Stránka 4 z 4
Napsal: čtv bře 30, 2006 16:04
od Richard
PavelZ píše:Tak fajn, problem se vyresil
. Ale je pravda, ze precteni tehle recenze Nubiraka moc nenadchne.
Ani ne, nemám o Nubiře žádné velké iluze, ale zabývat se takovými ptákovinami, jako je prasklý šev u řadící páky, nebo děravý potah, teda sorry, to je opravdu závada se kterou tě vyhodí z technický
Pokud vím tak Opel mění taky rozvoďáky po 60000 km, a jestli se nepletu tak stejnej 2,0 je i ve Vectře B, akorát má jinej motormanagment, a pochybuju, že automobilka Daewoo by něco extra vymýšlela kvůli Nubiře. Dle mě je to stejně převlečenej OPEL. Auto i po těch 8 letech nikde nerezne, jede slušně, brzdí slušně (rovně) a za ty prachy no neber to
Napsal: čtv bře 30, 2006 16:10
od PavelZ
Kdyz mi rekli, ze mi na Nubi budou pri 60000 menit rozvodak, tak me to taky nijak nenadchlo. Ale zkusil sem mrknout na internet a nasel sem, ze zhruba v te same dobe ohlasil VW a jeste jedna automobilka, ze u 1.6 s podobnejma parametrama, jako ma Nubi, taky zacnou menit rozvodaky po 60000. Takze sem si rekl, no smula, ale kdyz to dela vic firem, tak je to asi vazne potreba
a asi to neni chyba Daewoo.
Napsal: čtv bře 30, 2006 17:34
od djpsx
Já jsem četl a slyšel (od dealera), že rozvody by se měli měnit po ujetí 75 000 km. My máme nalítáno cca 83500 a ještě nic:-)Ale necháme si je měnit raději kvůli prevenci.
Napsal: čtv bře 30, 2006 17:41
od PavelZ
djpsx píše:Já jsem četl a slyšel (od dealera), že rozvody by se měli měnit po ujetí 75 000 km. My máme nalítáno cca 83500 a ještě nic:-)Ale necháme si je měnit raději kvůli prevenci.
Tyhle udaje se nekolikrat menily. Mam dojem, ze to bylo 90000, 75000 no a ted 60000 (myslim, ze od konce roku 2003).
Napsal: čtv bře 30, 2006 17:48
od djpsx
PavelZ píše:djpsx píše:Já jsem četl a slyšel (od dealera), že rozvody by se měli měnit po ujetí 75 000 km. My máme nalítáno cca 83500 a ještě nic:-)Ale necháme si je měnit raději kvůli prevenci.
Tyhle udaje se nekolikrat menily. Mam dojem, ze to bylo 90000, 75000 no a ted 60000 (myslim, ze od konce roku 2003).
No potěš:-)Tak to teda pěkně přesluhujem.
recenze nubira
Napsal: sob čer 03, 2006 15:53
od Mikewone
Ti frajeři z toho casaku asi nekupvali estě 8 let starou fabii nebo octavii s najetymi 120000 km to jsou pane jo závady zvlášť fabka
Napsal: sob čer 03, 2006 19:19
od Oněgin
Něco málo k těm rozvodům - včera jsem si přivezl auto ze servisu, kde mi kromě montáže tažného zařízení (která jim trvala 2 dny!) děali i rozvody. Přes net jsem koupil díly cca za 2.800,-, výměna stála 1.300,-. Technik se mě napřed zeptal, jestli je dělám poprvé. Tak jsem mu řekl, že jo. Načež odvětil, že jsem měl obrovskou kliku, protože vodící kladka už byla pěkně prasklá - šířka mezery tak 1 mm. Takže neváhejte a měňte! Já měl najeto 107.000 km.
Napsal: stř srp 23, 2006 15:42
od pepass
tak to je asi nejhorsi recenze jakou sem kdy četl
a nějak se mi nechce věřit že zavazdelník u kombíka má jen 412l,někde jsem totiž četl že má 550l.
Napsal: pát srp 25, 2006 14:20
od djpsx
pepass píše:tak to je asi nejhorsi recenze jakou sem kdy četl
a nějak se mi nechce věřit že zavazdelník u kombíka má jen 412l,někde jsem totiž četl že má 550l.
Je to podivný...
Napsal: ned srp 27, 2006 12:19
od Kanonýr
PavelZ píše:Tak me motor prijde docela v pohode. Pri cestovni rychlosti okolo 90km/h ho skoro nevnimam. Na dalnici je to trochu horsi, ale i tam mi to prijde jako prijatelny. Ani atmosfericky hluk mi neprijde jako nejak tragicky. Co me stve asi nejvic, je vselijake povrzavani v pristrojove desce, cvrlikani od zavesu pasu, vrzani plastu v kufru... Proste pouzite materialy v interieru z tohohle pohledu nejsou nic moc. To se se obcas neco ozve z podvozku beru jako vcelku normalni, proste auto uz ma neco najeto a neco se bude muset vymenit.
A jen k te Fabii, asi jako jeden z mala mam s nekolika zkusenost, ze kdyz se s nima opravdu jezdi a musi se jezdit i po horsich silnicich, tak ani Fabie pak nema tichy interier.
Pan autokrosový veterán si zapomněl zeslabit naslouchátko
My co slyšíme dobře, víme o čem Nubira je
Napsal: čtv zář 28, 2006 22:13
od i
Podobné názory, ako sú uvedené v recenzii, som už kdesi čítal (neopísal to autor z nejakého iného časopisu?). Je to časté pohŕdavé vyjadrovanie škoda-pozitívnych ľudí - no comment.
Čo sa týka hlučnosti a mäkkého podvozku, pomerne veľký rozdiel je medzi Nubira I a II - odhlučnenie motora a pritvrdenie podvozku boli avizované ako hlavné zmeny pri príchode nového modelu v roku 2000 - v čase, keď som si kupoval nové auto.
Sám často služobne jazdím na Octavii 1.6/101k, takže môžem porovnávať - hlučnosť sa mi na Nubire zdá byť menšia, určite nad 160, kedy Octavia hučí ako divá.
Neviem, prečo porovnávame Nubiru s Fabiou - to sú autá úplne inej kategórie. Fabia prehráva v hlučnosti, jazdných vlastnostiach a na celej čiare v materiáloch interiéru.
Jediné, s čím môžem súhlasiť, je vyššia spotreba Nubiry, predovšetkým pri jazde v meste. Ale ... pri jazde konštantnou rýchlosťou 160 po diaľnici je to s Octávkou fifty-fifty, Fabia má spotrebu o 1 - 2 litre vyššiu.
A pre porovnanie - kamarát kúpil (nijako som mu to nedokázal vyhovoriť) dlhú Fabiu 1.2 HTP, dokonca aj s klimatizáciou. Keď som na nej išiel, stále som skúšal, či nemám zatiahnutú ručnú brzdu