Stránka 4 z 4

Napsal: stř bře 21, 2007 14:14
od Ivoš
Člověče nezošklivuj mi Daewrolet :twisted: :evil: :twisted: :evil: :lol:

Napsal: pát bře 23, 2007 23:19
od LIFELIKE
kedže autám nerozumiem, tak som ani tuto novu Fabiu nepostrehla, kým nám domov neprišiel časopis Škoda magazin. Vtedy sa môj syn vyjadril o tejto Fobke ako o paškvile a poskladanom okopirovanom aute.
Keby som si mala vybrat, tak by sa mi asi viac pačil Roomster. Nie som proti škodovkám ako takým, ved stále ešte jednu doma máme :).

Napsal: ned dub 08, 2007 13:04
od Janoo
Fááábia je šmejd......však je to okopírovanýý Suzuki Swift ,lebo škoda newie vymyslieť niečo poriadne ale iba kopírovať.....motor-slabý....cena velkáááá...a nikdy by som si také malé auto nekupil ...FUJ :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Napsal: ned dub 08, 2007 13:30
od Krtek
to sou hlášky... malý auto by si nikdy nekoupil a má Kalose 8)
Už jsem novýho Paviána viděl a celkem se mi i líbí. Sice okopčenej a zvětšenej Swišť ale asi je to lepší, než dělat další malej tank jako byla předchozí generace Hnusníka. Už se těšim až zrušej komlet starou Fobii aby mohla nová zlevnit. Jak koukam na vývoj škodofky, směřuje někam k harvejm autum na zábavu. Hroomster, Pavián, Koktáfka2... akorát ten SuprBlb tam zatim nesedí.

Napsal: ned dub 08, 2007 13:36
od mipo
Ešte, že si to Krtku napísal, bo mi to prišlo blbé písať, keď mám tiež Kalosa:-D

Napsal: ned dub 08, 2007 16:47
od pekrtek
Byl jsem se na Fábii podívat a je hrozně úzká. Jen nechápu, co vedlo techniky k tomu, že boční airbagy jsou už v základu. Je to trochu přehnané, ale bodíky za airbagy při bočním nárazu jsou navíc.

malý auto

Napsal: ned dub 08, 2007 17:21
od Serpico
....jo pánové mám pocit, že už přestávají platit dříve zavedené standarty pro malé a nižší střední a střední a vyšší střední vozy jenom si uvědomte rozvor příklad Peuget 207 tam je tuším 2650 mm ( případně prosím opravit ) no a to jsou hodnoty pro dříve nižší střední a tařka střední třídu - prostě se to nafukuje a kola ustupují do rohů - zvyšuje se tím pohodlí no a právě Shade VW ( škoda ) nějak nereaguje na tento trend - stále malé rozvory - úzké karoserie ap.

mějte se fajn

Re: malý auto

Napsal: ned dub 08, 2007 19:36
od Janoo
Krtek: Však nová Fábka je menšia ako Kalos takže možem o tomto hovoriť.

Napsal: ned dub 08, 2007 20:10
od Kessler
Pomalu pomalu chlapci...Fabule je oproti Aveu delší (+112 mm) a vyšší (+3 mm)...na druhou stranu Aveo je širší (+28 mm) a má větší rozvor (+18 mm)...no a rozchod mají vpředu i vzadu stejný...takže v tomto případě je to remíza...

...a to nemluvim o tom, že Fabule má o 80 litrů větší kufr...

;)

Napsal: ned dub 08, 2007 22:22
od Petr S.
Tak já se s tou fobii minulou neděli i svezl. Podvozek soper,ale to je asi vše. :( Neni z toho moc vidět,ty boční sloupky jsou hrozně blbě řešený. Vadil mi středový tunel a motor 1.2 HTP 51 KW byl línej jak mrcha. To Nexie je proti tomu raketa.

Napsal: pon dub 09, 2007 17:31
od Janoo
Kessler: To mi chceš povedať že Fábia je dlhšia ako Aveo sedan????

Napsal: pon dub 09, 2007 17:40
od Kessler
Ne, to ne...srovnávám samozřejmě Fabii hatchback a Aveo hatchback...jinak to nemá smysl porovnávat...

Napsal: ned kvě 13, 2007 13:34
od Tony M
Já taky ne. Manžel sestřenice mý mladý ho má. Dokonce za neakčních 229 tis + příprava na rádio + zadní dekl + + + . prostě doplácel za všechno. Chtěl jsem tim ale říct že má stejnou "výbavu" jako nejchudší Felda a už klesnul pod ní. A co si budem povídat nejlevnější Spark je taky Junior jak vyšitej Very Happy
_______________

Najlacnejší SPark sa nedá porovnať s Juniorom. Spark má navyše:

FArebné sklá
delené zadné sedačky
prípravu na rádio + repro
Madlá nad dverami
Zapaľovač cigariet
Zadné plato__

A to všetko za menšiu cenu.

Napsal: ned kvě 13, 2007 13:45
od Tony M
Nová Fabia je hrôza.

Je to nepodarená kópia SWIFTu oškubaná až Hanba. Za mizerných 314900Sk dostanete holé auto ako vojenský gazík. Len tie drevené sedačky tam chýbajú. Tupci jedni, chvália sa, že tam je ABS a Airbagy. Však to má Spark v najlacnejšej výbave a nikto sa z toho neposerie. Platí totiž dohoda predajcov, že na Slovensku nepredajú ani jeden kus auta bez ABS a duálneho airbagu. To už môžu napísať v škodováckom letáku, že sa to roztáča elektricky, a teda vodiči nemusia použiť kľuku...
Za 330 tisíc je to stále holá kára s na hovno motorom a a bez centrálu a elektriky. Slušne vybavená výjde za viac ako 400 tisíc, a to už si môže našinec kúpiť u Chevyho aj Lacetti...
Povedačky o senzačných jazdných vlastnostiach sú šit, veď podvozok je zastaralý až hrôza. Žiadne viacprvkové nápravy tam nenájdete, len klasiku zo starej Fóbie.

Čudujem sa každému, kto takýto šit kúpi.