Stránka 4 z 6
Napsal: pon dub 03, 2006 16:14
od Ivan
Na srazu Vám předvedu, jak má auto brzdit, holomci... uvidíme, co budete říkat potom
Napsal: pon dub 03, 2006 16:26
od Habron
Kolopo píše:A když mi auto nebrzdí tak neohrožuju jen sebe, ale i vše co je přede mnou!!!! Takže nesouhlasim, že je každýho věc v jakym technickym stavu má svý auto, když ohrožuje lidi okolo!
OK, to jsem se trošku špatně vyjádřil. Samozřejmě, že auto, které ohrožuje bezpečnost na silnici nepatří, aleměl jsem na mysli spíš lidi, kterým to špatně startuje, mají to různě prorezlý, ale ne tak, aby hrozilo, že se něco utrhne ...
Napsal: pon dub 03, 2006 16:28
od Habron
Ivan píše:Na srazu Vám předvedu, jak má auto brzdit, holomci... uvidíme, co budete říkat potom
Ivane, nemysli si, že jsem v životě nejel v autě, který má brzdy, že tě prohodí skrz přední sklo, to bys mě teda fakt podceňoval.
Ale když srovnám stav a účinnost brždění na mojí nexii s kdejakou felicií, tak mi to brzdí úplně světově
Napsal: pon dub 03, 2006 20:04
od JRD McLAREN
...no ja mam doma moznost porovnavat na 3 Nexiach..
Hatchbag -GL - tatkove to priblizovadlo..
Sedan -GLX - tamto moje zelene priburane... ( ne ze by som neubrzdil)
Hatchbag - GTX - susedine neudrziavane...
medzi GLX a GTX som trosku pocitoval rozdiel, GTX bolo na tom lepsie,
lenze potom som si vramci (oneho) opravy naprav, spravil aj brzdy, prednee....
brzdy na GL maju urcite mensiu ucinost pri brzdeni z velkej rychlosti..
taq nad 70km/h by to uz mohlo byt lepsie... okolo 60 je to este celkom good..
( moj subjektivny dojem..)
..ja som si samozrejme na mojom casom prirobil aj dozadu kotucove,
a ked to vsetko zratam co ma to vyslo, aj z blbinkami okolo...
taq dostaneme ciselko okolo 12 000,-Skk ( cca 9000,- Czk)...
..( len za zadne kotucove )..
..teraz sa obcas aj "bojim" stupnut na pedal..
..pretoze "ten za mnou" sa niekedy dost nebezpecne priblizuje...
..a ked som to prvy raz isiel skusat..
tiez som si skoro hubu rozbil o predne sklo..
Napsal: pon dub 03, 2006 20:59
od Kolopo
Ivan píše:Na srazu Vám předvedu, jak má auto brzdit, holomci... uvidíme, co budete říkat potom
Rád bych se na sraz zastavil,ale nemám co ukazovat s tim mim vychudlim GL
bez tuningu.
Určitě je taky rozdíl když jsou vzadu kotouče,
a místo těch mejch galusek nějaký 205pneu který tam Ivane určitě máš
a dotyková plocha s vozovkou je pak mnohem vyšší. Tudíš nepochybuju, že kdybys mě tahal na laně tak by si mě měl na první křižovatce v kufru
Napsal: pon dub 03, 2006 21:40
od Ivan
Kolopo, mám 195 šířku gum
možná ty 205 ale koupím... uvidíme.
Jinak vůbec nevadí, že Tvoje nexie je bez tuningu. Není to tuning sraz...
Napsal: úte dub 04, 2006 11:13
od Kessler
Kolopo píše:Tudíš nepochybuju, že kdybys mě tahal na laně tak by si mě měl na první křižovatce v kufru
Ty si děláš srandu, ale když jsem jednou jel na laně za tátovou Nexií do servisu, tak těsně před něj někdo vletěl ze sousedního pruhu, táta dupl na brzdu, já taky a páč jsem samozřejmě neměl funkční posilovač brzd, tak jsem měl v té chvíli docela strach
Ale taktak jsem to dobrzdil.
Mimochodem když na tu jízdu vzpomenu, tak mi běhá mráz po zádech. Byl pátek odpoledne - největší špička, jeli jsem z Pisárek do Maloměřic, takže jsme museli projet celým centrem skrz a navíc to byla moje první jízda poté co jsem nafasoval řidičák...
Kolopo píše:nemám co ukazovat s tim mim vychudlim GL bez tuningu
Neblbni, já mám třeba tak chudou výbavu, že to není ani GL
Napsal: stř dub 05, 2006 13:42
od Kolopo
Ivan píše:Kolopo, mám 195 šířku gum
možná ty 205 ale koupím... uvidíme.
Jinak vůbec nevadí, že Tvoje nexie je bez tuningu. Není to tuning sraz...
Když mi to vyjde tak se přijedu mrknout
Napsal: stř dub 05, 2006 13:50
od Kolopo
Kolopo píše:nemám co ukazovat s tim mim vychudlim GL bez tuningu
Kessler píše:Neblbni, já mám třeba tak chudou výbavu, že to není ani GL
No promiň, ale co bys tam mohl mít chušího než já? Tak maximálně zrcátka,kliky,nárazníky v plastu (bez barvy
) což je dneska běžné i u nových aut s klimoškou a celý v elektrice a ejhle černý hnusný plasty(zrcátka,kliky) viz: bráchův novej Accent
Už ale mlčim, pač tohle už s brzdama nemá moc společnýho
Napsal: čtv dub 06, 2006 16:29
od Franta P.
Já si včera objednal v Krči velké Pístky a dvě sady pouzder čepů brzdiče takže dám brzdy do cajku a bude.
Napsal: čtv dub 06, 2006 19:52
od Kolopo
Franta P. píše:Já si včera objednal v Krči velké Pístky a dvě sady pouzder čepů brzdiče takže dám brzdy do cajku a bude.
Jestli mluvíš o těch brzdách co mám já GM FAR EAST, poznáš podle destiček:100x59x15,9mm Který jsem já teď rovněž generálkoval, tak jestli budeš kupovat nový manžetky okolo hl.pístků kup ty origoše za 155Kč, ty za 170 tam nejdou!! A já musim říct, že sem měl špatný jenom ty manžetky ty pístky byli jen lehce chycený rezem ale šli vyčistit! Samozřejmě sem tam dal nový, když sem je již koupil ale asi zbytečně. A hlavně si kup pořádný destičky!!! V žádném případě nepřeju ani nejhoršímu nepříteli ty destičky, který tam maj za 390Kč tušim "FRITECH" absolutně nebrzdí!!!! Teď tam mám Feroda Premier FDB 173 za 6stovek a je to nesrovnatelně lepší!
Napsal: čtv dub 06, 2006 20:55
od djpsx
Heh, včera mi na prohlídce kromě jiného měnili brzdové destičky a to je pane brždění....když na to dubnu, tak stojím na místě
Nepotřebuji speciální brzdy, vystačím si se sériovými, chachá....ehm...teď vážně. Sériové brzdy na Nexii nejsou tak dobré, nebo proč jste se rozhodli dást si tam jiné?
Napsal: čtv dub 06, 2006 21:27
od Habron
Ony zmiňované GSi brzdy, co si sem tam někdo montuje na Nexii z Kadetta, či Astry lze brzdným účinkem srovnávat se sériovými na Nubiře, jinak vážně brzdí dost podivně.
Řekl bych, že konstanta úměrnosti mezi šlapáním na brzdový pedál a brzdným účinkem není nijak oslnivě veliká
Napsal: ned dub 09, 2006 10:31
od Franta P.
Já mám pracovky okolo hlavního válečku dobré ale válečky už stojej za hovno. Já mám taky ty Fritechy z krče no a nic moc.
prachovky
Napsal: pát dub 14, 2006 10:50
od Serpico
Koupil jsem si v Krči prachovky na 8ventil průměr 48 zn.: Frenkit -
frenkit@frenkit.es, byly levný asi 440Kč za sadu, ale ta práce s nimi, nemají zavulkanizovaný zpevňovací kroužek ( to jsem vůbec nevěděl, za originál chtěly v Oplu 900 Kč / ks, ten jsem v ruce neměl ), to byla hrůza, jebač.., vlastně ne ( i když mi dost přípomínalo nejde zasunout ). Dostat tam píst s vnitřním uložením prachovky to bylo tařka nereálné. Nakonec jsem se sousedem namontoval, měl šikovnější prsty a větší trpělivost.¨Ale jinak jsem se zase poučil, nekupuj vole levný věci, nemáš na to. A to už prý říkal Baťa. A pak prodávál seriový boty, který příšerně dřely nohy, než se ochodily. Mějte se fajn a díky za ponaučení. serpico