Stránka 4 z 5

Napsal: pát zář 09, 2005 22:11
od richiprofi
poriadny chip rataj aspon 10t sk a vyfuk najlepsie nerez od zvodov....tam je to od tych 12t sk...a naozaj budes mat dobry zvuk, a aj vykonovo to pojde hore...este by som ti odporucil na sanie powercap od irmschera na ten motor..prida to cca 5koni realnych....

Napsal: pon zář 12, 2005 12:19
od Arkadij
Já ale nechci dávat asportovní výfuk. Chci jen dvoje výfukové potrubí. Bude to lépe dýchat a nebude to řvát.

Napsal: pon zář 12, 2005 12:22
od Ivan
Na dvojitý výfuk je 1.5 malý objem.

Napsal: stř zář 14, 2005 07:01
od richiprofi
ako pisal ivan, je to maly objem...ale zeby to lepsie dychalo..asi tazko....len prides o vykon v nizsich otackach...

Napsal: stř zář 14, 2005 07:08
od kaso
richiprofi píše:ako pisal ivan, je to maly objem...ale zeby to lepsie dychalo..asi tazko....len prides o vykon v nizsich otackach...
Aj toto sa da riesit.Systemom "H" na vyfukovom potruby.Tiez mu zabezpeci silnejsie spatne tlaky ;)

Napsal: stř zář 14, 2005 11:06
od Ivan
Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?

Napsal: stř zář 14, 2005 17:33
od kaso
Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)

Napsal: stř zář 14, 2005 17:39
od fireman
kaso píše:
Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)
tajnostkar ;) ;) ;)

Napsal: stř zář 14, 2005 17:50
od kaso
fireman píše:
kaso píše:
Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)
tajnostkar ;) ;) ;)
Kua nechce sa mi pisat na klavesnici :? Bolo by toho vela.Vykecam to az v PN :lol: :lol:

Napsal: stř zář 14, 2005 17:52
od PavelZ
Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1

Napsal: stř zář 14, 2005 17:54
od fireman
no jo :cry: ked som bol v skole sral som na jazyky a teraz tomu nerozumiem :cry: :cry: :cry:

Napsal: stř zář 14, 2005 18:03
od kaso
PavelZ píše:Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1
Ludia spravte z toho niekto vycuc ;) Az vedia aj ostatny o com to je ;)

Napsal: stř zář 14, 2005 18:08
od fireman
kaso píše:
PavelZ píše:Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1
Ludia spravte z toho niekto vycuc ;) Az vedia aj ostatny o com to je ;)
ty tiez rozumies co??? :lol:

Napsal: stř zář 14, 2005 18:08
od PavelZ
Sice se tam zamerujou na americky 8-valce, ale pisou o tom, ze tyhle 8-valce maji bezne vyfukove potrubi jako 2 nezavisle systemy, kazdy pro 4 valce. Takze jako 2 4-valce. Zaroven pisi, ze pokud se spojuje vyfukove potrubi od nekolika postupne pracujicich valcu, tak proudici vyfukove plyny od nejakeho valce zpusobuji podtlak na sousednim a tim zlepsuji odvod vyfukovych plynu. Takze asi v 60-tych letech zkusili dat mezi ty 2 vyfukove systemy napric neco cemu rikaji vyrovnavaci truba (takze proto H system, podle 2 potrubi s jednou trubou napric). A pry prisli na to, ze to rozsiri krivku krouticiho momentu a snizi vnitrni hluk. Misto H systemu pak pry v 90-tych letech zacali pouzivat X-system. Jiny tvar spojeni tech dvou vyfukovych systemu, je pry vyhodnejsi, protoze v nem nejsou prave uhly. Na zaver uvadeji priklad ze na motoru Chevrolet 350 small-block jim to pri 3000 RPM pridalo kroutici moment o 20 lb/ft (asi 27Nm) a vykon asi o 13 HP.

Asi to neni uplne presny a je to hodne strucny, ale jen tak pro predstavu.

Napsal: stř zář 14, 2005 18:23
od kaso
Tak Tak.Sice nemam s tym osobne skusenosti ale po prezreti roznych filmov o upravach automobilov a precitani casakov som vedel ze to funguje ;)