Stránka 4 z 6

re: Hanzy

Napsal: pát črc 06, 2007 07:26
od xidex
Jj, je tam klasika, zkušenosti z Formana mám ovšem naprosto jiný než ty :-) LPG systém a motor bylo to jediný, co se na Formanu za ten rok a něco co jsem ho měl (a furt vlastně mám) nevysypalo...a že k Formánku jsem se choval jako největší prase, starty v -15 na plyn, za jedna, spěch, jízdy bez vody(tekla pumpa), bez oleje(prostě ho to hodně žralo), olej měněnej po asi 33tis km(resp. spíš jsem tam jen nalil novej, on tam už žádnej nebyl), nikdy neměněný svíčky, káble, nic...a na plyn to jelo líp jak na benzín...proto jsem se až do teď toho plynu tak moc zastával, protože na Fáčku jen ty nejlepší zkušenosti (až na asi 2x zamrzelj reduktor, to bylo asi -20 a musel jsem po schodech s kýblem teplý vody...:-)))

Napsal: pát črc 06, 2007 10:33
od Hanzy
Mel si ucite jeste karburator,ja jsem to mel uz jednobod strik 50kw.U karburatoru se nema co stat.
Jinak kuknu na ty svicky nekde mam mozna jeste krabicky,ale jinak stci rict na jake auto a maji to v katalogu...

Re: re: Hanzy

Napsal: pát črc 06, 2007 10:35
od Hanzy
xidex píše:Jj, je tam klasika, zkušenosti z Formana mám ovšem naprosto jiný než ty :-) LPG systém a motor bylo to jediný, co se na Formanu za ten rok a něco co jsem ho měl (a furt vlastně mám) nevysypalo...a že k Formánku jsem se choval jako největší prase, starty v -15 na plyn, za jedna, spěch, jízdy bez vody(tekla pumpa), bez oleje(prostě ho to hodně žralo), olej měněnej po asi 33tis km(resp. spíš jsem tam jen nalil novej, on tam už žádnej nebyl), nikdy neměněný svíčky, káble, nic...a na plyn to jelo líp jak na benzín...proto jsem se až do teď toho plynu tak moc zastával, protože na Fáčku jen ty nejlepší zkušenosti (až na asi 2x zamrzelj reduktor, to bylo asi -20 a musel jsem po schodech s kýblem teplý vody...:-)))
Jinak teda opravdu ses choval jak radny prase,mas stesti ze to auto nemelo nohy jinak by te skopalo do krychle... :lol: :lol: :lol:

re

Napsal: pát črc 06, 2007 20:51
od xidex
Hanzy,to uznávám, že máš naprostou pravdu,Forman si se mnou užil.Ale musí se mu nechat to,že byl nezničitelnej.Jednou dojel z Jižnáku do Lahovic bez oleje(jel s nim kamarad a pak mi rika "no me bylo divny ze zvoni a nejde za plynem")...tam skonal, z pod vicka oleje cernej dym,takze diagnoza zadreno,konec.Pak me Legy nechala ve stychy a ja jel do Facka pro veci,normalne jsem ho nastartoval,nalil olej a jel do Prelouce...ach jo...vdecnejsi auto nez byl Forman uz asi nikdy mit nebudu...

Napsal: pát črc 06, 2007 20:54
od Hanzy
Byl asi jen pridreny,jak schladl tak v poho ty teroristo ani olej mu nedoprejes...!!! :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát črc 06, 2007 20:57
od xidex
Jo a maspravdu,mel jsem jeste karbec(black line,ten hybrid s novym vzhledem,karburatorem a 548 vylepšeními nebo kolik jich bylo)

Napsal: pát črc 06, 2007 22:56
od Latrele
xidex ty jsi prase, ale omlouva te, ze Forman neni auto :lol: Zkus se takle zachovat k Legine a uvidis co ti provede :lol: Nebo spis mi :lol: :lol:

RE: Latrele

Napsal: sob črc 07, 2007 06:46
od xidex
Nene, k Legyne se budu chovat jenom pekne...:-) ale tu slzu v oku za Formana stejně zamačknu :-) protože jednoduchý, spolehlivý, nezničitelný a neskutečně vděčný auto (jo dobře, jednou se vyvalil kloub a vypadla poloosa z kola :-) táhli mě domů, ale zase jsem došel k bábě za roh, koupil novou i s kloubama za pár korun, vyměnil před barákem na ulici a za hodinku jsem jel pryč). Jinak k Legyně se chovám jak ke svatýmu obrázku a furt mě trochu zlobí....hlavně oproti Fáčku karbec tu mám mooc zlobivý LPG .

Napsal: sob črc 07, 2007 06:52
od xidex
Hanzy píše:Byl asi jen pridreny,jak schladl tak v poho ty teroristo ani olej mu nedoprejes...!!! :lol: :lol: :lol:
Dopřeju, ale kdo má vědět že ho to žere pomalu víc než plynu?!?! Sem to neodhadnul no :oops: To přehánim, ale fakt je že naposled jsem tam olej lil asi 6000km(cca 3 měsíce) před tim než se tohle stalo...takže kouknout jsem na to mohl, ale to už bylo tak, že byla Legyna, s Fáčkem jsem nejezdil asi 3 neděle a pak jsem se potřeboval nějak dostat zpátky když jsem jí vez předělat na plyn...a v tom se stalo tohle

Napsal: stř kvě 21, 2008 21:56
od Hanzy
Uz jsem to tady psal ale rovnez me postihlo ale ma zasluhy temer 150000km tak uz ma narok,mam uz vsechny veci jen koukam ze nemam asi tesneni pod civku nebo coto jinak mam vsechny i jsem koukal nikde jsem nevidel nic o sroubech bylo mi doporuceno nove tak mam i srouby jen nevim jestli mam nechat delat komplet delat hlavu nebo jen srovnat... no jeste uvidim... ;)

Napsal: čtv kvě 22, 2008 07:57
od Goose
Hanzy takova blba otazka...jak poznas,ze je potreba uz ho menit???To ho menis preventivne podle ujetych km???Nebo uz mas z auta dymovnici...

Napsal: čtv kvě 22, 2008 08:16
od Beda
No to by mě taky zajímalo, taky mám asi 140 tisíc, ale když mě neubejvá voda vůbec, tak je to snad ok. A auto startuje jak ďas, stačí jen cvrnknout klíčkem :)

Napsal: čtv kvě 22, 2008 08:22
od Hanzy
Nastesti me na to prisli nahodou jelikoz jsem byl na serizeni LPG a jedna svicka byla jakoby orezla a tak takovym testerem nabral vodu a zjistil ze jsou spaliny ve vode.Jinak zatim zadne jine klasicke priznaky a je to podchyceno nastesti hned v prvopocatku bez vetsich nasledku...

Napsal: čtv kvě 22, 2008 08:25
od Goose
No hele kazdopadne bych to asi poznal az mi zacne ubyvat voda nebo ze to zacne pekne cadit ze???Ty si mel docela kliku...ten merak na ty spaliny by se hodil...dobra vec... ;)

Napsal: čtv kvě 22, 2008 08:35
od Hanzy
To jo ale nekdy pak byva pozde jako se stalo Xidexi nebo Rosikovi mu treba zas tlakem foukl chladic,jsem jen rad ze nastesti na to se prislo takhle i kdyz radsi bych byl kdyby vubec ale ma na to narok po tech km.
Ten tester na spaliny asi nebude levny ale v kazdem slusnem servisu by ho mit meli.