Stránka 4 z 5
Napsal: ned črc 23, 2006 22:07
od Robert
Ondro, čep opravdu žádný šroub nedrží
Docent měl asi nejspíš na mysli šroub, který drží rameno v kastli
Nevěřím tomu, že by se povolil, protože zrovna mě k pouzdru přirezl - pak už se jen stane to, že to pouzdro se v tom silentbloku utrhne a pak to lítá v té gumě
(u mě navíc už vyšroubovat nešel
)
Napsal: ned črc 23, 2006 22:29
od Ondras
jj a pokud vím, tak ten šroub ani nejde ven bez demontáže podélníku mezi nosníkem, který drží rameno a předním příčníkem.
Napsal: ned črc 23, 2006 22:36
od Robert
Ondras píše:jj a pokud vím, tak ten šroub ani nejde ven bez demontáže podélníku mezi nosníkem, který drží rameno a předním příčníkem.
Přesně tak
Napsal: ned črc 23, 2006 23:08
od Docent
Ondras píše:Docent píše:..a to tak, že šroub, kterým je stažené pouzdro, byl povolený...
a co to? Moje ramena (původní ani nově koupená litá IR) neměla pouzdro čepu stažené žádným šroubem. Ani si nějak nedovedu představit, kde by ten šroub měl být...
Zkusím sem dát zítra obrázek, zatím, kdo máte knížku od Koppa - str. 96, rameno č. 9, na levé straně (viz Ondrasova fotka) je čep, zapadá do pouzdra, které je sevřeno lícovaným šroubem...
Napsal: ned črc 23, 2006 23:19
od Ondras
Docent píše:Zkusím sem dát zítra obrázek, zatím, kdo máte knížku od Koppa - str. 96, rameno č. 9, na levé straně (viz Ondrasova fotka) je čep, zapadá do pouzdra, které je sevřeno lícovaným šroubem...
Knihu mám a netuším o čem píšeš
. Rameno jako takové žádný šroub, který by měl co do činění s kulovým čepem, neobsahuje. Poblíž ramene jsou 3 šroubované spoje: 1. spoj těhlice rameno, 2. spoj rameno stabík, 3. spoj rameno kastle.
Co se ti vlastně povolilo?
Napsal: pon črc 24, 2006 00:11
od Docent
Rameno na tvým obrázku - na levý straně je čep, ten zapadá do protikusu (tuším "otočné těleso ložiska"). V tý knížce na str. 96 je to sestava nad pozicí 9.
Napsal: pon črc 24, 2006 07:22
od Ondras
Docent píše:Rameno na tvým obrázku - na levý straně je čep, ten zapadá do protikusu (tuším "otočné těleso ložiska"). V tý knížce na str. 96 je to sestava nad pozicí 9.
Ano, ale to není rameno, ale těhlice (hlava kola). Takže se povolil šroub na těhlici?
Napsal: pon črc 24, 2006 08:08
od Docent
jj, pokud se tomu říká těhlice, tak na těhlici... Povolil se - no, nešlo s ním hnout ani na jednu stranu, takže se musel povolit někdy v dobách, kdy to ještě šlo, nebo spíš nebyl nikdy pořádně utaženej
.
Napsal: pon črc 24, 2006 09:38
od Robert
Je to zajišťovací šroub čepu v těhlici
Pochybuju, že by se povolil, spíš to ten šrotomechanik v tom servisu povolil, čep kousek povyskočil a už to magor nedal zpět a určitě ani nevěděl, co povoluje
Napsal: pon črc 24, 2006 09:52
od Olda
Robert píše:Je to zajišťovací šroub čepu v těhlici
Pochybuju, že by se povolil, spíš to ten šrotomechanik v tom servisu povolil, čep kousek povyskočil a už to magor nedal zpět a určitě ani nevěděl, co povoluje
Povolenim tehlice nastavujes odklon, ne?
Pokud ti delali geometrii tak to pravděpodobne museli povolit, ale zapomenout na zivotne dulezity spoj muze jen KRETEN!
Pokud by jsi to měl zdokumentovany tak z něj muzes vysoudit pekny prachy
Napsal: pon črc 24, 2006 10:29
od Tomáš
Tímhle šroubem se žádný odklon nenastavuje
, je to zajištění čepu ( jak by tam jinak držel ).
Napsal: pon črc 24, 2006 21:03
od Slavek
[/quote]
Povolenim tehlice nastavujes odklon, ne?
Pokud ti delali geometrii tak to pravděpodobne museli povolit, ale zapomenout na zivotne dulezity spoj muze jen KRETEN!
Pokud by jsi to měl zdokumentovany tak z něj muzes vysoudit pekny prachy
[/quote]
geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech
Napsal: pon črc 24, 2006 21:17
od JRD McLAREN
Slavek píše:geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech
..
no a gde sa potom robi odklon na "skodovackej" naaprave ..??
Napsal: pon črc 24, 2006 22:59
od Docent
Tomáš píše:Tímhle šroubem se žádný odklon nenastavuje
, je to zajištění čepu ( jak by tam jinak držel ).
Jo, přesně tak, je to jenom zajištění. Jak byl trošku povolenej, tak měl ten čep vůli, a postupem času si vyviklal v protikusu díru, až vypadl úplně... Hlavně že mně auto vloni na jaře zdarma zkontrolovali v Opel servisu na Kladně a vloni na podzim přehazovali kola v Barumu, o tom seřízení geometrie den před upadnutím ani nemluvím
.
http://daewooclub.com/album_pic.php?pic_id=1395
Napsal: úte črc 25, 2006 14:55
od Slavek
JRD McLAREN píše:Slavek píše:geometrije se dela na koloksialnich tahlech tim ze se povolej cepy rizeni u nekterych autech jako treba vw na tlumicech, ale jeste sem nevidel aby se delal odklon na ramenech
..
no a gde sa potom robi odklon na "skodovackej" naaprave ..??
no tak skodovky to je vyzblout nepovedenyho naznaku na auto jednoho ozraliho maniaka v hospode
, tam je to vsechno jiny