Stránka 4 z 4

Napsal: stř čer 13, 2007 15:28
od Vojta
Návratnost při najetých cca 10 tis. ročně je tak 4 roky. Já osobně nejsem zastánce LPG - v Polsku to má v Matýskovi kde kdo a spousta z nich má problémy. Nejhorší je ale ta počáteční investice :(

Napsal: stř čer 13, 2007 17:31
od Ares
Na takovou přestavbu to chce najet alespoň 20 tis.ročně. A Poláci to jsou pěkný fušeři. Moje přestavba byla provedená docela precizně a provoz je naprosto bez závad. Tyhle přestavby musejí být provedeny prostě pořádně. A pak už je to asi jen o předsudcích k LPG...

Napsal: stř čer 13, 2007 18:17
od Krtek
no, kdo jezdí 25 tis km ročně, nemá Matesa, že....
Ačkoliv sem plynmaniak do Matesa bych ho asi nedával. obzvlᚡtokud jde o vstřikování LPG. Než se motor zahřeje trvá jak dlouho ? Mně u Soptíka tak 1-2 km. Na krátký pojížďky jedu třeba polovinu na benál :? A asi ani extra velká nádrž v Matesovi nebude. Pro mně je mejch 400 km dojezd sakramentsky málo :shock:

Napsal: stř čer 13, 2007 20:14
od ppp
Pri kazdonennom jazdeni do prace sa 25tkm najazdi ani si clovek nevsimne. A mates je urcite lepsie auto do mesta nez lambo ktore som videlv spicke o 16:30 v ba na krizovatek prievozska bajkalska. Ktovie co hladal v meste v dopravnej spicke. Mozno na nom denne chodi do roboty :))).

Napsal: ned čer 17, 2007 22:00
od Radys
ppp píše:Pri kazdonennom jazdeni do prace sa 25tkm najazdi ani si clovek nevsimne. A mates je urcite lepsie auto do mesta nez lambo ktore som videlv spicke o 16:30 v ba na krizovatek prievozska bajkalska. Ktovie co hladal v meste v dopravnej spicke. Mozno na nom denne chodi do roboty :))).
No myslim ze kdo ma "lambo" tak rozhodne neresi provozni naklady. Stejne tak mi neni jasne jak nekdo muze po meste jezdit treba Hummerem, uz sem par takovych videl. Zeby take do prace/z prace? Nebo ze by si majitel lecil nejaky komplex? :-)

Napsal: ned čer 17, 2007 22:30
od ppp
Tu ani tak neslo o prevadzkove naklady na to lambo ale v spicke si s nim velmi nezajazdi :), jedine zeby isiel fakt zo sichty :lol: .