Stránka 4 z 5
Napsal: stř srp 09, 2006 22:28
od mipo
Presne tak to funguje aj u Kalosa. U prvých Kalosov to fungovalo ako píše Krtek.
Napsal: stř srp 09, 2006 22:45
od Krtek
Dan. Tak tos mně dostal a Daewroolet zas NASRAL !!! Ještě teď jsem běžel do auta, rvu tam za to a vytáh jsem akorát krytku a je tam díra pod opěrku ale popelník ne.
Ty světla jsou zajímavý. Sice je to dobrý že nemusíš myslet na rozsvěcení ale zas mně dost irituje, že nemůžu zhasnout motor, zamknout auto a nechat si na něco svítit alespoň potkávačkama. Bych bral ať to buďto funguje jako Danovi nebo ať svítí co je nastavený a bimbá zvonek. Ty vlastně ani nemůžeš někde odstavit a zamknout auto a nechat ho v noci svítit obrysovkama, to je dostna pikaču.
Napsal: stř srp 09, 2006 22:56
od Dan
Ale i to jde. Stalo se mi to nechtěně na dvoře v práci, nechal jsem v těch hicech přiotevřená okna a začínalo pršet. Otevřel jsem dveře spolujezdce, byly blíž a tak jsem tolik nezmokl, zastrčil klíček, zavřel okna a zase dveřma spolujezdce vylezl. Pak mi volali, že svítím a ať se mi nevybije baterka
Takže v 99% případů mi to automatické rozsvěcení a zhasínaní vyhovuje a kdyby to náhodou v tom 1% případů s parkovačkama jinak nešlo, vlezu do auta dveřma spolujezdce. Možná to jde i jinak, ale příručku čtu až naposled a nejlíp nikdy
Napsal: stř srp 09, 2006 23:13
od Krtek
Takže jsi nechal klíček v zpalování či co že to nezhaslo ? Já myslel, že nemůžeš v případě třeba nehody nechat v noci auto u cesty s parkovačkama, zamknout ho a jít pryč, třeba s kanďákem pro benál.
Napsal: stř srp 09, 2006 23:54
od Dan
Zhasne to po vytažení klíčku a otevření dveří jen u řidiče, takže když jsem vlezl na sedačku spolujezdce, strčil klíček do zapalování a pak ho vyndal a spolujezdcovými dveřmi odešel, zůstalo to svítit.
Jo teď si vzpomínám, že když jsem měl zhasnuto při vytaženém klíčku a pak rozsvítil otočením spínače, asi to svítit zůstalo i po otevření a zavření dveří u řidiče. Teď už se mi nechce ven do auta, tak to vyzkouším zítra. Třeba bude i někdo rychlejší a ověří to..
Napsal: čtv srp 10, 2006 08:00
od Dan
Krtku, teď ráno jsem to zkoušel, automatické zhasínání funguje tak, jak jsem psal včera. Když pak po vytažení klíčku dojde k otočení spínače světel, zůstanou svítit nazávisle na tom, zda jsou dveře otevřené nebo ne.
Jednoduše řečeno, automatika funguje a světla zhasíná a rozsvěcí, když někdy dojde benzín a chceš nechat auto někde stát s rozsvícenými světli, otočíš jenom spínačem z polohy zapnuto (ta zůstala díky té automatice) do vypnuto a pak zapnuto, vše bez klíčku v zapalování
Napsal: čtv srp 10, 2006 09:54
od karstn
kurna to chcu taky i kdyz uz sem si vyknul svetla vypinat.
jo este dotaz. pri startovani svetla uz sviti? nebo jen potkavacky? nevim co na to baterka
Napsal: čtv srp 10, 2006 10:03
od Dan
Při zasunutí klíčku do zapalování se rozsvítí parkovačky, při startování všechno zhasne vč. rádia a po nastartování se rozsvítí tlumená..
Oni to ani nenazývají, když jsem nakonec včera kouknul do manuálu, automatické rozsvěcení, ale je to ochrana baterie proti vybití..
Napsal: čtv srp 10, 2006 10:08
od Dan
Ještě mě napadlo, nedalo by se u aut, co to nemají, nastavit rozsvěcení a zhasínání přehráním řídící jednotky?
Napsal: čtv srp 10, 2006 11:20
od karstn
Dan píše:Ještě mě napadlo, nedalo by se u aut, co to nemají, nastavit rozsvěcení a zhasínání přehráním řídící jednotky?
pohuzel takto to nelze. musi se neco pridat. cca do 2000 by ta zmena mela stat. (pokud mie ted nelhali do telefonu)
Napsal: čtv srp 10, 2006 11:21
od Cudro
Ta automatika rozsvecovania svetiel nie je zalezitost riadiacej jednotky, ale je to samostatna krabicka, ktora ovlada aj svetla v prednych dverach a osvetlenie interieru. Ja to mam v Evande tiez a neverim ze by pre Lacetti vymyslali nieco ine. Je to perfektna vec. Ma to nevyhodu v tom, ze clovek si na to zvykne a ked sadnem do ineho auta, tak zabudam vypnut svetla.
Napsal: čtv srp 10, 2006 15:54
od Jan Tyml
Jo u mně to funguje přesně tak, jak píše Dan. Ale ten popelník tam taky nemám
, ale to mi neva, protože v novém autě se prostě nekouří. Mně se líbí jak to smrdí z fabriky novotou a chci, aby mi to vydrželo co nejdýl.
A jak je to s těma reprákama?
Napsal: čtv srp 10, 2006 16:27
od Olda
karstn píše:Dan píše:Ještě mě napadlo, nedalo by se u aut, co to nemají, nastavit rozsvěcení a zhasínání přehráním řídící jednotky?
pohuzel takto to nelze. musi se neco pridat. cca do 2000 by ta zmena mela stat. (pokud mie ted nelhali do telefonu)
No normalne to stoji 400, ale kdyz si to postavis tak 150
Napsal: čtv srp 10, 2006 19:42
od Dan
Jan Tyml píše:Mně se líbí jak to smrdí z fabriky novotou a chci, aby mi to vydrželo co nejdýl.
To mně taky, ale po těch hicech jsem spíš ve fázi smradu než vůně novotou..
Jestli jsou dole ve dveřích a pak nahoře vedle otevírání, tak bych jich měl mít 8.
Je mi to ale teď docela jedno, posluchám jestli někde něco neklepe
A to jsem si říkal, že to nikdy dělat nebudu
Napsal: čtv srp 10, 2006 21:17
od Krtek
Já taky nekouřim a v autě bych nikoho nenechal (cigára myslim
) ježe mně prostě štve ten bordel ve výbavách. Kor pokud mně o něco voberou. Honza má nějakou nižší, tak bych to i pochopil (nemáš myslim ani zadní okna v el. ?) ty repráky jsou jeden velkej podvod. Buďto máš 6 nebo 8 repráků. Ale prakticky když máš 6 tak máš 4 protože u předních je oddělenej vejškáč čimž jednu reprosoustavu vydávaj za 2 repráky. U CDXka kterýmá 8 repráků je to tak i vzadu. Prostě podvod a meli by psát 4 repráky v obou případech, protže je jedno jestli máš 3pásmovky nebo máš jeden z nich zvlášť, furt je to braný jako jeden reprák. Hifisti snad rozumněj mýmu krkolomnýmu popisu