Stránka 4 z 16

Napsal: stř kvě 31, 2006 19:49
od milosh
Ivane, nehon navstevy a hod foto sedacek sem :lol:

Napsal: stř kvě 31, 2006 21:08
od Ivan
Tady to máš ty citlivko :D

Obrázek

Napsal: stř kvě 31, 2006 21:26
od Kessler
Vypadají víc než dobře -i 8)

Napsal: stř kvě 31, 2006 21:50
od Iwoš
Jo jsou pohodlný, zrovna o víkendu jsem se vezl v Calibře. Zážitek mi jenom překazilo to, že když jsem lezl ven tak jsem se praskl do hlavy. :lol: :lol: Nejsem zvyklej na to boční vedení :D

Napsal: stř kvě 31, 2006 22:21
od orgi
osobne som teda cakal nieco sportovejsie.. to tak ladenej kary :) ale ocividne mas radsej funkcny tuning ako opticky :o)

Napsal: čtv čer 01, 2006 00:22
od Ivan
orgi píše:osobne som teda cakal nieco sportovejsie.. to tak ladenej kary :) ale ocividne mas radsej funkcny tuning ako opticky :o)
Jedinou nevýhodou je hmotnost, protože váží přibližně stejně jako ty original Nexia, takže žádná úspora váhy na sprinty. Ale zase jsou to Recara, jsou vyhřívaný, dokonce i sklápěcí a výborně se v nich sedí. A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.

Ty "sportovní" jsou sice fajn, ale skořepinové se nedají polohovat, blbě se do nich leze a blbě se z nich vystupuje... a ty polohovatelné jsou zase zbytečně drahé a nejsou vyhřívané :D

Napsal: čtv čer 01, 2006 22:04
od Iwoš
Ivan píše:... A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.


Chci taky :lol: :lol: :lol: A byly nutné nějaké redukce?? Daewoo jako Opel, ne?

Napsal: pát čer 02, 2006 02:42
od Ivan
Iwoš píše:
Ivan píše:... A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.


Chci taky :lol: :lol: :lol: A byly nutné nějaké redukce?? Daewoo jako Opel, ne?
Šlo to s minimálníma úpravama ;-)

Napsal: pát čer 02, 2006 12:25
od Ivan
Upravil jsem sání. Aktualizace a pár fotek viz můj web.

Obrázek

Napsal: pát čer 02, 2006 13:25
od JRD McLAREN
budem hadat..
spravil si zarez do kapoty.. :arrow:

EDITED:

..ahaa taq nee....

Napsal: pát čer 02, 2006 15:44
od Ivan
JRD: odstranil jsem součástku nazvanou "český tuning" a řeším to elegantněji ;-)

Napsal: pát čer 02, 2006 17:31
od milosh
Ivane, jdes spravnym krokem, dost dobry, ty sedacky by se mi taky sikly, navic ty nevyuzijes sklapeni, no i kdyz ... :lol:

Napsal: pát čer 02, 2006 19:34
od Pribo
ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling

Napsal: pát čer 02, 2006 20:50
od Iwoš
Pribo píše:ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
Přečti si knihu návštěv na Ivanových stránkách. ;)

Napsal: pát čer 02, 2006 23:17
od Ivan
Pribo píše:ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
Pribo, vím o tom, že to vypadalo zajímavě, ale:
1) bylo to na kapotě esteticky dost necitlivě přidělané,
2) byla to aerodynamická brzda,
3) při vyšších rychlostech se kapota nebezpečně "nezvedávala",
4) přívod studeného vzduchu lze řešit elegantněji a přibližně stejně efektivně,
5) všechno se časem "okouká".

Nyní mám sání udělané pomocí trychtýře, který nabírá vzduch z prostoru mezi světlama. Teplota v sání je teď při stání vyšší, protože vzduch nemůže unikat otvory nahoru a drží se pod kapotou, ale během jízdy je chlazení stejně účinné jako s nádechem na kapotě.