Stránka 4 z 6
Napsal: úte led 30, 2007 22:11
od dedo.miki
Ak pri studenom motore drží volnobeh a potom po zohriati už nie, tak je bohatá zmes.Nastrekuje vela paliva.tam by som hladal príčinu.Ešte by mohol byť málo oktánový benzín ,ale to asi už si vylúčil.Môže byť vadná aj riadiaca jednotka a beží na núdzový režim.Trebalo by ju načítať.
Napsal: úte led 30, 2007 22:40
od Alexis
To
palikx: Dík za zprávu. Určitě o tom budu přemýšlet.
Teď si určitě říkáš: Ho_no tomu rozumí, a v jiným Topicu (Airbag) je chytrej jak Rádio Jerevan.
Napsal: úte led 30, 2007 23:09
od JRD McLAREN
..Alexis..
k tomu predstihu..
najjednoduksie ho nastavish taq ze zmontujesh hlavu dole z rozdelovaca,
..dash rysku na 0-lu..a potom v rozdelovaci musi byt ta "ryska" na otocnej casti z "ryskou" na pevnej casti
http://www.daewooparts.sk/dohc/rozdelovac/dscn5631.jpg
..ono..
tie potenciometre na sacej klapke, zvyknu byt zle hlavne v prvej tretine rozzsahu..
teda vlastne na zaciatku zaberu plynoveho pedalu.. lebo ta sa pouziva najcastejsie..
..malokot ma plyn pedal zoslapntuy na podlahu, prip. za polovicou..
Napsal: stř led 31, 2007 17:13
od Alexis
Pokračování 15
Dnes jsem koupil na šroťáku čidlo "podtlaku" (MAP) a snímač polohy klapky (TPS) - hned jsem to prohodil a žádná změna.
V pátek tam ještě zajedu pro "krokomotor" a uvidíme...ale moc si od toho neslibuju.
Napsal: stř led 31, 2007 17:21
od Alexis
Pokračování 16
To
palikx, JRD McLAREN[ a jií zkušenější /b]
Prosím o Váš názor:
a) Je nutno jednotku "načíst" po delším odpojení Aku? (cca po roce ), jak o tom píše dedo.miki
b) Jak je to se záměnou řídících jednotek ? V servisu tvrdí že jednotka
kterou bych mohl použít musí být úplně shodná, tj. na stejný obsah, počet ventilů, ABS a dokonce i pokud je tam klimatizace. Konkrétně - mohu použít ŘJ z Espera 2.0 .
Napsal: stř led 31, 2007 19:12
od dedo.miki
To že auto stálo nevadí pri načítaní jednotky.Ta si načíta závady pri naštartovaní a potom ked sa načítajú z jednotky, tak vieme čo to asi môže byť.Ku každému typu motora je iná riadiaca jednotka.V Daewoo katalogu musíš zistiť aká má ísť do tvojho vozu.
Napsal: stř led 31, 2007 21:40
od palikx
ne jednotka ma svoje hodnoty.a ty ma porad.i po 100 letech.
no s jednotkama je to asi tak.na vyzkouseni tam muze byt skoro jaka koliv kterou tam pripojis.ale na bezne uzivani tam musi byt ta z toho spravneho motoru.klima nebo bag neni dulezita.jsou to jen vstupni info a ty vstreba kazda jednotka stejne.
ale jestli ti nepomohla vymena tech cidel tak to je docela pruser.
ten krokac by musel byt uplne zadrenej ale zkusit to muzes.stejne te obdivuju.ja bych dneska bez diagnostiky asi tezko hledal pricinu.nerikam ze diag je dokonala ale aspon neco tam vidis.
espero
Napsal: čtv úno 01, 2007 13:45
od Serpico
...no palikx lidi jsou kutilové ( já mám tak co mluvit ) ale vono to asi bez scanneru opravdu nejde ( já jsem zjistil u Srby, že i scanner je jaksi v nepravých rukou na ho... ) ale v tomto případě nejde radit a to ještě na dálku...
mějte se fajn
Napsal: čtv úno 01, 2007 20:52
od JRD McLAREN
no..
jako ja mam f garaazi ECU..ktoru som mal k motoru..
..ktory je uz f espere..
ale 16 ventil ,jako 16 ventil..
mne moto f aute slape z oboma.."takmer" rovnako..
mozesh pouzit ECU z nexie 8V, 16V, espera 16V, ale z 8V 2.0 uz by som si isy nebol..
ale pokial sadnu konektory.. ..malo by to naskocit..(aspon nejako)
ono rozdiely boli len epromoch (programoch) v riadiackach..
Napsal: stř úno 14, 2007 20:04
od Alexis
Pokračování 17
Potřeboval jsem nabrat trochu sil a jsem opět tady.
Vyměnil jsem čidlo rychlosti a nedošlo ke změně - nebo jen nepatrné.
Studený motor po nastartování běží na volnoběh ale cca 600ot/min a po chvíli chcípne. Při prvním nastartování má snahu se "ulejt" a běží potom na 3 válce do doby než se trochu ohřeje.
Teplý motor běží nepřesvědčivě na volnoběh jen v případě že velmi pomalu ubírám plyn a po chvilce zdechne.
Zkusil jsem pro jistotu vyměnit krorkomotor ale bez výsledku.
Zkusil jsem ještě jednou vyměnit čidlo podtlaku (z Espera 2.0) ale pak se rozsvicuje kontrolka motoru (Check Engine) - doufám že jsem to napsal správně abyste mě nepranýřovali.
Už jsem se nas_al, a odpojil jsem krokomotor a pootevřel klapku.
Teď to sice má na volnoběh asi 1500ot/min, ale když se pokusím klapku přivřít, tak to má tendenci chcípat. Vím že je to řešení na ho_no, ale pokud auto nedrží volnoběh, tak se s ním docela blbě jezdí. Hlavně při popojíždění v kolonách před křižovatkama si člověk docela užije.
A teď. Mám dotaz. Pokud by se zde našel někdo zkušenější, kdo by si troufnul na opravu, tak se mi ozvěte pomocí ss. Jsem ochoten dojet kamkoliv do vzdálenosti 300km od Sokolova. Požaduji profesionální přístup s potřebným vybavením.
Zaplatím to od A do Z.
Díky.
Napsal: čtv úno 15, 2007 09:39
od JRD McLAREN
..no ...
Bratislavu mash potom asi trochu "od ruky" co ..
Napsal: čtv úno 15, 2007 11:16
od Alexis
To
JRD McLAREN: Tak trošku...
nedrží
Napsal: čtv úno 15, 2007 11:31
od Serpico
....no Alexis doporučuji se domluvit s palikxem ( můj problém byl v hřideli rozdělovače a benzínovém čerpadlo - odstranil palikx, předtím jsem utratil u Srby ke 20tisícům Kč... ) a tuším Prahu máš asi 140km a to se ti bohatě zaplatí...můžu a jsem ochoten je garantovat - petrma a palikxe - prošel jsem Srba servis - Daewoo Modřany ( tuším už krachli - tam mi dávali mašle - oblož ) Tempo servis - ( tam už to upadlo do kalných vod - poslední průser, zákaznice po výměně oleje odjela bez oleje... ), větší garážisti Hallo Car ( tam pantáta nechce platit dobrým mechanikům...)...to by bylo nekonečný....
Mějte se fajn
Napsal: čtv úno 15, 2007 12:22
od Alexis
To
Serpico:
Dík za doporučení. Zeptám se
Palikxe. Přinejhorším mě pošle do háje a nebo ještě kousek dál...
nedrží
Napsal: čtv úno 15, 2007 13:43
od Serpico
....to Alexis palikx ani petrm nedělají, o tom tě taky můžu ujistit.....
mějte se fajn