Stránka 4 z 4
Napsal: sob led 20, 2007 09:22
od Martin Berka
To Rado:
prosim tě, mohl bys popsat, kde ten ventil s tou hadičkou najdu? Osobně teda doufám, že to jsou ty ventily a že to teda není nic vážného...
Martin.
Napsal: sob led 20, 2007 09:22
od Robert
Martin Berka píše:Tak se Matýsek vrátil od pana doktora, má vyměněné víčko rozdělovače a něco co bylo vevnitř. Motor už za studena necuká. Je ovšem fakt, že je 14 nad nulou. Tak uvidíme až přituhne. Oprava stála 1000.-Kč.
Ovšem aby toho nebylo dost, tak jsem si teprve teď všiml, že se z prostoru hlav motoru ozývá klepání. Při volnoběhu asi tak do 10 úderů za sekundu, po přidání zrychluje a při určitých otáčkách to zmizí. Je to přesně z prostoru těch hlav. Když na ně (nebo na ten kryt,nevím zda jsou to přímo hlavy)v rukavici položím ruku ,není to klepání naštestí cítit, takže snad nic vážnýho. Nebo jo?? Nevíte? V autě to je slyšet jen když stojím.
Martin
Někdy Ti dám poslechnout mýho rachtáka, pak už veškerý další jiný zvuky na svým autě budeš považovat za normální
Napsal: sob led 20, 2007 17:55
od Rado
Najdes ho na hadicke ktora je za klapkou a spaja sa z odvetravacou hadickou z ventiloveho veka...ma v sebe pruzinku a ta po case asi straca tu svoju pruznost tak to klepka potom. Myslim ze novy neni moc drahy...ale pokial neni nejak vadny tak je to zbyzocne menit. Este pokial si si nedaval nastavovat ventilove vole tak aj tam moze byt problem.
Napsal: pon led 29, 2007 20:23
od Martin Berka
Tak jsem otestoval opravu nepravidelného chodu motoru za konečně řádně studeného a i vlhkého počasí a vypadá to, že je vše OK. Takže výměna víčka rozdělovače a toho co se uvnitř točí (palec?) pomohla. Mmimochodem, mám to schované a všechny kontakty které se tam pohybují jsou ZNAČNĚ opálené a poškozené. Takže to mohlo být ono.
Tak snad dá Matýsek chvíli pokoj...
Zdraví Martin.
Nepravidelný chod II
Napsal: ned bře 04, 2007 20:48
od Martin Berka
Tak mesic po vymene rozdelovace opet zacal Matysek do zahrati motoru (cca 5km) skubat. A mezi kovovou casti rozdelovace a plastovou !! casti litaly jiskry. Zavzpominal jsem na poucky z elektroprumky a tipl si ze proud asi nemuze do kabelu k levymu valci (blyskalo se jen v jednom miste). Zkusil jsem vymenit kabely. Nabizeli me je za 1100.-, ale sehnal jsem za 300 a ejhle! Zavada odstranena. A zmizelo i podivne klepani v motoru. Kdoby to byl rekl...Mozna nebylo nutne menit rozdelovac. Jen jestli obcasna absence zapalu ve valci nemohla zpusobit poskozeni katalyzatoru proniknutim nespaleneho benzinu do nej. Nevite??
Martin Brno.
Re: Nepravidelný chod II
Napsal: pon bře 05, 2007 06:10
od zabijec
Martin Berka píše:Jen jestli obcasna absence zapalu ve valci nemohla zpusobit poskozeni katalyzatoru proniknutim nespaleneho benzinu do nej. Nevite??
Martin Brno.
To poznas na emisich, ale jestli jsi s tim nejezdil hodne dlouho tak to bude OK
Napsal: pon bře 05, 2007 10:27
od Rado77
Mal som podobny problem s iskrenim - iskrilo ale od privodoveho kabla do rozdelovaca na kostru. Odmontoval som hlavu rozdelovaca, vycistil ju (boli zoxidovane kontakty) a bolo po probleme. Dnes este idem radsej kupit novy privodny kabel, za tych par korun sa to oplati pomenit....mozno dokonca vsetky kable vymenim...
Rado77
Napsal: pát bře 09, 2007 20:10
od PAMA
Rado77 píše:Mal som podobny problem s iskrenim - iskrilo ale od privodoveho kabla do rozdelovaca na kostru. Odmontoval som hlavu rozdelovaca, vycistil ju (boli zoxidovane kontakty) a bolo po probleme. Dnes este idem radsej kupit novy privodny kabel, za tych par korun sa to oplati pomenit....mozno dokonca vsetky kable vymenim...
Rado77
No dnes som si bol pre nove kable .Ale zistil som ze tie co mi obiednali za 300sk(origos okolo 1000-1200) boli kratke.Pritom boli na daewoo matiz.Tak som skusil a kupil som kable na 105-120 skoda.Stali sice 170sk ale zatial idu.Som zvedavy kolko vydrzia.
Napsal: pon bře 12, 2007 16:16
od Rado77
Zaujimave,
ja som tiez kupoval standard Matiz kable za 525 SKK a boli dlhe dost... Pre istotu este mozes ten od cievky do rozdelovaca obalit elektrikarskou paskou, a ja este robim to, ze ho zapojim najprv do rozdelovaca, potom druhy koniec zacnem krutit. Cely kabel sa skruti do spiraloviteho tvaru a krutim dovtedy, kym sa neprestane niecoho dotykat (plynoveho lanka alebo nadrzky s brzovou kvapalinou). Az potom ho zasuniem aj do cievky a je pokoj.
Re: Nepravidelný chod motoru
Napsal: čtv bře 22, 2007 13:05
od PAMA
Ahoj mohli by ste mi prosim poradit?
Pri nastartovani mi ide auto dobre aj ked sa rozbehnem a idem.Ked vsak zastavim trebars na krizovatke tak mi zacina chcipat motor a tesne pred tim ako chcipne sa zas zoberie do otaciek.Kable su nove sice zo skodovky.To by asi nemal byt problem.rozdelovac je cisty a krokovi motorcek som tiez cistil.Len som bol dat mazat airbeg v servise.Tam pridaval plyn a nieco nastavoval.Od vtedy mi to zacalo haprovat.Bol som tam znova a on mi povedal ze krokovi motorcek.
Co si myslite vy?
Len ma serie preco ked idem do servisu a poviem ze chcem vymazat airbag tak sa tam musia hrabat.Preco nespravia iba to o co som ziadal.
Dikes
Re: Nepravidelný chod motoru
Napsal: čtv bře 22, 2007 13:22
od zabijec
PAMA píše:Ahoj mohli by ste mi prosim poradit?
Pri nastartovani mi ide auto dobre aj ked sa rozbehnem a idem.Ked vsak zastavim trebars na krizovatke tak mi zacina chcipat motor a tesne pred tim ako chcipne sa zas zoberie do otaciek.Kable su nove sice zo skodovky.To by asi nemal byt problem.rozdelovac je cisty a krokovi motorcek som tiez cistil.Len som bol dat mazat airbeg v servise.Tam pridaval plyn a nieco nastavoval.Od vtedy mi to zacalo haprovat.Bol som tam znova a on mi povedal ze krokovi motorcek.
Co si myslite vy?
Len ma serie preco ked idem do servisu a poviem ze chcem vymazat airbag tak sa tam musia hrabat.Preco nespravia iba to o co som ziadal.
Dikes
Asi ten tvůj krokový motorek potřeboval pro někoho jiného
Napsal: čtv bře 22, 2007 13:22
od Bergman
Rado77 píše:Zaujimave,
ja som tiez kupoval standard Matiz kable za 525 SKK a boli dlhe dost... Pre istotu este mozes ten od cievky do rozdelovaca obalit elektrikarskou paskou, a ja este robim to, ze ho zapojim najprv do rozdelovaca, potom druhy koniec zacnem krutit. Cely kabel sa skruti do spiraloviteho tvaru a krutim dovtedy, kym sa neprestane niecoho dotykat (plynoveho lanka alebo nadrzky s brzovou kvapalinou). Az potom ho zasuniem aj do cievky a je pokoj.
ten skroucený uhlíkový kabel má s tebe radost
Napsal: pát bře 23, 2007 10:31
od Rado77
To ja mam radost, ze je po probleme. Samozrejme som kabel neskrucal "brutalne", staci tak 1 otocka na jednom konci (to skrutenie je len pre istotu, je to paranoia z toho, ze mi cez neho prerazalo v minulosti na kostru)
Re: Nepravidelný chod motoru
Napsal: pát bře 24, 2017 13:40
od Timir
Dobrý den,
přidám se i se svým problémem, předem upozorňuji, že jsem laik, ale relativně chápavý.
Také vlastním Daewo matiz a v poslední době, hlavně ve volnoběžých otáčkách občas "poskočí motor" což se projeví i "větším odfouknutím výfuku" svíčky jsem kontroloval a vypadaly ok, při jízdě většinou problémy nejsou, jen občas v nižších otáčkách/při rozjezdu. Je možné, že je problém stejný jak v předchozích případech?
Děkuji.