Napsal: sob zář 08, 2007 10:42
Ale v Croatii si emkas furt stezoval na ten ich nekvalitny benal ze mu to snim netahne ako z V-powerom
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Já mám Nexii 1.5 8ventil a mimo město se není problém dostat na 6 litrů,ale po Praze se zase nedostanu pod 7.5.madx píše:Pánové mám 1,6 Lanos od roku 2002 a jezdím do práce 35km tam a 35km zpět a spotřebu mám tak 6 až 6,5l.A to jezdím ze Vsetína do Vizovic takže žádná rovina ale pěkné kopce!
Ve městě to určitě bude víc ale mimo město No Problem.
Jsem na tom obdobne... 17,01l a ujeto 280km... sice jsem se modlil, abych dojel na benzinku... takze na takovou spotrebu neni problem se dostat... upozornuju, ze jsem jel s nalozenym autem (3 spolujezdci). lehka noha na plynu, rychlost 100-110km/h (vic v tomhle pocasi bezpecny neni)...Roody píše: Nevím co se ti nelíbí. Nedávno jsem jel do Prahy a na vzdálenosti 496 km jsem spotřeboval 25,06l benzinu, tak si to spočítej.
Lanos 1,5 najeto 114000km.
Tak toto je uz asi extrem...to tu snad este ani nikto nemal taku spotrebu. Taku spotrebu si viem predstavit len keby si siel stale do kopca na 3-4ke.n3oklan píše:Jsem na tom obdobne... 17,01l a ujeto 280km... sice jsem se modlil, abych dojel na benzinku... takze na takovou spotrebu neni problem se dostat... upozornuju, ze jsem jel s nalozenym autem (3 spolujezdci). lehka noha na plynu, rychlost 100-110km/h (vic v tomhle pocasi bezpecny neni)...
takze pri jizde z kopca tam mam nechat rychlost??? to sem nevedel ale neco to zrat musi, kdyz jede motor a co je to BLOK UCENI? a jak se maze?palikx píše:teplota motoru kvalita paliva nalozeni auta a stav motoru stav ridici jednotky(BLOK UCENI )pneumatiky a rychlost.
po vymazani bloku uceni z jednotky se u me po 1200 km spotreba snizila o 1,5 l na soucasnou spotrebu 8,4l Plynu na 100km-nubi kombi 1,6
tak snad si z toho vyberes co zkontrolovat a pripadne regulovat pro snizeni spotreby.
to jezdeni do prace 35 km kopcovitym terenem je idealni pro nizkou spotrebu.jelikoz do kopce sice slapes vic na plyn ale z kopce to nezere nic (pokud nevyhazujes rychlost)takze je to ve vysledku lepsi nez po rovine.
jo takhle, tak to si asi budu davat pozor a nebudu jezdit tech 150km/h na 4ku to je skoda ze je to tak rozezrany, karbec ti otevira tak jak na to zrovna slapes, to by chtelo aby si ta jednotka nic nepamatovala, takhle to tam je zapsany a zere to jak prase, zatim nenajedu na plnou vic jak 550 a to je spotreba 8,7/100kmpalikx píše:jasne presne jak napsal mrk otacky nad 1800 a rychlost.v te dobe je davka paliva 0.
blok uceni je vlastnost jednotky prizpusobit se ridici.tedy podle toho jak motor vyuzivate jednotka prizpusobi styl zapalovani a hlavne davkovani paliva.takze pokud jezdite ostre a treba hodne nalozeni tak jednotka davkuje vic aby auto jelo podle vasich pozadavku.pokud jezdite klidne a plynule jednotka lehce ochudi smes.vyskledek rozdil treba 2 litry na 100 km .hodnoty se v jednotce upravuji samy ale je to dlouhodoba velicina.
jedine co lze v podstate zresetovat tuto hodnotu na zaklad z vyroby a zacit od 0.resetuje se pouze diagnostikou,a mozna dlouhym odpojenim baterky(to ale nemam potvrzene)
No, jezdim na 3-4-5, 1-2 maximalne pri popojizdeni ve meste....Darrio píše: Tak toto je uz asi extrem...to tu snad este ani nikto nemal taku spotrebu. Taku spotrebu si viem predstavit len keby si siel stale do kopca na 3-4ke.