Stránka 4 z 4
Napsal: stř led 25, 2006 19:20
od ppp
V.Brousek píše:PPP:
když napíšeš je je něco šmejd,tak to musíš mít podložený a neodvolávat se na nějaké žebříčky baterií.Proto vzniká toto nedorozumění.U nás je šmejd šmejdem a od takového zboží co nejdál.
Ale uz radsej koncim, lebo narazam na ludi, co si kupili vartu a ked vidia slovo smejd a varta v jednej vete, tak reaguju mierne povedane nemierne
.
Napsal: stř led 25, 2006 19:26
od mrk
aj ja som kupil do lanosa vartu, ale mam pocit, ze toci slabsie (v lete) ako ta povodna orig. bateria v poslednom roku svojho zivota.
Napsal: stř led 25, 2006 19:44
od Robert
ppp píše:Ja som pisal o smejde od varty a nie ze varta je smejd.
Tak buď neumím slovensky, nebo nevím, ale příjde mi to jako jedna a tatáž věta
Napsal: stř led 25, 2006 19:57
od mrk
no on to myslel tak ze Varta ma pre Matiza asi aj nejaku ovela drahsiu a lepsiu bateriu v ponuke a ta Asia je oproti nej smejd
Napsal: stř led 25, 2006 20:08
od V.Brousek
PPP ty sice končíš,ale Varta ne.Přesto musím napsat že jsem i po tvém vysvětlení, neporozuměl tvým příspěvkům.Jsem asi natvrdlý a tímto se omlouvám tobě a i ostatním kteří tě pochopili.
Na stránkách Varty jsem byl také náhodou včera a tam jsem si přečetl,teda pokud jsem dobře četl,že Varta Asia je vyráběná pro vozy korejské provience stejnou technologií jako ostatní baterie srovnatelného typu,pouze má atypické rozměry a obrácené póly,oproti evropským značkám.
Napsal: čtv led 26, 2006 06:49
od zabijec
V.Brousek píše:
Na stránkách Varty jsem byl také náhodou včera a tam jsem si přečetl,teda pokud jsem dobře četl,že Varta Asia je vyráběná pro vozy korejské provience stejnou technologií jako ostatní baterie srovnatelného typu,pouze má atypické rozměry a obrácené póly,oproti evropským značkám.
presne tak, a o tom vapne tam taky neco bylo
Napsal: čtv led 26, 2006 19:10
od Míla
no samozřejmě že varta Asia do Matize je vyráběná vápníkovou technologií. Je to kvůli vyššímu nabíjecímu proudu, ale to už snad dnes má většina baterií. Nechápu, proč by Varta asia měla být špatná, co to je za nesmysl. jde o snad nejmenší aku. na trhu, tak nemůže mít startovací proud 600A. To snad dá rozum ne? Tak už ppp neblbni !!
Napsal: čtv led 26, 2006 19:46
od ppp
Ospravedlnujem, sa konecne som sa dokopal k tomu, ze som si pozrel stranku v english, tam su trosku ukecanejsi, a akutocne asia je AgCa ako blue. Dufam ze mi odpustite prsty rychlejsie nez rozum
.
Napsal: sob úno 04, 2006 09:50
od Vojta
Tak jsem po třech týdnech vytáhl Matýska z garáže. Čekal jsem, že budou nějaké problémy se startováním, protože po těch mrazech bylo i v garáži -5 a i na oknech byla námraza. Byl jsem překvapenej - chytil na drc. Šikula
Napsal: sob úno 04, 2006 09:58
od Návštěvník
tak to máš štěstí,to já jsem za celý Leden nevyjel,včera jsem jen tak zkusmo chtěl nastartovat a nic
.Baterka bez proudu.Tak mě čeká koupě nové,ale zase na druhou stranu co bychod ní chtěl po 6,5 letech provozu.
Napsal: sob úno 04, 2006 09:59
od V.Brousek
Anonymous píše:tak to máš štěstí,to já jsem za celý Leden nevyjel,včera jsem jen tak zkusmo chtěl nastartovat a nic
.Baterka bez proudu.Tak mě čeká koupě nové,ale zase na druhou stranu co bych od ní chtěl po 6,5 letech provozu.
Anonymous,anonymous tak se mi to zase povedlo se nepřihlásit
Napsal: sob úno 04, 2006 10:26
od Docent
V.Brousek píše:pouze má atypické rozměry a obrácené póly,oproti evropským značkám.
Tak obrácené póly mít nemusí, dělají se 2 provedení, viz
http://www.mulac.cz/autobaterie.php#asia, je tam odkaz na tabulku s technickými daty.