Stránka 4 z 5

Napsal: čtv dub 05, 2007 11:34
od Slam
Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).

Souhlas

Napsal: čtv dub 05, 2007 11:42
od Vazoun
Slam píše:
Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).
--------------------------
Souhlasím se " Slamem " ta palubka se mi také u toho " Sparka " zrovna
moc nelíbí - to se klukům moc nepovedlo, no ale je to věc názoru :lol: že?
zdraví :lol: Vazoun " :lol:

Napsal: čtv dub 05, 2007 13:26
od Ivoš
Na silnici z Pardubic do Hradce se dá jet rychle a přibližně při 155-160 km/h jsem měl 4000 ot. (s Kombi 1,6). Myslím si, že s 2,0 Sedanem bych měl natočeno tak 175 km/h při 4000 ot ;)

Napsal: čtv dub 05, 2007 17:27
od Krtek
Taky jsem si řikal, že je to divný mít přístrojovku uprostřed a teď to považuju za nejgeniálnější věšc na Sparkovi, hlavně v noci. Jedeš, čučíš před sebe, občas jukneš na tacháč, kterej je celkem daleko takže nespouštíš oči z cesty. A když se něco děje, vyskočí ti závada přímo na tom malym panýlku před tebou, kterej je jinak celej zhaslej.

Napsal: čtv dub 05, 2007 18:48
od Slam
Krtek píše:kterej je celkem daleko takže nespouštíš oči z cesty.
Prvni cast vety prece zcela odporuje druhe casti, ne? :shock: Misto toho, abys koukal pred sebe na cestu, musis koukat nekam ke spolujezdci, nez abych mel vse (vcetne tech zminovanych kontrolek) primo v zornem poli RIDICE (nikoliv spolujezdce na zadnich stredovem sedaku!) jako u normalniho auta... :oops:

Napsal: čtv dub 05, 2007 19:18
od -peha-
To náhodou není zlí protože když vezu stopařku v minisukni tak tam čumim stále no a kdyby tam lega mnela tacho tak se mám na co vyhovoriť :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv dub 05, 2007 20:07
od mipo
Slam píše:...primo v zornem poli RIDICE (nikoliv spolujezdce na zadnich stredovem sedaku!) jako u normalniho auta... :oops:
S tým by som nesúhlasil, bo pri pozeraní na budíky sa dívaš dole a nie pred seba...

Napsal: pát dub 06, 2007 17:41
od Krtek
No. Když máš přístrojovku před sebou tak jí máš blízko. A čučíš na cestu do dálky někam na prostředek auta. Takže uhejbáš očima dost, když chceš čučet na tachometr. A tady je právě tacháč prakticky přímo v zornym poli když koukáš před sebe kam jedeš. Snad jsem to vysvětlil dobře.

Vysvětleno

Napsal: sob dub 07, 2007 08:04
od Vazoun
Krtek píše:No. Když máš přístrojovku před sebou tak jí máš blízko. A čučíš na cestu do dálky někam na prostředek auta. Takže uhejbáš očima dost, když chceš čučet na tachometr. A tady je právě tacháč prakticky přímo v zornym poli když koukáš před sebe kam jedeš. Snad jsem to vysvětlil dobře.
------------------------------
OK - " Krtku " vysvětleno :lol: čau " Vazoun " :lol: Obrázek

Napsal: sob dub 07, 2007 13:10
od Krtek
Stejně si nemůžu furt pomoct, mně to autu uvnitř připadá jak jezevčík. Úzký a dlouhý. To dělý hlavně ta dlouhá palubka a prostor k čelnímu sklu. Kdysi jsem to kritizoval u Golfa a teď jsem na tom podobně. A nějak si nedovedu představit, že bych si měl Sparka oblíct na nohy kdybych měl ject ve sněhulích. Furt pravou nohou drhnu o tu konzoli či co to tam je. Mladá už si taky stěžovala že nemůže pořádně šlapat na plyn :?

Napsal: sob dub 07, 2007 17:57
od Hanzy
Slam píše:
Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel. :shock: Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. :?

Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).
To asi si divnej :P nebot pokud jezdis jen v tak nizkych otackach tak v ten tvuj motor musi byt liny jak senior po 90 letech zivota a taky pekne zakarbonovanej-neco si o tom precti.Tim jak jezdis jen motoru skodis,je potreba ho protacet,na to abys ho nepretocil je omezovac otacek a to je 65OOot/m.A nevim ze by Leganza mela 6 rychlosti??? Nebot pri ryclosti 140km mam na 5 rychlost kolem 4000ot/m.

Napsal: ned dub 08, 2007 12:05
od Tony M
DObrý deň.
ešte sa ozývam k tým otáčkam.
1. Spark 0,8 litra sa nedá porovnať s dvojlitrom v i ných autách. Niekomu sa zdá tých 4000 ot/min. veľa, ale trojvalec 0,8 litra je malý rýchlobežný motor so športovou charakteristikou (max. krútiaci moment nad 4000 ot/min). Preto tie otáčky, pretože do 3 tisíc má tento motor malý krútiaci moment.
2. Pri zábegu to chce hlavne ľahkú nohu, nezaťažovať motor. Ale plný výkon to dá až po 5-7 tisíc km, skôr nie.
3. Ak Spark 1,0 litra neudrží na rovine 5 r. stupeň, patrí do servisu!!! Mne päťka plynulo ťahá od 60-70 km/h. Vo väčších rýchlostiach zvláda aj kopčeky. Treba len pozvoľne pridávať plyn. Na diaľnici som už na päťke videl ručičku rýchlomera položenú na číslici 160 !
Pozdravujem Sparkárov a Matizákov.

Napsal: čtv čer 14, 2007 22:32
od keszi
Takže obmena vozidiel sa vykonala. Od včera je matízek predaný a som majiteľom červeného Sparka. Matízka mi odpočítali pri kúpe nového vozu priamo v predajni a nového Sparka dali za protihodnotu. Takže vyšlo to celkom dobre. Hned som si dal namontovať alarm s centrálom na DO.
Zatial všetko funguje k spokojnosti, dúfam že to vydrží čo najdlhšie, nakoľko nové auto som kupoval prvýkrát v živote. Zatiaľ som mal len staršie vozy. :P :P :P

Napsal: čtv čer 14, 2007 22:38
od -peha-
Tak prijmi gratuláciu a nech bťa autíčko nesklame :lol: :lol: :lol: Vela,vela štastných km a spokojnosť s Maťulou č.2 aj keď sa volá inak je to stále Mates :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv čer 14, 2007 22:47
od Krtek
Takže taky gratuluju. A rozepiš se kapku víc o svý konfiguraci :)