Prosím o radu. Velká spotřeba +-10 l.

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Nová průměrná spotřeba s turbo motorem 11,24 litru / 100 km.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

teraz zajebem asi nasmiesnejsiu vec co ste tu citali ale tak,...musim sa uistit.....moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ? :lol: fakt sa nesmejte vazne sa pytam...kamos ma na afte vstrekovanie a ked da nohu s plynu tak mu palubny pocitac ked ide v podstate zo zaradenoiu ryxlostou na zotrvacnost ukazuje 0 spotreba...preto sa aj pytam na to vsetrekovanie..dik a nemajte ma za blbca aj ked to tak asi je :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

newnexia píše:moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ?
Netrefil ses ani jedním... :lol:

Nexia má nepřímé vícebodové vstřikování...a tu nulovou spotřebu máš taky...stačí mít zařazený kvalt, nedotýkat se plynu a dostatečné otáčky (odhadem aspoň takových 1700-2000)...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
newnexia
Příspěvky: 99
Registrován: úte srp 07, 2007 23:11

Příspěvek od newnexia »

dik no a ked mam viac ako 2000 alebo menej ako 1700 nemam nulovu spotrebu ? a inak je lepsie to viacbodove hento ako normlane ?
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Když máš víc než těch asi 2000 otáček (nevím kolik je to přesně u Nexie), tak bude nulová spotřeba...pokud otáčky klesnou pod tuhle hranici, tak řídící jednotka začne zase dávat benzín, protože se brání zadušení motoru...

...vícebodové vstřikování znamená, že každý válec má svůj vstřikovač...kdežto u jednobodového (měl například Racer r.v. 90-95) je jen jeden vstřikovač pro všechny válce společný...vícebodové je lepší, proto se už jednobodové nepoužívá...

...přímé vstřikování znamená, že se benzín vstřikuje přímo do válce (například koncernové motory FSI)...nepřímé (běžně používané) znamená, že se benzín vstřikuje do sání, kde se mísí se vzduchem a pak teprve ta směs jde do válce...

:)
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Pod 6 ale ani nad 10 som sa ešte nedostal.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Petr Soukup píše:
ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.
Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony :D Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.
SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Příspěvek od SK »

ferino28 píše:
Petr Soukup píše:
ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.
Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony :D Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.
tuto koncepciu motora uz davno skusal SAAB, riesili to naklananim hlavy valcov (neviem ako) na pruznom tesneni pod hlavou (asi na tom to aj padlo) a zrejme MB to dotiahol do konca.......... SAAB to mal pri 1.6 lit motore a tiez tam bol slusny vykon ak si dobre spominam tak sa to tocilo okolo 160 koni.
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Tak v posledních 14ti dnech jsem měřil mojí spotřebu.
první týden průměrná spotřeba 7l/100km
druhý týden průměrná spotřeba 6,73l/100km
Můj motor má najeto 250.430 km Bez katalu stř. tumiče a sport. výfuk. plus k tomu kola 195/50 R15.
Já si myslím že nic lepšího si nemohu přát.
Uživatelský avatar
krtkuvdort
Příspěvky: 115
Registrován: čtv bře 08, 2007 09:23

Příspěvek od krtkuvdort »

Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

krtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Zkusil bych lambdu
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

krtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Já mám to samé co ty a mimo město jezdím okolo 6 litrů! Po Praze je to tak 7.5-8 na 100km.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Hosi, normalne zavidim ako pisete, ze mate spotrebu nieco cez 6 l. Ja na dialnici (predpisova rychlost) mam 7.24 l ale doma v meste urcite cez 10-12 l. Styl jazdy podla nalady, Avsak neviem si predstavit cim to uz len moze byt tak to ani nejak neriesim (mozno mam fakt len moc tazku nohu :D a ten plyn proste viac mackam) a na druhej strane za rok co sa na nej najazdi to v spotrebe oproti TDI urobi mozno rozdiel 5.000 avsak to zas mam usetrene na servise a cene PZP, Tak preco to riesit, nie :?:
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“