Stránka 4 z 4

Napsal: pon dub 10, 2006 10:31
od Habron
Já bych kabely měnil, až když jsou špatné, tj. až začnou jiskřit přes izolaci.

Napsal: pon dub 10, 2006 11:21
od S.v.o.b.i.k
Tak sem vyměnil kabely a byly to oni....Ještě vyměnim cívku v rozdělovači,protože je nějaká v prd...a bude to,jinak....Už to nechcípá ani necuká...

Napsal: pon dub 10, 2006 12:29
od Dan
S.v.o.b.i.k píše:Tak sem vyměnil kabely a byly to oni....Ještě vyměnim cívku v rozdělovači,protože je nějaká v prd...a bude to,jinak....Už to nechcípá ani necuká...
Tak to buď rád, že to pomohlo, taky jsem cukal o 106. Nejdřív jen ráno, když to bylo studené, pak už to bylo autu jedno a cukalo si kdy chtělo. Začal jsem výměnou svíček, kabelů, filtru, pokračoval nebo spíš v různých opravnách pokračovali cívkou, palivovým čerpadlem, čištěním nádrže a nevím čím ještě. Nakonec to prý byl jakýsi podtlakový ventil v rozdělovači – je tam něco takového nebo jsem napsal blbost? Na cca 10 tisíc km to pomohlo, ale teď cukám po ránu zas.. Ale už se na to vy….

Napsal: pon dub 10, 2006 16:34
od milosh
Dan píše:
S.v.o.b.i.k píše:Tak sem vyměnil kabely a byly to oni....Ještě vyměnim cívku v rozdělovači,protože je nějaká v prd...a bude to,jinak....Už to nechcípá ani necuká...
Tak to buď rád, že to pomohlo, taky jsem cukal o 106. Nejdřív jen ráno, když to bylo studené, pak už to bylo autu jedno a cukalo si kdy chtělo. Začal jsem výměnou svíček, kabelů, filtru, pokračoval nebo spíš v různých opravnách pokračovali cívkou, palivovým čerpadlem, čištěním nádrže a nevím čím ještě. Nakonec to prý byl jakýsi podtlakový ventil v rozdělovači – je tam něco takového nebo jsem napsal blbost? Na cca 10 tisíc km to pomohlo, ale teď cukám po ránu zas.. Ale už se na to vy….
Ja udelal pred 2 lety to samy, vymena 2.5 litru a nakonec jsem sam zjistil ze to byl vadnej benal :lol: Takze nebrat levny pumpy, protahnul jsem to benzinem z SHELL a uz to jede jak po masle a navic i kdyz je to beno drazsi clovek ujede vic km 8)

Napsal: čtv kvě 11, 2006 22:58
od milosh
Dnes rano mi to taky cukalo, ale uz jsem byl pripraveny menitr kabely a svicky, tak mam hotovo a cukani je pryc, no kabely sem mel v aute rok a svicky teda dyl, ale dal jsem konecne novy 4-bod a jedu jak drak :lol:

Napsal: čtv kvě 11, 2006 23:30
od Ivan
U mě je teď celkem normální, že studenému autu kolísají otáčky, příp. i chcípne... nicméně je to jen motor, navíc starý 12 roků, tak si říkám, že má na to nárok ;-) zkusím vyměnit relé paliv. čerpadla a uvidíme... :D

Napsal: sob kvě 13, 2006 21:34
od palikx
no u tebe to kolisani bude spis neco kolem vahy vzduchu.je tam ta mechanicka jestli se nepletu a ta bude mozna delat problemy.ale nemusi to tak byt

Napsal: pon čer 12, 2006 21:14
od celloo
hmmm.vaha vzduchu?..kde sa to reguluje???....niejem to v principe sroba, ktorou sa nastavuje doraz klapky sania?...

Napsal: pon čer 12, 2006 21:40
od Habron
celloo píše:hmmm.vaha vzduchu?..kde sa to reguluje???....niejem to v principe sroba, ktorou sa nastavuje doraz klapky sania?...
Opravdu ne, na Nexii váhu vzduchu nenajdeš a doraz klapky sání se ani nešteluje.

Napsal: úte čer 13, 2006 00:25
od Slavek
milosh píše:Dnes rano mi to taky cukalo, ale uz jsem byl pripraveny menitr kabely a svicky, tak mam hotovo a cukani je pryc, no kabely sem mel v aute rok a svicky teda dyl, ale dal jsem konecne novy 4-bod a jedu jak drak :lol:
no kdyby nezacalo cukat tak tam lezej jeste 2 roky a budes pak prodavat i s novymy ND :lol: