Stránka 4 z 4

Napsal: sob zář 08, 2007 18:27
od pietre
Díky za uklidnění, snad už dnes usnu. ;)

Napsal: ned zář 09, 2007 09:33
od Rado77
Hej, to je normalka. Ked ti menili vyfuk, skusali aj poriadne, ci ti niekde neprefukuje? Ja mam tiez teraz novy vlnovec a novy koncovy diel, a ked som pri nastart. motore zapchal handrou vyfuk, motor veselo bezal dalej a prefukovalo to v spoji medzi druhym a tretim dielom. Chlapik tam dal iba tu u-ckovu spojku s dvoma matkami a aj ked je to bolo dotiahnute na fest, stale to trochu prefukovalo.

Jo a dalsia otazka - vstrekovacie ventily s listou som este nedaval dole (predpokladam ze bude treba odpojit palivove cerpadlo, aby sa benzin vycucal zo sustavy pred demontazou...), ale zistil som, ze s tymi ventilmi sa da krutit do oboch smerov.....oni sa tam len "nasadzuju" ?

Napsal: ned zář 09, 2007 10:47
od Rado
No aj ja mam tu uckovu spojku medzi 2-3 dielom ale je tam este nejakabiela tesniaca pasta na vyfuky ktora to tesni , takze nic odtial nefuka.

A tie vstreky das dole z celou listou a potom ich odstranis z takych plieskov co ich drzia a tahas von. Palivove cerpadlo nemusis odpajat len tu hadicku privodnu vytiahnes..trochu benzinu odtial vytece, ale to nic neni....mozno ked si otvoris viecko nadrze tak to pomoze.

Napsal: ned zář 09, 2007 11:56
od Rado77
Diki Rado,

tu tesniacu pastu tam dam, aby bol pokoj....musim ist totizto na emisne kontroly a urcite budu skusat aj tesnost potrubia, nie len meranie emisii.

Co sa tyka vstrekov, super, som rad ze staci odmontit len privod do listy. Chcem sa dostat k tym srobom, co drzia sacie potrubie. K dvom srobom som sa dostal (z lavej strany, kde je aky-taky pristup) a isli este dotiahnut. Zatial mi tesnenie drzi, ale chcem to pre istotu podotahovat vsetko. No a ked zacne tiect, urcite poriesim nieco take, ako ste urobili s JRD-ckom. To bolo fakt elegantne spravene.

Napsal: ned zář 09, 2007 20:20
od pietre
To samé, mezi 2. a3. díl tmel a stáhnout U svorkou a čerpadlo před demontáží paliv. lišty jsem neodpojoval. Pár kapek vyteklo. A Matese jsem dnes pořádně protáhnul a výfuk je SUCHEJ!! :P

Napsal: pon zář 10, 2007 17:32
od Robert
Už to neřešte...syčí vám tam had :lol:

Napsal: pon zář 10, 2007 17:41
od alvin
Robert píše:Už to neřešte...syčí vám tam had :lol:
PRESNE TAK,mne podobne povedal známy automechanik,keď mi nedalo pokoj také bublanie okolo sacieho potrubia pri chode na voľnobeh,ešte na ibize :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
vraj,
"nerieš to a voz sa :!: :!: :!: 8) "

Napsal: úte zář 11, 2007 08:51
od Rado77
Este jedna vec k tomu - daju sa vstrekovacie ventily aj nejako svojpomocne vycistit? Alebo je to diel vcelku a nic sa s tym neda urobit?

Napsal: úte zář 11, 2007 22:03
od Docent
V GolcCaru mně říkal přijímací technik, že to nechávají přes noc namočené v neředěném přípravku, který se jinak přidává kvůli čištění vstřiků do benzínu...
Teda aspoň předpokládám, žes myslel vstřikovací trysky a ne ventily :roll: .

Napsal: stř zář 12, 2007 10:12
od Rado77
Jasne, trysky som myslel. Ok, ked bude cas, skusim to vymontit odtial a namocit. Hned k tomu vymenim aj palivovy filter (hadam by sa uz zislo po 4-och rokoch...)