Stránka 4 z 5
Napsal: sob bře 29, 2008 15:53
od Hanzy
To teda pekne dusis ten motor to bude borok pekne zakrnely a liny!
Jaka pulka nozoveho stavu motorunouzovy stav je nad 6500ot/min a od toho je tam omezovac at nejdou otacky dal do omezovace je to normalni prubeh otacek a obcas by se melo kazde auto do omezovace protahnout jinak se vse zasira a usazuje a prd to jede a nicemu to neprozpiva...
Jinak pojistka nevim ale jelikoz mam auto ne pro vychodni trh a celou dobu servisovane ve znackovem servisu tak je urcite vse v poradku..
Napsal: sob bře 29, 2008 19:50
od Slam
Hanzy píše:To teda pekne dusis ten motor to bude borok pekne zakrnely a liny!
No, jestli Ty pri prychlosti 50-60km/h tam mas 6500ot/min, tak je spis me lito Tveho motoru...
Hanzy píše:
Jaka pulka nozoveho stavu motorunouzovy stav je nad 6500ot/min a od toho je tam omezovac at nejdou otacky dal do omezovace
Koukam, zes ten link s popisem ohledne nouzevoho stavu pri svitici kontrolce CHECK ani nevidel... Mluvime o nouzovem stavu motoru a ne o omezovaci...
Hanzy píše:jelikoz mam auto ne pro vychodni trh
Z dalneho vychodu mame auta vsichni a nekteri hold maji pasovane kousky pochybneho puvodu.
Napsal: ned bře 30, 2008 01:28
od Hanzy
Pozor pozor ale otacky vetsinou s´do maxima tocim prave pri 2 stupni a motor ti pokazdy rekne dekuli tesilo me za provetrani...
Jinak nouzak Slamiku sory nevim nevsim sem si....
Jinak sory ale prave diky vymozenostem ktere byly pouze pro zapadni trh a do vozu pro vychod se nedavaly si tady hodne dlouho a zbytecne nevedeli z autem rady i v znackovem servisu a sami to uznali...
Napsal: ned bře 30, 2008 11:47
od Slam
Hanzy píše:Pozor pozor ale otacky vetsinou s´do maxima tocim prave pri 2 stupni a motor ti pokazdy rekne dekuli tesilo me za provetrani...
No ja mysim, ze vseho moc skodi a tudiz za jezdeni neustale ve vysokych otackach ten motor zas tak vdecny nebude...
Hanzy píše:Jinak sory ale prave diky vymozenostem ktere byly pouze pro zapadni trh a do vozu pro vychod se nedavaly si tady hodne dlouho a zbytecne nevedeli z autem rady i v znackovem servisu a sami to uznali...
Jako napr. stavitelne tlumice?
Napsal: pon dub 07, 2008 19:29
od Slam
Tak dneska mi prislo to cidlo a zitra mi ho tam snad v servisu namontuji:
...potesilo, ze se jedna o original (tj. zadna polstina) a pritom cena byla skoro 3x nizsi, nez kolik si rekli (bez prace) v servisu.
Napsal: pon dub 07, 2008 19:41
od -peha-
Napsal: pon dub 07, 2008 19:49
od Slam
Takze jimymi slovy rikas, ze z Polska se originalni dil dovezt neda?
Prece se nebudou/nesmi repliky oznacovat jako originalni dil vyrobeny v Koreji nebo Nemecku, ne?
Napsal: pon dub 07, 2008 20:12
od -peha-
Napsal: úte dub 08, 2008 01:55
od Slam
-peha- píše:Jo ale hlavne vieš čo som urobil ten EGR ventil já mám ješte ten starší typ ale aj tam je to hrdzavé tak som to asi pred mesiacom natrel takou striebrenkou čo ide na rúry od komína pro kamnách no a ono je to vypalovacie teplotou a tak to vyzerá ako nové
A jenom jsi natiral nebo i smirgloval? Nerad bych tomu prostou upravou vzhledu nejak ublizil, proto jsem se k tomu zatim neodhodlal...
Napsal: úte dub 08, 2008 08:34
od Goose
Ja si porad nedokazu zapamatovat k cemu,ze je ten EGR ventil...nebo spis co ma za nasledky kdyz je spatny atd...
Napsal: úte dub 08, 2008 08:46
od Ivoš
Cuká ti auto
Napsal: úte dub 08, 2008 09:04
od Goose
No me treba kdyz jedu na trojku v nizsich otackach a pustim plyn tak jako lehce skube...a na dvojku to dela taky...
Napsal: úte dub 08, 2008 10:45
od Ivoš
Tak to je ono
Nám to dělalo u Sedana (což jak víš je v podstatě skoro stejnej motor) a když jsem pustil plyn tak mě to natřásalo okolo 2 000 ot.
Takže to zaslep a bude klid...popis tady máš na fóru asi tisíckrát
Napsal: úte dub 08, 2008 10:51
od Goose
No pokud nema zadnej vyznam tak ho teda asi zaslepim...ale jestli to neudela pak nejakej brajgl...no jdu hledat...
Napsal: úte dub 08, 2008 12:38
od Ivoš
Každej kdo zaslepil si nestěžuje, takže to bude ok