Stránka 4 z 16
Napsal: stř kvě 31, 2006 19:49
od milosh
Ivane, nehon navstevy a hod foto sedacek sem
Napsal: stř kvě 31, 2006 21:08
od Ivan
Tady to máš ty citlivko
Napsal: stř kvě 31, 2006 21:26
od Kessler
Vypadají víc než dobře
Napsal: stř kvě 31, 2006 21:50
od Iwoš
Jo jsou pohodlný, zrovna o víkendu jsem se vezl v Calibře. Zážitek mi jenom překazilo to, že když jsem lezl ven tak jsem se praskl do hlavy.
Nejsem zvyklej na to boční vedení
Napsal: stř kvě 31, 2006 22:21
od orgi
osobne som teda cakal nieco sportovejsie.. to tak ladenej kary
ale ocividne mas radsej funkcny tuning ako opticky
Napsal: čtv čer 01, 2006 00:22
od Ivan
orgi píše:osobne som teda cakal nieco sportovejsie.. to tak ladenej kary
ale ocividne mas radsej funkcny tuning ako opticky
Jedinou nevýhodou je hmotnost, protože váží přibližně stejně jako ty original Nexia, takže žádná úspora váhy na sprinty. Ale zase jsou to Recara, jsou vyhřívaný, dokonce i sklápěcí a výborně se v nich sedí. A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.
Ty "sportovní" jsou sice fajn, ale skořepinové se nedají polohovat, blbě se do nich leze a blbě se z nich vystupuje... a ty polohovatelné jsou zase zbytečně drahé a nejsou vyhřívané
Napsal: čtv čer 01, 2006 22:04
od Iwoš
Ivan píše:... A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.
Chci taky
A byly nutné nějaké redukce?? Daewoo jako Opel, ne?
Napsal: pát čer 02, 2006 02:42
od Ivan
Iwoš píše:Ivan píše:... A sehnal jsem je oboje za 1500 Kč.
Chci taky
A byly nutné nějaké redukce?? Daewoo jako Opel, ne?
Šlo to s minimálníma úpravama
Napsal: pát čer 02, 2006 12:25
od Ivan
Upravil jsem sání. Aktualizace a pár fotek viz můj web.
Napsal: pát čer 02, 2006 13:25
od JRD McLAREN
budem hadat..
spravil si zarez do kapoty..
EDITED:
..ahaa taq nee....
Napsal: pát čer 02, 2006 15:44
od Ivan
JRD: odstranil jsem součástku nazvanou "český tuning" a řeším to elegantněji
Napsal: pát čer 02, 2006 17:31
od milosh
Ivane, jdes spravnym krokem, dost dobry, ty sedacky by se mi taky sikly, navic ty nevyuzijes sklapeni, no i kdyz ...
Napsal: pát čer 02, 2006 19:34
od Pribo
ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
Napsal: pát čer 02, 2006 20:50
od Iwoš
Pribo píše:ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
Přečti si knihu návštěv na Ivanových stránkách.
Napsal: pát čer 02, 2006 23:17
od Ivan
Pribo píše:ivan preco si dal dole ten nadych?? ved to bolo pekne , vyzeralo to fakt dobre a nie velmi vulgarne proste decentny tuning-styling
Pribo, vím o tom, že to vypadalo zajímavě, ale:
1) bylo to na kapotě esteticky dost necitlivě přidělané,
2) byla to aerodynamická brzda,
3) při vyšších rychlostech se kapota nebezpečně "nezvedávala",
4) přívod studeného vzduchu lze řešit elegantněji a přibližně stejně efektivně,
5) všechno se časem "okouká".
Nyní mám sání udělané pomocí trychtýře, který nabírá vzduch z prostoru mezi světlama. Teplota v sání je teď při stání vyšší, protože vzduch nemůže unikat otvory nahoru a drží se pod kapotou, ale během jízdy je chlazení stejně účinné jako s nádechem na kapotě.