Stránka 4 z 4

espero

Napsal: sob srp 30, 2008 18:06
od Serpico
...tak jsem sem zabloudil dnes...to petrm u Tebe jsem byl na dílně u auta bylo to ještě v daewooo kontrolka mazání, nějak jsem si nevšim, že bych Tě dvakrát s... , byl jsi příjemnej a navíc si mi toho dost řek...a to i na nettu tady viz octan nárok...i Tvůj kámoš palikx chápu zde napsané Vaše názory z Vašeho pohledu...nicméně musím se zastat Brouska, potom co jsem si kdysi nechal dělat geometrii v Tempo servisu u auta jsem nechtěl být, dal jsem si kafe a čet sem si - po chvilce přišel " mistr " a zátáhl mi na dílnu řka musíme vyndat spojovačku ale nejde sundat kulák - to co jsem viděl mi vyrazilo dech - mladý, tlustý a vyholený mlátil kladivem do kuláku bez výsledku...jenom jsem se zeptal jestli měl mámu, nebo spadnul z marsu - urazil se a odešel, mistr děl rozbrousíme to a dáme celý svislák nový, ...no na to jsem už musel reagovat, prostě jsem ho sundal ( měli tam krásný stolek s nářadím i patřičným stahovákem, dvakrát nebo třikrát lehce poklepat a byl dole, neuvyčený JRD McLaren se musí za břicho popadat.... ), jenom ještě dodám zaplatil jsem 3,5 tisíce a kuláky vydržely jenom 4 tisíce km... byl to šmejd

Tak že tak, mějte se fajn

Napsal: sob srp 30, 2008 23:30
od ppp
misia (takmer) splnena, akurat nieco od rozvodov vrci tak zajtra skontrolujem ci tam nie je nejaka neplecha, ale mozno som len prilis nasponoval alternator, alebo to robi novy nevyhladeny remen. Takze ked zvysim otacky ozve sa od motora bzucanie ako od modernych aut, to tam predtym nebolo.

par postrehov pre tych co si to chcu vyskusat :) :
1. neviem ktory tento vymyslel ze vodna pumpa bude tesnit o liatinovy blok cez O kruzok. Ono by to mozno aj fungovalo, keby sa nejazdilo v soli a keby vsetci vcas menili nemrzku, lenze ako to ma dofrasa tesnit o vyzratu liatinu. Nastastie aj tu pomohla univerzalna silikonova "vazelina", takze pumpa tesni a da sa s nou aj bez problemov tocit.
2. ked chcete tocit pumpou a tak sponovat remen, je dobre zhodit alternator aj s drziakom, potom sa tam da napchat hasak a tocit za 6uholnik na pumpe. Akurat zafixovanie pumpy napinak este trochu napne, tak s tym treba ratat.
3. pred zakladanim remena je dobre pootocit klukovkou o zub proti smeru hodinovych ruciciek od polohy ako ma byt, cize aby bola nie zub do protismeru od znacky ale az dva. Pretoze po zalozeni a nasponovani remena sa klukovka pootoci prave o ten jeden zub po smere.
4. zadny kryt, tgeda ten zelezny plechovy kryt rozvodov, ktory je oprety o blok, som trosku upravil (zbrusil zahnutie pod kolesami vacic) takze jeho funkcnost, je zmenena minimalne, ale zato sa da nasadit aj bez zlozenia kolies vackovych hriadelov, akurat treba odtisnut blok motora asi o 2cm od blatniku

Napsal: ned srp 31, 2008 00:05
od mino22
Dakujeme za tipy , aj ja sa uz musim pozriet na rozvody , lebo ich menil minuly majitel , ale ani to neviem ci ich vobec menil , a ja som s nim uz nalietal dost , a tiez to neplanujem dat do servisu .

Napsal: ned srp 31, 2008 14:23
od ppp
dnes som kontroloval to vrcanie/bzucanie je to z rozvodov, takze je to predpokladam novym remenom, iba ak by niektore lozisko (kladky, pumpa), ale naprazdno sa zdali byt vporiadku, ved su vsetky nove.
Ale dnes mi uz praca od nosenia naradia az po zhodenie predneho krytu trvala asi pol hodinku a a rovnako aj poskladanie a upratanie :).