Stránka 4 z 5
Napsal: úte srp 29, 2006 16:22
od Jarda.
Mám podezření že komaxit na ulu disky nechytne. Jinak za tu cenu není co řešit.
Jarda-Loštice
Napsal: úte srp 29, 2006 16:47
od Robert
Jarda. píše:Mám podezření že komaxit na ulu disky nechytne. Jinak za tu cenu není co řešit.
Jarda-Loštice
špatnej pocit ! komaxit se běžně na alu disky dává
Napsal: úte srp 29, 2006 17:18
od Miso29
vizeraju dobre
Napsal: úte srp 29, 2006 18:11
od Vít, Jiří
Jaký máš pocity z jízdy teď to musí být hrozný kostitřas,vím jak jede seriový matiz po kostkách ,natož s takovýhlema šlupkama ,něco jiného to bude v zatáčkách ale jestli to stojí za tu cenu komfortu
Napsal: úte srp 29, 2006 19:31
od mino
Vyzerá to fajn. A čo zrýchlenie a tak? S tým zarezávanim by som to neriešil, mne ten falc zrezali priamo v servise pokial to bolo možné a ošetrili to tiež tak ako sá má. Odvtedy pohoda.
Napsal: úte srp 29, 2006 19:45
od Robert
Pocity z jízdy? No, celkem zajímavý
Úplnej kostitřas to není, ale skáče to solidně - přecijenom 195/45 dělá svoje..
Co se týče zrychlení, tak to je samozřejmě taky slabší, ale pořád to jede hezky a z kopce ještě rychleji
Zkusil jsem si i hrábnout na suchým asfaltu a Matizek dokázal, že je borec a i to zvládl naprosto s přehledem.
Jedinné, na co si musím trochu zvyknout je hučení pneu, páč ten valivej odpor je taky větší a možná trochu i dezén pneumatik to dělá
Jinak jsem spokojenej, auto teď v běžných zatáčkách sedí jak motokára
Napsal: úte srp 29, 2006 19:48
od Badger
Jj, vypadají pěkně
ale nějak se mi nezdají ty pneu
vypadají, že nejsou tak nízké, ale to je asi klam fotek, co?
Pokud máš sériové pružiny, tak se to bude houpat a je potřebná nějaká ta úprava! Proto jedině sportovní pružiny, už je mám doma a o víkendu tam nejspíš půjdou
Jediné s čím budeš mít asi dost velký problém je, že ti ( pokud špatně nevidím ) vylézají kola a pneu z blatníků!!! A to se bude policii špatně vysvětlovat než když tam máš jen jiný rozměr kol a pneu, ale vše je OK
A jak je to teď s jízdními vlastnostmi???
Napsal: úte srp 29, 2006 20:45
od Robert
Badger píše:Jj, vypadají pěkně
ale nějak se mi nezdají ty pneu
vypadají, že nejsou tak nízké, ale to je asi klam fotek, co?
Pokud máš sériové pružiny, tak se to bude houpat a je potřebná nějaká ta úprava! Proto jedině sportovní pružiny, už je mám doma a o víkendu tam nejspíš půjdou
Jediné s čím budeš mít asi dost velký problém je, že ti ( pokud špatně nevidím ) vylézají kola a pneu z blatníků!!! A to se bude policii špatně vysvětlovat než když tam máš jen jiný rozměr kol a pneu, ale vše je OK
A jak je to teď s jízdními vlastnostmi???
Jízdní vlastnosti jsem popsal výš
Jasně že to leze ven, ale mě to neva, líbí se mi to a celkem to MAtesovi sluší
Snad bude policie schovívavá
Zítra nafotím detail pneu a jejich výšku
Napsal: stř srp 30, 2006 06:42
od zabijec
Pěkný kolečka, jen jsem zvědav, jestli to ve předu bude opravdu dobrý, až to pořádně proženeš zatáčkami. Jo a prý teď v Brně měšťáci přeměřují tachometry, bylo by zajímavý jestli ti teď tacháč neměří míň než jedeš.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=9633
Napsal: stř srp 30, 2006 11:09
od Robert
zabijec píše:Pěkný kolečka, jen jsem zvědav, jestli to ve předu bude opravdu dobrý, až to pořádně proženeš zatáčkami. Jo a prý teď v Brně měšťáci přeměřují tachometry, bylo by zajímavý jestli ti teď tacháč neměří míň než jedeš.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... ticle=9633
Vepředu to nikde nedrhne, ani v rejdu, ani v podběhu, prostě nikde, jen ten zadek
Co se týče rychlosti, tak na origo gumách, když jsem jel 60, tak takový ty poluliční radary ukazovaly 54. Teď, když jsou gumy větší, tak by to mělo ukazovat přesněji
Napsal: stř srp 30, 2006 11:23
od Rado
Už jsem si ohnul kousek lemu, takže o víkendu jde na řadu flexa a ten záhyb na několika místech nařežu a zaklepu dovnitř a bude na 100% klid a nebude to ani vidět
Presne takto som to vyriesil aj ja...kedze mam ET 35 tak mi to tiez drhlo o zadny lem.....po uprave je uz svaty pokoj......trochu sa olupala sice farba, ale to som obrusil a zastriekal.
Inac kola vyzeraju pekne. Matiz hned vyzera robustnejsie
Napsal: stř srp 30, 2006 12:11
od jakub
několik poznatku
- rezani a klepani lemu vidim jako problematicky ze dvou duvodu - jednak je to nevratna uprava, coz je na aute, ktery chces jednou prodat vzdycky spatne
- jednak to chce cit, protoze hrozi ze to bud nebude rovny, nebo odejde lak a ceka te lakovani - zvaz to, vis, jak tady vzdycky resis prachy ...
- zkusil bych ty dorazy, vyndas a nazdar, je to zpatky serie ...
- vpredu si to SKRTNE, ale jenom kdyz riznes zatacku a imho ok - citem to jednou zkus, uvidis
jizda
- bude tvrdsi
- bude drazsi ... jestlize 185 da spotrebe litr navrch, 195 da skoro dva - ostatne v praxi to potvrdil i jeden polsky majitel matize
- stabilita v zatacce lepsi
- zrychleni i top speed u 195 vyrazne horsi
hlucnost
- jednoznacne pneu, ale dle meho na todle sere pes ...
ostatni
- pocitam, ze to poznas na tlumicich, imho odejdou o 20% driv, bacha ted na kazdou diru, jednak skoda disku, gumy, ale hlavne naprava no ...
ja todle odladil na zlatym a s cernym uz mam na diry oko, cili je mazlenej ...
Napsal: stř srp 30, 2006 13:49
od Robert
Jakube, já chci klepat jen ten záhyb lemu, co zasahuje do prostoru kola
Budu to jen nařezávat, aby to šlo líp ohnout a zaklepávat to budu dovnitř směrem nahoru
Napsal: stř srp 30, 2006 20:28
od jakub
Robert píše:Vpředu to nic nedělá, tak s tím nic dělat nebudu, ale zadek škrtá
ja vim ... 185 mam temer s obrysem auta, jestli dobre koukam, tak 195 je na tom jeste o neco "lip", cili to budes muset zklepat fest - lem blatniku temer ohnout jak ryhovany papir, ci jak to popsat .. to je moment, kdy lem prestava plnit ulohu vyztuhy a muze se prohnout ... navic tak "ostry" ohyb muze ponicit lak ... navic to imho stale nevyresi fakt, ze kolo se "dotkne"
necham na tobe ...
kazdopadne test provest tak, ze dozadu 2,3 dospele lidi a mirne pohoupat ...
Napsal: stř srp 30, 2006 20:55
od Robert
Nedotkne
chytá to jen na kraji toho ohybu