Stránka 4 z 4
Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu
Napsal: úte dub 07, 2009 12:46
od FoXo
no asi budem musiet ist aj na gemoteriu opat
Uvidime ake budu potom vysledky.
Ja som to len predvcerom prehodil a nebolo to ani planovane takze preto som sa ani neobjednaval na vyvazovanie
Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu
Napsal: úte dub 07, 2009 18:19
od SkylineGTR
Pokaždé, když přehodím na letní kola, tak mi krásně ztuhne řízení. Je to příjemný pocit. Člověk cítí, že řídí.
Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu
Napsal: úte dub 07, 2009 18:25
od alvin
presne tak a ja som včera,pri prezuvani zistil,že moje bežné hustebie 2,5-2,6 atm sa zimným nepáči. v strede sa tie najtenšie zárezičky ako zmenšujú,čo je znak práve permanentného prehusťovania,zas pri hustení 2,3 atp ide hore spotreba aj mám pocit,že voz mierne pláva
Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu
Napsal: stř dub 08, 2009 07:37
od vado
Ja som prezul v pondelok, rozdiel v riadeni je citit.
Zimne mam 185/65 (kupene omylom, malo by byt 185/60). Pretoze su vyssie, ako by mali byt, auto na nich mierne kolise/plave, hlavne v zatackach je akokeby mierne nestabilne. Ale ked uz ich mam, tak na nich este jednu sezonu vydrzim, pokial ich zoderiem
Letne 185/60, uplne nove, auto sedi ako pribite, drzi stopu. Rozdiel v tuhosti riadenia som subjektivne nepostrehol, skuor sa mi zda riadenie presnejsie a auto reaguje rychlejsie.
Aj letne, aj zimne tlacim na 2.4 bar. Na zimnych som nezbadal ziadne neobvyklosti. Stare letne (185/60) sice mali este hlbku dezenu 3-4 mm, boli dost zodrate a rozodrate, ale rovnomerne po celej ploche dezenu. Nemyslim, ze by to bol dosledok prehustenia (normalne by mal byt 2.2 bar). Tak som ich radsej vymenil aj vzhladom na to, ze chodievam do Rakuska a tam je minimum 3 mm. Zas az tak dobre nezarabam, aby som mohol sponzorovat tamojsich policajtov