Stránka 4 z 10
Napsal: sob bře 24, 2007 08:35
od Vojta
Nevím, nevím, ale být adminem, tak bych ty příspěvky Petera S. vymazal. Je to snůška blábolů, neznalosti a arogance. Většinou se do debat v tématech, o kterých nic nevím, nemíchám. Ale tohle už je moc. Je vidět, že Peter S. si asi F&F pouští jako Večerníčka. Ale už neví, že Ondráš už dávno nemá Matýska. Chlubit se tím, že je technik a napadat ostatní z negramotnosti? Je takové přísloví: Kdyby osla do Paříže vedli, kůň z něho nebude.
Omlouvám se, že jsem tímto spamem zasáhl do tohoto tématu, ale dožralo mě, že člověk, který ani nedokáže napsat, odkud je, napadá Ivana a Ondráše.
Napsal: sob bře 24, 2007 09:18
od dedo.miki
Tak pánové Musíme tu niekedy trpieť aj blbosti,ved každý môže písať čo si myslí.A rozčulovať sa nikto nemusí.Stejne sa jablká s kukuricou porovnávať nedajú.Rozčulovať sa znamená ničiť si zdravie nad hlúposťou iného.To nitro by na rely stejne nepomohlo a na sprint- 400m by asi nestačilo len upravovať motor bez nitra. Nikdo nemôže vedieť všetko a forum je tu na to aby sme si pomáhali aj vo vedomostiach.Ja sa učím celý život ,aj tak hlúpy umriem.A s ostatnými je to tiež tak.Takže ukludnite sa .Dúfam ,že na sraze sa nepobijete.Tým by ste spravili hanbu DAEWÁKOM.Stejne sa dvaja bijú a príde tretí a natrie im to.Aj najlepšieho jazdca F1 už porazili.
Na každom aute je čo zlepšovať ,tak ak niekto vie niečo viac nech skúsi poradiť.A my už posúdime či píše dobre ,ale musíme byť povdačný ,že sa snažil pomôcť.
Napsal: sob bře 24, 2007 11:10
od Ivan
Peter S píše:ďalšie úpravy výkonu na tvojej Nesii už sú príliš nákladné a neefektívne. Skús prekročiť svoje obmedzenia a zahrať sa s veľkými.
To znamená turbo alebo nitro alebo oboje! Ale reálne a za málo prachov je fľaštička rajského, a máš regulovaných koní koľko chceš -250 alebo 300 bez problémov!
O nákladnosti a neefektivnosti mi tady nepiš, už jednou jsem napsal, že jakékoli investice do auta jsou blbost. A ty super levné koně, co mi tady neustále předhazuješ skutečně nepotřebuji.
Peter S píše:Čo riskuješ? Tvoj motor od ruky nemá nádej na dlhý život pri tvojom spôsobe jazdy, v najhoršom ho vymeníš za novší.
Díky za postřeh.
Napsal: sob bře 24, 2007 11:59
od Peter S
Ivan, nebuď smiešny - ty že kone nepotrebuješ, keď si do tých blbostí toľko vrazil.
Ja ti nič nepredhadzujem, je mi jasné že kým na to nedorastieš tak ten krok medzi veľkých neurobíš. Tvoje Nessi je dobrá, ale v porovnaní s inými len tuctovka. Chcelo by to naozaj technické nápady a prevedenie na úrovni aby z toho bolo niečo s dobrým odpichom, Ale nič si z toho nerob, na to možno ešte dorastieš...
Napsal: sob bře 24, 2007 12:05
od Ivan
Peter S píše:Ivan, nebuď smiešny - ty že kone nepotrebuješ, keď si do tých blbostí toľko vrazil.
Ja ti nič nepredhadzujem, je mi jasné že kým na to nedorastieš tak ten krok medzi veľkých neurobíš. Tvoje Nessi je dobrá, ale v porovnaní s inými len tuctovka. Chcelo by to naozaj technické nápady a prevedenie na úrovni aby z toho bolo niečo s dobrým odpichom, Ale nič si z toho nerob, na to možno ešte dorastieš...
Psal jsem, že nepotřebuju koně vyhnané nitrem, ne že nechci vyšší výkon auta. Zkus si číst pořádně, co jsem napsal.
Mám do budoucna jiné plány s jiným autem a nemyslím, si, že auto, které dá 0-100 km/h kolem 6 sekund je tuctové.
A tím končím debatu s Tebou.
Napsal: sob bře 24, 2007 12:11
od ODISEI
Hm jsem sice noví a nikoho zvás osobně neznam ale jak tady čtu jak se mezi sebou midlíte tak to musí být maso na těch vašich srazech .
Napsal: sob bře 24, 2007 12:33
od Kessler
ODISEI: Tos to špatně pochopil
...tady se mydlí Peter S proti všem...jinak je tu celkem klídek...
Napsal: sob bře 24, 2007 12:41
od Ivan
ODISEI píše:Hm jsem sice noví a nikoho zvás osobně neznam ale jak tady čtu jak se mezi sebou midlíte tak to musí být maso na těch vašich srazech .
Ne, jsme myslím výborná parta, srazy jsou skvělé, jen se čas od času objeví někdo, kdo nám naruší harmonii
Napsal: sob bře 24, 2007 12:55
od Goose
Peter S:Nejak nechapu tvuj vyznam na techto strankach,ja byt adminem tak te vykopnu...porad jen urazis a kritizujes,zkus se bavit normalne nenapadej ostatni a ukaz ze jsi jiny nez jak zatim pises...
Napsal: sob bře 24, 2007 14:14
od -peha-
Napsal: sob bře 24, 2007 15:08
od Vojta
ODISEI píše:Hm jsem sice noví a nikoho zvás osobně neznam ale jak tady čtu jak se mezi sebou midlíte tak to musí být maso na těch vašich srazech .
Přijeď na nějaký sraz a uvidíš sám.
I v bedně krásných jablek se najde jedno shnilé
Napsal: sob bře 24, 2007 16:19
od Peter S
No Vojto, tak neviem, ale podľa toho čo si tu zatiaľ napísal máš niečo hnilého v hlave ty...
úpravy
Napsal: sob bře 24, 2007 16:25
od Serpico
....to Peter S až nám předvedeš to co JRD McLaren ( viz fota na servru ) a fakticky Ivan ( sprinty na srazech a i video na servru v boji s Hondou ) můžeš mít jakékoliv připomínky....jejich názory jsou dostatečně podloženy výsledky ...jinak k tuningu je nutné například u ropáků ( úpravy ŘJ ) vzít v úvahu i výrobní tolerance jednotlivých motorů byť stejného typu a objemu ( tolerance jsou jiné u 66kW a 81 kW, výrobce si ponechává určité rezervy pro zvýšení výkonu v dalším modelu ale přistoupí k menšímk tolerancím při výrobě - a s tím počítá renomovaný úpravce....( stačí si projít jenom u nexie " Jak na to " a už uvidíš rozdíly v tolerancích na šálách kliky ap. a jde v podstatě o stejný motor - spodek - rozdíl je nahoře 16V )...proto má pravdu JRD podstatné úpravy ( bez tovární zkušebny - motorárny - a množství motohodin ) snižují životnost motoru...., taky jsem četl úpravy konkrétně VW v naftě a proběhu 400-500tisíc km, ale nesmíme zapomenout na následný styl jízdy - stálé využívání maximálního výkonu povede ke zkrácení životnosti... , nakonec se nabízí možnost využití takto nadupaného oře v normálním provozu....nic proti Ivanovi, ale Praha Brno, za hodinu, to je prostě na papíry ( to mu ovšem nepřeji )...
mějte se fajn
Napsal: sob bře 24, 2007 17:01
od -peha-
Napsal: sob bře 24, 2007 17:02
od dedo.miki
Ja len tolko "Mudrejší ustúpi"ved my ostatní niesme slepí ani hluchí.A už sa zbytočne nehádajte .stejne zrýchlenie nad 4 sek je už normálne.