Stránka 4 z 7
Napsal: pát bře 31, 2006 22:32
od Marra
tak za tohle chce dvacet, bez tuningu (narazniky, prahy, vzadu normal sedacky...)
http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 03&id3=934
Napsal: pát bře 31, 2006 23:26
od Kessler
Cože??? Motor Felicia 1.3 MPI a karburátor Pierburg??? Tak to je teda šaman...
Jinak do toho ale budeš asi muset dát nový pružiny, protože pan Jawor je uříz...
Napsal: pát bře 31, 2006 23:49
od peco
by ma zaujmalo ako ten tuning odtial demontuje
a hlavne co snim potom bude robit
Napsal: sob dub 01, 2006 00:16
od Pribo
clovece nebud blazon naco ti je skodovka bez zadnych sedaciek a okrem toho podla mna to nebude nic moc okrem toho ze je pekna nic na nej nie a urcite nebude mat taku spotrebu ako nejaky peugeot v dieslu a teda fakt neviem ako je to u vas ale u nas sa da dat poistka aj cez kW a tie diesle maju malo kW ,,, inak v tych prispevkoch predtym si vravel ze chces hlavne auto na vozenie a nie na machrovanie takze potom preco riesis to ze to auto nema taky dobry odpich atd
Napsal: sob dub 01, 2006 10:27
od djpsx
Do toho bych nešel. Leda bych měl ještě jedno, normální auto v garáži na běžný provoz. Navíc do škodovky bych upřímně nešel. Jsou to papírový auta. Bohužel jsem se o tom přesvědčil na vlastní kůži (resp. nos, hlavu, pusu a koleno). Ve 45 km/h jsem měl kamenný sloupek před předním oknem (skrz kufr).
Navíc u tohoto kousku se mi nelíbí teda barva...
Napsal: sob dub 01, 2006 11:36
od Oněgin
Co se týče bezpečnosti, tak jsou na tom šády špatně. Faktem ale je, že náhradní díly jsou za pár korun a většinu věcí si opravíš doma, a to nemusíš být mechanik.
Mimochodem - kdyby měl někdo zájem, mám v rezervě jednu škodověnku se zachovalou kastlí a podvozkem - r.v. 1986, exportní verze 130 GL, motor ale jen 120 LS a trochu si cucne oleje. Jinak solidní držák. Nemáte zájem za 7.000 i se sadou zimních gum, namontovaným tažným a náhradními díly? Za takovou cenu se to minimálně na 2 roky hodí - no ne?
Napsal: sob dub 01, 2006 18:55
od Marra
taky že nemám o něj zájem, to jsem tady dal jen tak kvůli názorům...
jako, kdyby to bylo opravdu zpět v sérii, sedačky atd... a ta filcka legalně zapsaná v Tp a tak za patnáct...
ale i tak...
zítra jedu mrknout na jednu za devět...uvidíme co to bude...
Rozhodlo se, že to bude škodovka.
jinak... to oněgin... odkud jste? a jak je to s tou kastlí, opravdu je v poho?
Napsal: sob dub 01, 2006 19:33
od Docent
Marra píše: jinak... to oněgin... odkud jste?
Kroměříž... To by mohlo být někde v Asii, ne
?
Napsal: sob dub 01, 2006 20:15
od ppp
Ja pre zaciatocnika ktory sa len obcas potrebuje prevetrat a neplanuje urazit v kuse 100 a viac km odporucam skodovicu ale tak do 2tkc alebo 5tsk (u nas su ojazdene auta a nielen tie, hrozne predrazene oproti cecham), potom do nej nevrazat prachy maximalne ak je nieco nevyhnutne opravit. A k potom zisti ze skodovky su je ho vasen, tak zohnat nieco lepsie s povodnym motorom 135/6 (zabudnite na benadix a pod. okrem sraciek s rozhasenym karburatorom a rozdelovacom tieto motory problem s ventilmi nemaju). Ale ak zisti ze skodovka ee (malo pohodlia, blby kufor (ale to je aj na sedanoch s motorom vpredu), snaha ostatnych zhodit skodovku na ceste do priekopy (v espere na tej istej trase pri rovnakom sposobe jazdy je to o niecom uplne insom), tazko dostupne az nezohnatelne ND (okrem spotrebnych), navyse nekvalitne neoriginalne), tak si zozenie nieco praktickeho vacsieho, co mu mozno vydrzi aj ked bude mat rodinu.
Mimoochodom dnes niekto sa niekto chcel na vrakaci v BA zbavit skodovky za 2tSk, ale nenapadlo ma opisat si cislo. Asi nejaky sklamany z tuzenia (zaregistroval som biele zadne lampy). Vrakacista sice nemusel mat blbe poznamky, ze dotycny minul srotak, a "to este jazdi?", proste sa prejavil ako typicky predstavitel pana tvorstva na zemeguli. Ale inac je fakt ze skodovk aje sice skvele priblizovadlo po meste ale medzimesto uz radsej nie. Aj ked musim priznat ze som na nej najazdil 50tkm (alebo 60?) a to tych 120km v kuse navyse nie vysokou rychlostou (horsky priechod) to vcelku uslo, ale urazit 300km na jeden zatah, to je potom clovek par hodin nahluchly a dolamany. Zase s nou nebol ziaden vaznejsi problem, zatial co s esperom mam od sameho pociatku problem s lpg a elektronikou. Ale verim ze ked to dam do poriadku, tak to bude lahoda a na skodovku si ani nespomeniem, aj ked mi obcas bude smutno.
Napsal: ned dub 02, 2006 02:42
od Oněgin
Marra píše:taky že nemám o něj zájem, to jsem tady dal jen tak kvůli názorům...
jako, kdyby to bylo opravdu zpět v sérii, sedačky atd... a ta filcka legalně zapsaná v Tp a tak za patnáct...
ale i tak...
zítra jedu mrknout na jednu za devět...uvidíme co to bude...
Rozhodlo se, že to bude škodovka.
jinak... to oněgin... odkud jste? a jak je to s tou kastlí, opravdu je v poho?
kromě puchýřku na blatníku naprosto v pohodě, navíc přední sedačky jsou z Garďáka, palubka je už nová, tzn. pod jedním sklem, pásy i vzadu, vyhřívané zadní sklo, chybí jen klima a elektrika
Klidně pošlu fotky.
Napsal: pon dub 03, 2006 18:10
od Marra
to oněgin:
tak to by bylo fajn, jestli by to šlo, tak pošli foto na
marra.driver@centrum.cz
díky moc...já hlavně potřebuju ať to není rezavé (puchýřek nevadí) ať vypadá ještě solidně a dobře jezdí. náhodou tažné nemá? pisni na mejla...dík!!!
Napsal: pon dub 03, 2006 18:24
od Marra
jo, pardon tažné to vlastně má...
jestli budete mít čas, tak pošlete foto.. jde mi o zdravou kastli a podvozek..
díky
Napsal: pon dub 03, 2006 19:13
od Oněgin
Mám ho v garáži, zítra ho vytáhnu (tím myslím tu šádu
) a vyfotím.
Napsal: úte dub 04, 2006 20:24
od Marra
Super, díky!!
Napsal: úte dub 04, 2006 21:34
od Oněgin
Tak jsem ty fotky poslal, podvozek i kastle jsou OK, lak bude po menších úpravách taky dobrý.