle, ale někde se měří jen 400 metrů. Jsou i dráhy jen na 200 metrů (Vyškov).

Napsal: ned pro 14, 2008 20:12
od Ivan
pet píše:Ivane, treba te todle bude zajimat

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... .m20.l1116
Díky!

Napsal: úte pro 16, 2008 22:20
od JRD McLAREN
..niekde na ebay som nasiel aj turbo kit..
NEREZOVE zvody + turbina GARRET

cenovo to bolo cca 25t..
a slubovany vykon cca 240-250hp

(kit bol primarne urceny pre motor C20XE)