Stránka 4 z 4
aaa
Napsal: sob bře 31, 2007 09:05
od simone
mam vyrobený taký tiež home made vecičku montuje sa to ako medyi RJ a kablovanie a spočiva v tom že auto pri kradeži naštartuje /zlodej/ a asi po 10 sekundach to rozpojí čerpadlo a ine veci od RJ a auto ostane stať. Tých 10 sekund akurat sa dostane na cestu a chcíípne motor a tam moc času šmatrať nemá /asi/ pretože blokuje iných a medzitým to aj píska a blika. Len nemam čas to namontovať takže je v garaži na poličke
Napsal: ned dub 01, 2007 00:59
od RoSta
simone, ako to riešiš, aby Ti RJ nehlásila chyby? a čo LPG, to čerpadlo nepotrebuje, keď to už beží?!
moc nemám dôveru k rozpájaniu dôležitých obvodov, v tej mojej škodovke som cez relátko uzemnil cievku, takže za jazdy porucha nemohla nastať a taký stav by som chcel aj teraz... lúštim teraz elektriku v Mondeu, tam to vidím na čidlo polohy kľukovky... pretože to má divné elektronické zapaľovanie...
aaa
Napsal: ned dub 01, 2007 18:54
od simone
ROSTA nemam to namontovane v aute mam to v garaži na skrini nemam čas ani momentalne chuť na taku montaž ale na stole to funguje to rpzopínanie relatkami
Napsal: ned dub 01, 2007 19:16
od dedo.miki
Ako tak čítam tak ten stôl by ti nemali ukradnúť.
a pre RoStucievku môžeš na všetkých typoch zapojiť tak aby dostala mínus pri neoprávnenom štartovaní(krádež).Ten mínus ale len na stranu 1 to je impulz na zapalovanie.Na druhú stranu 15 plus od zapalovania, tam to nesmieš dať.
Profi zlodej to ukradne za pár sekúnd aj ked urobíte viac tých zabezpečení.Na tých platí jedine
http://www.livevideo.com/video/47D2BFB4 ... ction.aspx
Napsal: pon dub 02, 2007 11:27
od RoSta
MIKI, to moje Mondeo nemá cievku, má nejaký elektronický modul zapaľovania, rozdelený na dve vetvy, jedná má vygenerovanú opačnú polaritu a dokonca byjú naraz dve sviečky
takže by som nerád niečo "uzemnil" natrvalo
musím to naštudovať, pochopiť logiku a zistiť, či je tam miesto, ktoré môžem ukostriť, ak nie, skúsim ukostriť čidlo kľukovky, podľa ktorej byje to "inteligentné" zapaľovanie...
SIMONE, rozpínanie obvodov použijem, až keď nedokážem "zrušiť" zapaľovanie kostrou...
Napsal: pon dub 02, 2007 16:51
od dedo.miki
Tak cievka je jedna s dvoma vývodmi.Z obidvoch ide iskra naraz.Tak je to na Fiat 126P .To tak môže byť nakolko iskra vo valci skočí za 4 takty dvakrát. raz normálne pri zavretých ventiloch a tlaku a raz síce tiež pred hornou úvratov ,ale ventily sú otvorené a tlak v tedy nemá ten válec.Tak mu tá iskra vôbec nevadí.Ešte raz ti píšem ,že
môžeš kludne vykracovať s kostrou cievku ,ale len kontakt 1 nie 15. Modul zapalovania ti do toho kábla dáva kostru a ked nedáva tak je v tom kábli plus z cievky.
Napsal: úte dub 03, 2007 09:55
od RoSta
Ahoj Miki, musím sa na to poriadne pozrieť, ale tu je schéma zapaľovania:
Elektriku mám len ako povinnú jazdu, keď niečo potrebujem, tak si to viem navrhnúť, viem, ako čo "asi" funguje, viem čo je skrat a že to nie je to isté ako nekonečný odpor (rezistencia), viem čo je relé, cievka, aký je rozdiel medzi tranzistorom a tyristorom a na tom staviam moje "riešenia"...
Ale v skutočnosti som strojár, aj keď už zabudnutý a teraz som zameraný skôr na PC
Neviem, kedy sa k tomu dostanem, ale ak by Ti niečo napadlo, na prvý pohľad, mohol by si to sem hodiť, prípadne na SS...
Dík