Stránka 4 z 4
Re: 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací
Napsal: pon lis 12, 2007 18:17
od PeS
benko5 píše:ahoj ja som si tiez kupil diesela mam ho uz 4 dni a som z neho paf .predtym som mal lacetti 1,6 ale toto je delo neviem aku mam spotrebu ale ani ma to nezaujima pretoze z benzinom som si uzil svoje takze ma nic nedokaze prekvapit.ja som ho kupil ako predvadzacie vozidlo cize uz mam 15000 najazdenych kilometrov akurat si idem dat vymenit olej lebo mi povedali ze tych 30000 co je predpis je hovadina olej je ako voda.
Já nevím, já mám novéLacettia předpis mám po 15 000... Tedy - raději se ještě podívám, ale počítám s tím, že budu měnit taky po 15 tis. Jinak jezdí nádherně. Já jsem zvědav na současnou spotřebu, protože to je většinou mimo dálnice. Tak jsem zvědav jna kolik to klesne. Máš to taky v plné výbavě s tempomatem?
Napsal: pon lis 12, 2007 20:52
od Marky007
Jsem zvedav na ten diesel motor, skoda jen ze to turbo s promenou geometrii je az ve vyssim modelu motoru, alespon by to tahlo vic odspodu, prumernou spotrebu bych v realu videl kolem 6litru. Jinak jsem fanda dieslu a kombiku a ty SW v predvadeckach jsou opravdu za velmi krasne ceny az mam cukani si to jit koupit , tak at dlouho a bez problemu slouzi
.
Napsal: pon lis 12, 2007 22:43
od PeS
Marky007 píše:Jsem zvedav na ten diesel motor, skoda jen ze to turbo s promenou geometrii je az ve vyssim modelu motoru, alespon by to tahlo vic odspodu, prumernou spotrebu bych v realu videl kolem 6litru. Jinak jsem fanda dieslu a kombiku a ty SW v predvadeckach jsou opravdu za velmi krasne ceny az mam cukani si to jit koupit , tak at dlouho a bez problemu slouzi
.
Pokud chceš, stáhni se test na Lacetti v dieselu. Já mám HB a mimo dálnice mám průmer 5,8, ale věřím, žre to půjde ještě trošku níž. Jinak mi variabilní lopatky nechybí - auto táhne jak čert. Nakopne se něco před 2000 otáčkama a pak už jede...
http://stejskal.host.sk/Lacetti.avi
Napsal: úte lis 13, 2007 11:00
od Marky007
Diky stahnu si to doma a kouknu se, ted mi to nejde. No prave pokud by to melo promennou geometrie, tak by ten zatah zacal mnohem drive. Take ho nemam, ale bral bych to, na druhou stranu zase se to nemuze podelat naklapeni lopatek, kdyz tam neni
.
Napsal: úte lis 13, 2007 11:11
od Rastos
Pri tom vysokom krutiacom momente tam zas az taky rozdiel nebude medzi premennymi a pevnymi lopatkami turba. Celkom pochybujem, ci by si taky rozdiel niekto z nas pri normalnej jazde vobec vsimol. A potom, Lacetti ma sice pevne lopatky, ale je to 16V motor - na rozdiel od mnohych, co maju sice variabilne lopatky, ale su to zvacsa 8V (napr. bezny Fiat 1.9 JTD Multijet). Takze Lacetti to kompenzuje inde.
Napsal: úte lis 13, 2007 12:45
od Marky007
Nechci se prit v aute s timto motorem jsem jeste nejel, takze nemohu porovnat a nikde jsem ani jejich charakteristiky motoru nenasel. Znam vsak z vlastni zkusenosti rozdil auta s promenou geometrii a bez promene geometrie a muzu Ti rict, ze rozdil tam je, proste poznas jestli auto zacne diky turbu tahat a ted palcnu od 1500 nebo 1900otacek.
http://www.tipcar.cz/technika__turbo_s_ ... -1082.html
Tady je motor co davaji do Chevrolet Epica, Captiva a Opel Antara - je tam psano- navrzeno VM Motori a v licenci vyrabeny u GMDAT, ale charakteristiky zadne.
http://www.vmmotori.it/en/01/01/dettAut ... ?autoId=58
http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=8
Napsal: úte lis 13, 2007 14:19
od Rastos
Moze byt. Otazka je len, ci tah od nizsich otacok je dany iba lopatkami, alebo celkovo inac nastavenym motorom.