Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
FoXo
Příspěvky: 3898
Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu

Příspěvek od FoXo »

no asi budem musiet ist aj na gemoteriu opat :-P
Uvidime ake budu potom vysledky.
Ja som to len predvcerom prehodil a nebolo to ani planovane takze preto som sa ani neobjednaval na vyvazovanie
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Reklama
 

Uživatelský avatar
SkylineGTR
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu

Příspěvek od SkylineGTR »

Pokaždé, když přehodím na letní kola, tak mi krásně ztuhne řízení. Je to příjemný pocit. Člověk cítí, že řídí. -i
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)

http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu

Příspěvek od alvin »

presne tak a ja som včera,pri prezuvani zistil,že moje bežné hustebie 2,5-2,6 atm sa zimným nepáči. v strede sa tie najtenšie zárezičky ako zmenšujú,čo je znak práve permanentného prehusťovania,zas pri hustení 2,3 atp ide hore spotreba aj mám pocit,že voz mierne pláva
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1027
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ovladanie (spravanie) auta s letnymi pneu

Příspěvek od vado »

Ja som prezul v pondelok, rozdiel v riadeni je citit.
Zimne mam 185/65 (kupene omylom, malo by byt 185/60). Pretoze su vyssie, ako by mali byt, auto na nich mierne kolise/plave, hlavne v zatackach je akokeby mierne nestabilne. Ale ked uz ich mam, tak na nich este jednu sezonu vydrzim, pokial ich zoderiem :lol:
Letne 185/60, uplne nove, auto sedi ako pribite, drzi stopu. Rozdiel v tuhosti riadenia som subjektivne nepostrehol, skuor sa mi zda riadenie presnejsie a auto reaguje rychlejsie.

Aj letne, aj zimne tlacim na 2.4 bar. Na zimnych som nezbadal ziadne neobvyklosti. Stare letne (185/60) sice mali este hlbku dezenu 3-4 mm, boli dost zodrate a rozodrate, ale rovnomerne po celej ploche dezenu. Nemyslim, ze by to bol dosledok prehustenia (normalne by mal byt 2.2 bar). Tak som ich radsej vymenil aj vzhladom na to, ze chodievam do Rakuska a tam je minimum 3 mm. Zas az tak dobre nezarabam, aby som mohol sponzorovat tamojsich policajtov :twisted:
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Odpovědět

Zpět na „LANOS“