Stránka 4 z 4
Napsal: stř črc 12, 2006 19:29
od ppp
No nie je to ktovieco, velmi sa nepodobaju este snad ta 1.6 az na rozdelovac a sacie.
Tie sohc sa mi zdali pri zbeznom pohlade podobne, vsetkym bolo vidiet "hrnky". Tie 1.8/2 16v si neviem predstavit kam sa vosli obe vacky, alebo to ma len jednu?
No nic, az to moj motor odpiska pojdem do inej 1.5 alebo ineho auta.
Inac pocul som o pripade ked mal niekto v espere alebo nexii kruzky namontoane naopak, zralo to a neslo, az pri go motora zistili preco
, ael to moj pripad asi nebude, ono to ide celkom slusne len ten olej keby nebolo treba dolievat takmer po kazdej jazde (350km).
Napsal: ned črc 16, 2006 22:21
od JRD McLAREN
ppp píše:No nie je to ktovieco, velmi sa nepodobaju este snad ta 1.6 az na rozdelovac a sacie.
Tie sohc sa mi zdali pri zbeznom pohlade podobne, vsetkym bolo vidiet "hrnky". Tie 1.8/2 16v si neviem predstavit kam sa vosli obe vacky, alebo to ma len jednu?
No nic, az to moj motor odpiska pojdem do inej 1.5 alebo ineho auta.
Inac pocul som o pripade ked mal niekto v espere alebo nexii kruzky namontoane naopak, zralo to a neslo, az pri go motora zistili preco
, ael to moj pripad asi nebude, ono to ide celkom slusne len ten olej keby nebolo treba dolievat takmer po kazdej jazde (350km).
..no miesto rozdelovaca je "multi" inducka, riadena ECU..
,,a sacie je tiez ine "lanosacke"..
,,ale tieto motory maju Nexie co sa teraz vyrabaju kdesi na ukrajine ci kde.. ci rumunsku..
..no finta "jako do tej uzkej hlavy na 1.8/2.0 dostali vacky" je ftom..
..ze saci ventil je k "zvislej osi valca" v 45st uhle..(teda tak jak na 16V NEX/ESP/LAN
ale vyfukovy je k osi v 0st. uhle..teda "subezne"...
..chlapci vo fabrike usetrili pekny kus hlinniku..ale motor ma o cca 20-30kW menej..
..oproti staremu HOLDENU..2.0DOHC ..( lebo tazssie dycha, a je to "ECOTEC" )
...cize uhol ventiilov na 16V 1.5/1.6 je 90st ..ale na "novych" 16V 1.8/2.0 len 45st..
(alebo je to 60..uz si nepamatam presne, takto bez tabuliek..
)
Napsal: pon črc 17, 2006 11:00
od JRD McLAREN
..no pri hladani "jednej veci f knizkach" ..som nasiel "inu vec"..
..
takze aby sme sa tu nesaaalili a nedohadovali o motore 1350 a 1500
..tak som vicital nasledovne parametre:
1.3L je Objem: 1349ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 73.4mm
1.5L je Objem: 1498ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 81.5mm
1.6L je Objem: 1598ccm, Priemer valca: 79.0mm, Zdvih: 81.5mm
..takze nieje to "prevrtane inym vrtakom" ako sme si mysleli, ale ma to iny zdvih..
..co znamena ze motor ma (asi iba) inu klukovu hriadel a ojnice ...
Napsal: pon črc 17, 2006 18:17
od Blue Lanos
Mozno to bude vyzerat ze kecam ale hovoril som o tom s kolegom Edizonom co ma 1,4 motor a ten ma opravil, ze ma len nizsi zdvih ako pise JRD
tak sa ospravedlnujem, ze som si to neopravil a Vas taktiez mystifikoval