Stránka 4 z 5

Napsal: úte srp 08, 2006 07:15
od vado
Trochu OT, ale nedalo mi.
Vcera predo mnou isiel biely pasat, ktory asi nemal zadne tlmice (alebo take znicene) :? Zadok mu po prechode kazdej nerovnosti lietal pol metra hore-dole. Ked presiel cez vaecsiu nerovnost, mal som dojem, ze zadna naprava stratila kontakt s cestou :shock: . Vodicovi (okolo 20 rokov) to zjavne nevadilo. Ja by som sa do takeho auta bal sadnut ... :oops:

Napsal: úte srp 08, 2006 08:44
od JRD McLAREN
..no..
To ppp: ..pokial len "vyrazish" gulove klby von, a nepohnesh s nimi,
...taq asi ani netreba robit geometria, pokial bola predtym v poriadku..
..ja vsak doporucujem....

..To Viktor: .. ja som napravu robil v garaazi..
...ale auto staalo na ulici...bez olesa... (jak sa to vsetkym luuubilo, naje policajtom :lol:)..

..To Vado: /// takych jazdii viac ///

Napsal: úte srp 08, 2006 15:26
od Slavek
aby to pak nedopadlo jako u me, ja sem menil tlumice a koukal ze to ulozeni uz dlouho nevydrzi ale mel sem jen tlumice obednavat ulozeni to by tervalo jeste 2 dalsi dni a auto sem potreboval takze sem rekl ze to vymenim az to bude nejhorsi, ale necekal sem ze to bude uz po 5 mesicich, kdybych nebyl trochu setrilek tak to koupim a vymenim celi ale ted to musim rozebirat zase, no ale myslim si ze ulozeni pujde vymenit docela rychle, vymeny tlumicu mi trvala asi 5 hodek zadni sem mel za 30 min. jen ty predni, byli zarezli matky, musel sem pouzit nasili. Uz mam doma ulozeni a tak nejak se mi zda ze sou malinko jiny nez co tam mam, ale ne v tom ze je to druhovyroba ale ty uchytovy srouby se mi zdaj nejak blizko u sebe, zitra se na to vrhnu ;)

Napsal: úte srp 08, 2006 15:38
od Viktor
Tak ti drzim palce :D

pružiny, tlumiče

Napsal: úte srp 08, 2006 17:30
od Serpico
Ahojka, při poslední výměně zadních tlumičů mi mechanik utrhl vnitřní matku v rameni údajně neměl patřičný klíč aby si ji podržel. Při sváření CO mi odstřelil komplet zapalování - škoda 8 tisíc. Kč. Reklamace nemožná. Jak se mu to povedlo nechápu - byl to vůl korunovanej. Normálně mi svářeli CO výfuk úprava sportovní koncovky a ani neodpojily baterku a nic se nedělo ( možná proto, že výfuk je na silentbloku a motor taky ). Na servisy jsem dost alergický - doposud jsem byl sponzor. Litoval jsem toho, že jsem si to neudělal sám.
Geometrii jsem nedávno ( v roce 2004 ) nechal dělat v Tempo servisu Čestlice u Praha to byl horor. Po chvilce mi mistr sdělil, že chtějí rozhýbat kulové čepy - údajně u Oplů ( mám Nexii ) zareznou. Nejde prý sundat kulový čep. Chlapci to co jsem uviděl po příchodu do dílny to byla groteska. Mladý tlustý a vyholený tupec mi třískal palicí to nebylo kladivo na rameno kulového čepu. Po dotazu zda to hovadu vůbec mělo mámu nebo spadlo z Marsu, jsem si půjčil originál stahovák dvakrát dotáhnul a poklepnul kladívkem a bylo dole. Viděl jsem sklepnout kulák, ale to se musí umět.
Pak mějte důvěru v servisy - mimo Golc Car palikxe a petrma, tam jsem byl taky a jinam už nejdu. Mějte se fajn.

Re: pružiny, tlumiče

Napsal: úte srp 08, 2006 19:30
od JRD McLAREN
Serpico píše:Ahojka, při poslední výměně zadních tlumičů mi mechanik utrhl vnitřní matku v rameni údajně neměl patřičný klíč aby si ji podržel. Při sváření CO mi odstřelil komplet zapalování - škoda 8 tisíc. Kč. Reklamace nemožná. Jak se mu to povedlo nechápu - byl to vůl korunovanej. Normálně mi svářeli CO výfuk úprava sportovní koncovky a ani neodpojily baterku a nic se nedělo ( možná proto, že výfuk je na silentbloku a motor taky ). Na servisy jsem dost alergický - doposud jsem byl sponzor. Litoval jsem toho, že jsem si to neudělal sám.
Geometrii jsem nedávno ( v roce 2004 ) nechal dělat v Tempo servisu Čestlice u Praha to byl horor. Po chvilce mi mistr sdělil, že chtějí rozhýbat kulové čepy - údajně u Oplů ( mám Nexii ) zareznou. Nejde prý sundat kulový čep. Chlapci to co jsem uviděl po příchodu do dílny to byla groteska. Mladý tlustý a vyholený tupec mi třískal palicí to nebylo kladivo na rameno kulového čepu. Po dotazu zda to hovadu vůbec mělo mámu nebo spadlo z Marsu, jsem si půjčil originál stahovák dvakrát dotáhnul a poklepnul kladívkem a bylo dole. Viděl jsem sklepnout kulák, ale to se musí umět.
Pak mějte důvěru v servisy - mimo Golc Car palikxe a petrma, tam jsem byl taky a jinam už nejdu. Mějte se fajn.
..to boli PAT a MAT z " A JE TO " SERVISU ...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Napsal: úte srp 08, 2006 20:08
od ppp
Ja si tiez hovorim ze ked to dam do servisu tak tam to sice uz robili (mozno) takze nejake skusenosti by mali mat ale zase to nie je ich auto takze to urobia len potial aby to auto odislo uspesne za branu servisu. Ked to budem robit sam tak mi to sice bude trvat neporovnatelne dlhsie a kedze niektore veci nebudem poznat tak mozem nieco poskodit alebo znicit ale vysledna kvalita bude az na prace vyzadujuce zrucnost vyssia nez zo servisu.
AJ ked ja budem tlmice menit asi aj s napravou. Kupim inu, zgeneralkujem a potom uz len prehodim :).

Napsal: pát srp 11, 2006 09:36
od Viktor
tak ja som rad, ze som to nakoniec dal do servisu, ale moc mi nieje do smiechu, prislo sa aj na ine veci, hodne, hodne drahsie :( vyjadrim sa v novej teme :roll:

edited:
To Blue: sa necuduj, ze to ulozenie odchazda, ked takto vyzera prosim pekne nove ulozenie:
Obrázek
Cele je popraskane, je to mozno trochu prehnane vidiet, lebo je to makro, ale aj tak, nove ulozenie by malo podla mna vyzerat inak :oops:

Tak som to podla predchadzajucej Blueovej rady poriadne pretiahol silikonovym olejom:
Obrázek
hned to vyzera lepsie :P

Napsal: ned srp 13, 2006 15:28
od Viktor
vado píše:Trochu OT, ale nedalo mi.
Vcera predo mnou isiel biely pasat, ktory asi nemal zadne tlmice (alebo take znicene) :? Zadok mu po prechode kazdej nerovnosti lietal pol metra hore-dole. Ked presiel cez vaecsiu nerovnost, mal som dojem, ze zadna naprava stratila kontakt s cestou :shock: . Vodicovi (okolo 20 rokov) to zjavne nevadilo. Ja by som sa do takeho auta bal sadnut ... :oops:
OT: este pred par dnami sa mi to zdalo vtipne, az kym som to nevidel na vlastne oci :lol: vcera som videl favorit, ktory sa prehnal sidliskom asi 80km/h pri jednej mensej nerovnosti sa mu rozhupal zadok a videl som ako sa hupal z lava do prava este asi 200m kym neprisiel na krizovatku :mrgreen: :mrgreen: myslel som, ze sa vykoti, magor.

Napsal: ned srp 13, 2006 19:26
od Kessler
Nejlepší jsou kluci kteří u Š120 uříznou pár závitů z předních pružin a pak bezmocně sledují, jak jim to v zatáčce odhopsá do škarpy...ale to už je fakt OT :D

Napsal: úte srp 22, 2006 20:14
od Blue Lanos
Viktor píše:Tak som to podla predchadzajucej Blueovej rady poriadne pretiahol silikonovym olejom:P
Gooood work Viktor :D Ja to tak mazem 8r. zatial ani naznak praskania ;)

Napsal: pon zář 04, 2006 10:28
od Ardy
Ahojte. Som po dovolenke.
Zistil som, že mám vybyté vrchné uloženie na tlmičoch ale VZADU. :( Prejavilo sa to klepotaním pri hrbolatej ceste. Myslel som prv že je to plato pri reprakoch. Vytlmil som a podložil penou. Zase klepot. Potom nasledovalo odmontovanie a vyloženie všetkých vecí z kufra. Zase klepotanie. Tak som si sadol do kufra a manželku som poslal po doooobre hrbolatej ceste. Dá sa tam jazdiť max 30km/h. Tak som ja zistil že mi búcha ulozenie pravého tlmiča. Mám vybytý gumený silentblok nad tlmičom. Volal som do Auto Art majú za 45.- :lol: Tak si to idem dnes kúpiť.

Vymlátilo sa to od zhrdzaveného puzdra, ktorý je pichnutý do tej gumi. Naviem odkedy to je ale určite dobre dlho. Vnútorná hrúbka sedí ale vonkajšok namiesto 16mm na koncoch je v strede len 12mm. :shock:

Napsal: pon zář 04, 2006 16:08
od Slavek
no nevedel sem ze lanos ma ulozeni i nazadku ja tam mam jen silenblok,
tak ja sem taky po vymene ulozeni a dopadlo to stejne jako u viktora vypadalo perfekto a jak sem dotah tlumic a ten se lehce protocil tak ta guma okolo cela popraskala, taky sem to namazal silikonem tak to mozna trochu vydrzi a taky sem tjistil ze oproti oryginalu maj veci diru zuhruba o 1.6 mm, nevim ted jestli ten tlumic v tom nebude litat, ale i ty puvodni nebyli presne na tlumic, taky tam byla vule. jinak uz nic netuka neboucha a je svaty klid :D :D

Napsal: pon zář 04, 2006 22:00
od Darrio
Ja som mal ten isty problem. Vybite boli ale obydve ulozenia. Ta kovova trubka v tom puzdre bola uplne zhrdzavena. Tak som kupil nove ulozenia aj tie trubky, namontoval a aj tak to buchalo ale uz o dost menej. Tak nakoniec som kupil komplet nove tlmice Monroe a tie maju ine gumene ulozenia, z tvrdsej gumy.. tak je to teraz v pohode. Ani maly tuk nepocut.

Napsal: pon čer 16, 2008 12:39
od mrk
tak uz mam vymenene ulozenie aj ja, rozdiel citelny, uz pri nasadani do auta sa predok menej hupe a urcite je aj o par mm vyssie