Shell V-Power Racing do Matízka
Moderátor: Blue Lanos
Takže opakovaně vyzkoušeno: při cestě domů to mám poslední úsek od křižovatky, na které odbočuju, do kopce. S V-Power je Matiz ochotnej i v závěru kopce na čtyřku po přidání plynu mírně zrychlit, s obyčejným Naturalem ne... Jinak spotřeba je naprosto stejná, na té se dražší benzín vůbec neprojevuje.
- Reklama
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
S tím naprosto souhlasím! My teď dokonce s Matízkem po provedených úpravách zvládáme nějaké menší kopce na 5.stupeň a na 4.stupeň i ty větší, takže to má ve finále i vliv na občas menší spotřebu ( to když s Matízkem zrovna neřádíme )Docent píše:Takže opakovaně vyzkoušeno: při cestě domů to mám poslední úsek od křižovatky, na které odbočuju, do kopce. S V-Power je Matiz ochotnej i v závěru kopce na čtyřku po přidání plynu mírně zrychlit, s obyčejným Naturalem ne... Jinak spotřeba je naprosto stejná, na té se dražší benzín vůbec neprojevuje.
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje