Prosím o radu. Velká spotřeba +-10 l.
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nová průměrná spotřeba s turbo motorem 11,24 litru / 100 km.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
teraz zajebem asi nasmiesnejsiu vec co ste tu citali ale tak,...musim sa uistit.....moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ? fakt sa nesmejte vazne sa pytam...kamos ma na afte vstrekovanie a ked da nohu s plynu tak mu palubny pocitac ked ide v podstate zo zaradenoiu ryxlostou na zotrvacnost ukazuje 0 spotreba...preto sa aj pytam na to vsetrekovanie..dik a nemajte ma za blbca aj ked to tak asi je
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Netrefil ses ani jedním...newnexia píše:moja nessi (1.5 16V) je priame vstrokovanie nie karbo hej ?
Nexia má nepřímé vícebodové vstřikování...a tu nulovou spotřebu máš taky...stačí mít zařazený kvalt, nedotýkat se plynu a dostatečné otáčky (odhadem aspoň takových 1700-2000)...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Když máš víc než těch asi 2000 otáček (nevím kolik je to přesně u Nexie), tak bude nulová spotřeba...pokud otáčky klesnou pod tuhle hranici, tak řídící jednotka začne zase dávat benzín, protože se brání zadušení motoru...
...vícebodové vstřikování znamená, že každý válec má svůj vstřikovač...kdežto u jednobodového (měl například Racer r.v. 90-95) je jen jeden vstřikovač pro všechny válce společný...vícebodové je lepší, proto se už jednobodové nepoužívá...
...přímé vstřikování znamená, že se benzín vstřikuje přímo do válce (například koncernové motory FSI)...nepřímé (běžně používané) znamená, že se benzín vstřikuje do sání, kde se mísí se vzduchem a pak teprve ta směs jde do válce...
...vícebodové vstřikování znamená, že každý válec má svůj vstřikovač...kdežto u jednobodového (měl například Racer r.v. 90-95) je jen jeden vstřikovač pro všechny válce společný...vícebodové je lepší, proto se už jednobodové nepoužívá...
...přímé vstřikování znamená, že se benzín vstřikuje přímo do válce (například koncernové motory FSI)...nepřímé (běžně používané) znamená, že se benzín vstřikuje do sání, kde se mísí se vzduchem a pak teprve ta směs jde do válce...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.Petr Soukup píše:Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
tuto koncepciu motora uz davno skusal SAAB, riesili to naklananim hlavy valcov (neviem ako) na pruznom tesneni pod hlavou (asi na tom to aj padlo) a zrejme MB to dotiahol do konca.......... SAAB to mal pri 1.6 lit motore a tiez tam bol slusny vykon ak si dobre spominam tak sa to tocilo okolo 160 koni.ferino28 píše:Neda sa porovnavat Corsa s Mercedesom co vazi 2 tony Tych 6 L ma byt priemerna spotreba v tej limuzine, ale kedze je to relativne maly motor pojde aj do mensich modelov avsak neskor. Premiera bude prave v tej triede S. Taktirz im ide o to ze tym motorom splnia emisne euronorny na velmi dlhe obdobie.Petr Soukup píše:Opel Corsa 1.6 turbo má výkon 147 KW! A spotřeba? dá se s tím jezdit za 5.5,ale i za 12.ferino28 píše:Ono s tym jednobodovym vstrikom to neni az tak pravda, ze by bolo horsie. Nejaka automobilka (nespominam si ktora) pouziva aj toto jednobodove v kombinacii s viacbodovym, pretoze aj to jednob. ma v urcitom rezime usporu proti viacbod.. Ja som teraz zvedavy na ten revolucny motor (s premenlivou kompresiou) od MB. Tie parametre vypadali moooc zaujimavo. Zeby koniec dieslom? Len tak pre info: objem 1.8, vykom 140 KW, koli bezproblemovemu preplnaniu dve turba bez premennej geometrie lopatiek, kombin. spotreba 6 l/100 km a to v triede S uz o rok v predaji.
- krtkuvdort
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv bře 08, 2007 09:23
Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Zkusil bych lambdukrtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Já mám to samé co ty a mimo město jezdím okolo 6 litrů! Po Praze je to tak 7.5-8 na 100km.krtkuvdort píše:Cuzz, ja mam taky 8V 1.5 55KW a se spotrebou se taky pod 10 nedostanu, tocim to pri bezny jizde 2,5 - 3 t.ot/m max obcas tak 3x za plnou nadrz to vytocim do 4-5, ale to by nemelo mit vliv. Jinak jezdim HK-PCE, takze na spotrebu. Nohu mam taky lehkou, nekdy si rikam, az moc... Nevim cim to muze byt, jestli mam vymenit hadice, svicky, kabely ke svickam... fakt nevim
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Hosi, normalne zavidim ako pisete, ze mate spotrebu nieco cez 6 l. Ja na dialnici (predpisova rychlost) mam 7.24 l ale doma v meste urcite cez 10-12 l. Styl jazdy podla nalady, Avsak neviem si predstavit cim to uz len moze byt tak to ani nejak neriesim (mozno mam fakt len moc tazku nohu a ten plyn proste viac mackam) a na druhej strane za rok co sa na nej najazdi to v spotrebe oproti TDI urobi mozno rozdiel 5.000 avsak to zas mam usetrene na servise a cene PZP, Tak preco to riesit, nie