Stránka 4 z 7

Napsal: úte čer 06, 2006 15:41
od Iwoš
Tady je link na poslední díl výfuku, kterej se mi móc líbí (škoda, že není z nerezu). http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=658 Co na něj říkáte? :D A taky myslím, že je tam zmíněno o co jde u sportovních a "obyč" výfuků :idea:

Napsal: úte čer 06, 2006 22:37
od JRD McLAREN
..peknyyy kusok...
..ak ma vo vnuty aj "namontovane" to co je na obrazku,..
..tak to bude dobraa kupa..

..len a by to sadlo na auto... (rozmerovo myslim fcul..)

Napsal: stř čer 07, 2006 06:54
od Peter S
Ajajaaaj,
tak v tom odkaze f. Dynamax udáva zvýšenie výkonu podľa meraní 2 - 4 HP...
Dúfam že premúdrelé hlavy (konkrétne Ivan, Milosh, Mc Laren...), ktoré tu doteraz pevne tvrdili že športový výfuk žiaden výkon napridá nájdu toľko odvahy, že priznajú svoj omyl a ospravedlnia sa za niekoľko stranovú duskusiu o ničom - iba ak o svojej nevedomosti...

Napsal: stř čer 07, 2006 07:20
od cubafire
Peter S
Kolego, kdykoliv čtu tvoje řádky, docela se mi pění krev. Jsou plné osobních a ne názorových výpadů. Pokud se chceš hádat jdi do politiky. Možná by sis u nás rozuměl s p. Paroublbkem. Vystupování máte téměř stejné. Díky tobě už na tuto diskuzi kašlu. Donedávna jsme tu byli jako jedna rodina. Občas se vyskytla drobná vyměna názorů, ale bez osobního osočování a urážení. Pak přijde Peter S mistr světa na všechno a .....
Nemá to cenu.
Omlouvám se všem, za zbytečně zabrané místo, ale už jsem toho měl dost.

Napsal: stř čer 07, 2006 09:41
od Iwoš
TO JRD McLAREN: Jo líbí se mi moc, a co se týče rozměrů tak vyrábí více velikostí. Ale stejně ho teď kupovat nebudu, výfuk je zatím v poho. No kdyby odešel tak bych o tom uvažoval.

TO Peter S: Jo na výkonu ti to něco přidá, ale musíš mít sladěný celý výfukový potrubí jak jsem to pochopil. Ty 2-4 koně ti to přidá tak když máš sto koníků, ale u mýho auta to nepřidá nic moc (vůbec nic), navíc jsou tam myslím grafy tak se na to můžeš mrknout.

TO ALL: Šlo mi o to, že ten výfuk by měl mít (opět jak jsem pochopil) sportovní zvuk, ale zároveň být šetrný k motoru. A za ty prachy to není nejhorší. Jen je škoda, že není z nerezu :D

Napsal: stř čer 07, 2006 11:28
od JRD McLAREN
Iwoš píše:TO JRD McLAREN: Jo líbí se mi moc, a co se týče rozměrů tak vyrábí více velikostí. Ale stejně ho teď kupovat nebudu, výfuk je zatím v poho. No kdyby odešel tak bych o tom uvažoval.
No ono su vnom tie "poloblukove" plechy, ktore funguju neako ako "smerovac" pre plyny..
a v standardnych vyfukoch to nebyva..
TO Peter S: Jo na výkonu ti to něco přidá, ale musíš mít sladěný celý výfukový potrubí jak jsem to pochopil. Ty 2-4 koně ti to přidá tak když máš sto koníků, ale u mýho auta to nepřidá nic moc (vůbec nic), navíc jsou tam myslím grafy tak se na to můžeš mrknout.
..kolko su 2-4HP na kw ..?? taq 1-2.5kW ..?? --to vypnem klimu..:lol:
..a pokial si dobre spominam..niekde som pisal, ze upravoat vyfuk, ked nieje upravene sanie, nema cenu..
..
volakedy a volakde tu aj KASO pisal a vysvetloval, preco je podstatne mat "spetny tlak" vo vyfukovom systeme..
..a rozoberat secky vplyvy na fore, ked su o tom dost podrobne technicke knizky,
..a odborne studie, a pod,.. :arrow: (mmm..)

Napsal: stř čer 07, 2006 11:42
od peco
Peter S píše:Okrem toho amatéri (k nim rátam vtomto prípade aj napr. automechanikov) zvyčajne nemajú patričné prostriedky, aby veľké úpravy motora zvládli komplexne.


tak to aby sme davali auta radsej do potravin. tam su urcite lepsi profesionali :lol: :lol: :lol:

mohol by si nam prosim ta napisat, ze co je tvoje zamestanie, kolko mas rokov a kolko rocnu prax???

Napsal: stř čer 07, 2006 13:35
od Ivan
Já beru ty prášky pro choleriky (už je to fakt lepší) a na tuhle debatu kašlu 8)

Napsal: stř čer 07, 2006 14:06
od JRD McLAREN
...daj aj mne..
lebo teez ma to zaaciiina neako brat...:mrgreen:..
..jekho mash doktora...?? (PUDr. Chocholusik ..??)

..ale idem sa este predtym kuknut ci maam f karburatore dost vody..
..a ci f servise nezabudli dosypat do benziinu cukor...
:lol::lol::lol::lol::lol:lol:..

Napsal: stř čer 07, 2006 14:26
od cubafire
Teď mi to nedá abych nereagoval k tomu cukru
Jsem hasič a jako takový se věnuji taky pož. sportu. Jednou jsem na diskusi www.firesport.cz vznesl téma, že přidáváme do benzínu cukr, aby to klukovi, který spojuje savice u výfuku moc nesmrdělo a taky, že cukr karamelizuje a tím utěsňuje písty a je tam větší kompres. Na tuto hovadinu se nachytalo asi 20 lidí a všichni chtěli znát poměr benzínu a cukru.... Tak asi tak Peter S Myslíš, že to byli samí mechanici?

Napsal: stř čer 07, 2006 15:24
od Kessler
No to mi připomnělo geniální způsob vyleštění sacích kanálů. To se odstraní pixla se vzduchovým filtrem a nasadí se látkový pytlík s 1 kg jemného říčního písečku...pak se nastartuje a drží se motor ve vyšších otáčkách...píseček zahladí nejenom sací kanály, ale také oživí vnitřek válců a kompletní výfokové potrubí a zregeneruje katalyzátor :lol: :lol: :lol: ;)

Napsal: stř čer 07, 2006 15:26
od Iwoš
Tak sorry chlapi, že jsem z Vás udělal ještě větší choleriky než jste. :oops: Promiň Ivan A JRD McLAREN ;)

Napsal: stř čer 07, 2006 15:44
od JRD McLAREN
..noo cukor je veru dobraa vec...
...
Ja pridavam skor krystalovy...
...sice sa dlksie rozpusta, ale sa potom nelepi na steny nardze,
na rozdiel od praskoveho,...
..a naviac kym som pouziiival praskovy, tak mi ho dost pri nasypani odfukaval vietor...

..jo a Kesslere, miesto piesku je lepsie pouzivat jemny cement..nasucho..
..okrem toho ze peclivo vycisti sanie, valce a vyfuk,..
tak aj dotesni rozne netesnosti v systeeme...

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Napsal: stř čer 07, 2006 16:04
od peco
uz prestante lebo PETER S nenastartuje :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 07, 2006 16:10
od Rado
A v lespich tuning shopoch v zahranici predavaju aj sportovy cukor do sania....sa to jednoducho namontuje za filter a Rj si to sama davkuje.
Na brzde potom namerali pomer vykonu k vahe 1:1 na hocijakom aute.
:lol: :lol: :lol: