Stránka 4 z 5

Napsal: čtv zář 20, 2007 18:05
od Ivan
Nová průměrná spotřeba s turbo motorem 11,24 litru / 100 km.

Napsal: pon zář 24, 2007 17:53
od newnexia
teraz zajebem asi nasmiesnejsiu vec co ste tu citali ale tak,...musim sa uistit.....moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ? :lol: fakt sa nesmejte vazne sa pytam...kamos ma na afte vstrekovanie a ked da nohu s plynu tak mu palubny pocitac ked ide v podstate zo zaradenoiu ryxlostou na zotrvacnost ukazuje 0 spotreba...preto sa aj pytam na to vsetrekovanie..dik a nemajte ma za blbca aj ked to tak asi je :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon zář 24, 2007 18:03
od Kessler
newnexia píše:moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ?
Netrefil ses ani jedním... :lol:

Nexia má nepřímé vícebodové vstřikování...a tu nulovou spotřebu máš taky...stačí mít zařazený kvalt, nedotýkat se plynu a dostatečné otáčky (odhadem aspoň takových 1700-2000)...

Napsal: pon zář 24, 2007 18:55
od newnexia
dik no a ked mam viac ako 2000 alebo menej ako 1700 nemam nulovu spotrebu ? a inak je lepsie to viacbodove hento ako normlane ?

Napsal: pon zář 24, 2007 19:28
od Kessler
Když máš víc než těch asi 2000 otáček (nevím kolik je to přesně u Nexie), tak bude nulová spotřeba...pokud otáčky klesnou pod tuhle hranici, tak řídící jednotka začne zase dávat benzín, protože se brání zadušení motoru...

...vícebodové vstřikování znamená, že každý válec má svůj vstřikovač...kdežto u jednobodového (měl například Racer r.v. 90-95) je jen jeden vstřikovač pro všechny válce společný...vícebodové je lepší, proto se už jednobodové nepoužívá...

...přímé vstřikování znamená, že se benzín vstřikuje přímo do válce (například koncernové motory FSI)...nepřímé (běžně používané) znamená, že se benzín vstřikuje do sání, kde se mísí se vzduchem a pak teprve ta směs jde do válce...

:)

Napsal: pon zář 24, 2007 21:34
od ferino28
Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.

Napsal: pon zář 24, 2007 21:37
od Petr S.
ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.

Napsal: úte zář 25, 2007 16:06
od stefan
Pod 6 ale ani nad 10 som sa ešte nedostal.

Napsal: úte zář 25, 2007 20:31
od ferino28
Petr Soukup píše:
ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.
Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony :D Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.

Napsal: stř zář 26, 2007 09:29
od SK
ferino28 píše:
Petr Soukup píše:
ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.
Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony :D Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.
tuto koncepciu motora uz davno skusal SAAB, riesili to naklananim hlavy valcov (neviem ako) na pruznom tesneni pod hlavou (asi na tom to aj padlo) a zrejme MB to dotiahol do konca.......... SAAB to mal pri 1.6 lit motore a tiez tam bol slusny vykon ak si dobre spominam tak sa to tocilo okolo 160 koni.

Napsal: ned říj 07, 2007 01:00
od Franta P.
Tak v posledních 14ti dnech jsem měřil mojí spotřebu.
první týden průměrná spotřeba 7l/100km
druhý týden průměrná spotřeba 6,73l/100km
Můj motor má najeto 250.430 km Bez katalu stř. tumiče a sport. výfuk. plus k tomu kola 195/50 R15.
Já si myslím že nic lepšího si nemohu přát.

Napsal: pon říj 08, 2007 22:05
od krtkuvdort
Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim

Napsal: pon říj 08, 2007 22:25
od milosh
krtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Zkusil bych lambdu

Napsal: pon říj 08, 2007 22:32
od Petr S.
krtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Já mám to samé co ty a mimo město jezdím okolo 6 litrů! Po Praze je to tak 7.5-8 na 100km.

Napsal: pon říj 08, 2007 22:54
od ferino28
Hosi, normalne zavidim ako pisete, ze mate spotrebu nieco cez 6 l. Ja na dialnici (predpisova rychlost) mam 7.24 l ale doma v meste urcite cez 10-12 l. Styl jazdy podla nalady, Avsak neviem si predstavit cim to uz len moze byt tak to ani nejak neriesim (mozno mam fakt len moc tazku nohu :D a ten plyn proste viac mackam) a na druhej strane za rok co sa na nej najazdi to v spotrebe oproti TDI urobi mozno rozdiel 5.000 avsak to zas mam usetrene na servise a cene PZP, Tak preco to riesit, nie :?: