Shell V-Power Racing do Matízka

Moderátor: Blue Lanos

Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Takže opakovaně vyzkoušeno: při cestě domů to mám poslední úsek od křižovatky, na které odbočuju, do kopce. S V-Power je Matiz ochotnej i v závěru kopce na čtyřku po přidání plynu mírně zrychlit, s obyčejným Naturalem ne... Jinak spotřeba je naprosto stejná, na té se dražší benzín vůbec neprojevuje.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Badger
Příspěvky: 753
Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Badger »

Docent píše:Takže opakovaně vyzkoušeno: při cestě domů to mám poslední úsek od křižovatky, na které odbočuju, do kopce. S V-Power je Matiz ochotnej i v závěru kopce na čtyřku po přidání plynu mírně zrychlit, s obyčejným Naturalem ne... Jinak spotřeba je naprosto stejná, na té se dražší benzín vůbec neprojevuje.
S tím naprosto souhlasím! My teď dokonce s Matízkem po provedených úpravách zvládáme nějaké menší kopce na 5.stupeň a na 4.stupeň i ty větší, takže to má ve finále i vliv na občas menší spotřebu ( to když s Matízkem zrovna neřádíme :lol: ) ;) ;)
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje :-)
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“