Stránka 4 z 8

Napsal: čtv čer 23, 2005 12:43
od Robert
Veřejně se tu všem omlouvám za to, že jsem tu psal bláboly ohledně ceny chipu atd...
Podařilo se mi vyštrachat e-mail, který jsem dostal od kamaráda, co chipování prováděl.

"Chip na tvého Matize stojí 3500,- Kč a poskytuju na něj 5 letou záruku a půlroční softwarovou podporu".

Tohle byl úryvek z toho e-mailu... ;)

Co se týče chipování, tak se provádí se zásahem do řídící jednotky, nebo přes diagnostickou zásuvku.

Napsal: čtv čer 23, 2005 13:07
od zabijec
to zní důvěryhodněji, ale stejně bych se toho bál, nejlepší zvyšování výkonu se provádí upgradem vozu :lol:

Napsal: čtv čer 23, 2005 21:27
od Krtek
Já si řikam, že je blbost hnát někam vejš výkon, pokud existuje lepší motorizace. Asi jako to napsal Zabiječ. Když existuje 1.8ka tak nebudu čupovat 1.6ku ale pořídim silnější motor a čipoval bych až když budu mít dostupný macimum (třeba ta 1.8 nebo koktávka RS ale určitě ne HTPčko atd)

Napsal: pát čer 24, 2005 09:33
od PavelZ
Krtek píše:Já si řikam, že je blbost hnát někam vejš výkon, pokud existuje lepší motorizace. Asi jako to napsal Zabiječ. Když existuje 1.8ka tak nebudu čupovat 1.6ku ale pořídim silnější motor a čipoval bych až když budu mít dostupný macimum (třeba ta 1.8 nebo koktávka RS ale určitě ne HTPčko atd)
To uz jde o to, co komu vic vyhovuje (a taky o vyslednou cenu ;)). Me by zase na druhou stranu vic lakal Lacetti SW 1.6 v max. vybave s chipem, kdyz by to bylo oficialne od Chevroletu s plnou zarukou (tady u toho je otazka, jestli po tom clovek ma zaruku v cele siti Chevrolet nebo jen v ACH), nez s motorem 1.8.

Napsal: pon črc 18, 2005 23:28
od Ondras
Tak jsem z legrace napsal do ABC tuning, což je firma, která pro ACH dělá chipy. Mno, riskli byste to s nima? já ne...

Můj dotaz:
> Vážení,
>
> na webu chevy.cz jsem se dozvěděl o možnosti chiptuningu ŘJ motoru
> Daewoo
> Matiz 0.8. Tato možnost mě zaujala a proto prosím o odpověď na níže
> uvedené otázky:
>
> Jak jste zjistili, že nárůst výkonu a točivého mementu je takový jako
> uvádíte (+14,3 / +13,1 %)? Jedná se o měření na brzdě, nebo o odhad? V
> případě, že se jedná o měření na brzdě, prosím o zaslání dvojice grafů
> (před a po).
>
> Jste schopni zajistit tento nárůst i u motoru r.v. 1998, tedy u motoru
> s
> mechanickým rozdělovačem, což znemožňuje upravovat předstih zážehu?
>
> Jakým způsobem je prováděna úprava u ŘJ motoru r.v. 1998? Upozorňuji,
> že
> nemá diagnostiku EOBD, ale ALDL. Jedná se o výměnu nebo přeprogramování
> EPROM?
>
> Máte připravenu pro daný motor jedinou verzi vstřikovacích map, nebo
> jste
> schopni ragovat na provedené mechanické úpravy v motoru (modifikace sání,
> hlavy, vaček, výfukových svodů) příp. provést modifikaci dle grafů z
> brzdy?
>
> Jak je řešen případ, kdy dosažené výsledky neodpovídají Vaši nabídce,
> tedy
> řekněme nárůsty špičky výkonu a točivého momentu pod 10% a větší výkyvy na
> křivkách průběhu výkonu a toč. momentu? Před i po úpravě hodlám navštívit
> brdzu.
>
> Děkuji za Váš čas, který věnujete mým dotazům.
> S pozdravem
> ing. Ondřej Šlachta
Po třech urgencích mi došla odpověď. Mno odpověď, řekněme šílené souvětí :cry: . Přišlo z abctuning@volny.cz, ačkoli mají vlastní doménu. Už to o něčem svědčí. Do textu si sem tam vlezu, abych zaprudil
Zdravim Vas pane,
nemám jméno? podepsal jsem se...
jelikoz jsem ted byla na zahranicnich upravach ve Francii je mozne ze mailu bylo spoustu a tak se to stratilo, nicmene me zadny jiny nez tento od Vas nedosel, ale i tak se omlouvam a posilam odpoved s max. vyteznosti k vasi spokojenosti a moznosti vyuziti nasi sluzby, u vaseho vozu je uprava mozna, jelikoz delame cipovani pro celou sit salonu mame s timto motorem velke zkusenosti, uprava spociva pouze ve vymene eprom jelikoz jeste nemate obd zasuvku kterou by se to dalo vse prehrat jak to delame u novych vozu, vse trva asi necelou hodinu a jelikoz na Vas vuz mame orig. softwer je naladen primo na tento typ vozu, je potreba je blokovacim kodem dle Vaseho VIN doupravit programem palivovou mapu v nastaveni softwer abz bylo vse naladeno primo na vas vuz a nenastal pak problem s zivotnosti
Tohle mě dostalo! Jak sakra souvisí VIN se vstřikovací mapou a životností motoru??
kdyz se tam pak nahraje neco univerzalniho co je spatne
Mňo, ony mapy z fabriky jsou taky univerzální pro všechny vyrobené kusy. Je to taky špatně?
a bez zaruky s nizsi zivotnosti, zde je vse zachovana a v norme,
Vše zachováno? Takže po chiptuningu mám stále stejné mapy?
na upravu poskytujeme zaruku ktera je 5. let a vztahuje se jak na motor tak RJ navic je po mesici bezplatna kontrola kdy se vse kontroluje aby to bylo bez zavad a s vasi maximalni spokojenosti, udaje jsou dle tovarniho a upraveneho neboli modifikovaneho programu prepoctene konstantou tudiz nejsou zmerene ale vuz po uprave jede skvele, spotreba o -0.5 litru. dolu v prumeru
No toš to su klidný
a akcni cena ktera plati do konce nasl. tydne je 8.900Kc, do vasi oblasti jezdi technici vzdy v patek a tak se da vse zrealizovat pokud mi to potvrdite, pokud by bylo vozu vice da se udelat sleva, jinak data jsou zalohovana takze na vase pozadani se vse da kdikoliv nahrat nazpet s navraceni castky za upravu, zatim dekuji a jsem s pratelskym pozdravem a pranim hezkeho a uspesneho dne to vse preje

Ing. Monika Mala - zakaznicke centrum
Ing. s takovouhle češtinou? Asi byla borka po cestě z Francie unavená
ABC Tuning CR, s.r.o.

www.abctuning.cz, .sk, .de, .at, .com

tel. gsm brana> +420 604 648 550

Napsal: úte črc 19, 2005 01:06
od jakub
Ondras píše:Tak jsem z legrace napsal do ABC tuning, což je firma, která pro ACH dělá chipy. Mno, riskli byste to s nima? já ne...
je potreba je blokovacim kodem dle Vaseho VIN doupravit programem palivovou mapu v nastaveni softwer abz bylo vse naladeno primo na vas vuz a nenastal pak problem s zivotnosti
Tohle mě dostalo! Jak sakra souvisí VIN se vstřikovací mapou a životností motoru??
jestli nema kazda rj sw block, kde klic je nejak zjistitelny z vin? ncimene nevim, zarazil bych se presne nad vecmi, ktere popisujes

- proc odpovida z jine adresy (notabene z volneho - stane se, ze existuje druha firemni domena - pochopil bych abct.cz ci neco podobneho ... vzdyt vis jak)
- ta cestina je fakt hodne stylova (ing. pred jmenem to jisti) a z meho pohledu - nevim, tady nezbyva nez spolehat, ze umi lepe delat, nez psat ...
- a grafy nikde

nevim, me to ujistilo v nazoru, ze todle delaj low-cost tuneri a tomu budou odpovidat i vysledky - vysledek, ktery predkladaji je u nepreplnovaneho motoru imho fikce

Napsal: úte črc 19, 2005 06:37
od zabijec
Tak tohle by mě přesvědčilo akorát v tom, že bych k nim nedal auto ani na prohlídnutí, natož aby se v něm hrabali :roll:

Napsal: ned srp 21, 2005 18:19
od Vojta
Chci se se všemi podělit o první dojmy s čipovaným Matýskem.
Když si mě po sprintech zavolali, že mi budou čipovat motor, vůbec jsem netušil, že to je cena za vítězství. Myslel jsem si, že to za odměnu udělají na zkoušku, já se s autem projedu a oni to zase vymažou. A oni se tom porochnili, dali mi certifikát, ujištění, že záruku neztratím a odjeli. Byl jsem z toho trochu na větvi.
A teď první dojmy. Vyzkoušel jsem to až dnes, když jsem jel nazpět z Morávky domů. Motor je jednoznačně pružnější, čipernější, na dálnici z Frýdku do Ostravy jsem to trošku rozjel a bez jakéhokoliv násilí tachometrových 150. Rychle jsem ale ubíral na předpisových 110, nerad bych zaplatil.
Největší překvapení bylo až v kopcích. V místě, kde vždycky musím řadit na tři, tak čtyřka jela bez problému. A v táhlém stoupání, kdy před vrcholem musela jít čtyřka, tak pětka šla jako hodiny. Předjel jsem tam Feldu, až jsem se divil (on zřejmě taky).
Co se týká spotřeby, tak to budu testovat příští nádrž. Natankoval jsem plnou a uvidím. Pracovníci ABC Tuningu mě ujistili, že výkon stoupne o 10% a spotřeba se o 10% sníží. Musím ale vyčkat, prý se to vše usadí až cca po 500 km. Tolik první dojmy.

Napsal: ned srp 21, 2005 21:27
od Ondras
Vida, to zní pozitivně. Zkus, jak jsem se bavili, zařídit tu brzdu v Zábřehu. Myslím že nejsem sám, koho to skutečně eminentně zajímá.

Napsal: pon srp 22, 2005 06:26
od zabijec
Vojto ty jsi vyhrál sprint? Klik jelo Matesů a byly rozdělení pole motorů?

Napsal: pon srp 22, 2005 06:57
od Vojta
Sprintovalo jen šest Matýsků, já jediný byl s litrem. Pak to se mnou zkusil i litrovej Spark, prohrál.

Napsal: pon srp 22, 2005 07:40
od zabijec
Tak málo, a s litrem to jsi měl lehkou práci.

Napsal: pon srp 22, 2005 10:16
od PavelZ
Zkousel jsem se ptat na ten chiptuning u jineho dealera, jak je to se zarukou. Tam mi bylo receno, ze by to musel certifikovat primo Chevrolet, ze je to mozne udelat bez ztraty zaruky, coz pry neudelal. Takze je otazku, jestli pak clovek nema zaruku jen u ACH.

Napsal: pon srp 22, 2005 10:23
od Ondras
Ruku na srdce, jak autorizovaný servis zjistí, že jsou v EPROMu řídící jednotky nahrané jiné mapy? Žádný servis na to není vybaven technologií, ani znalostma. Vždyť mají často problém zacházet správně s OBD scanerem ;) .

Napsal: pon srp 22, 2005 10:31
od PavelZ
Ondras píše:Ruku na srdce, jak autorizovaný servis zjistí, že jsou v EPROMu řídící jednotky nahrané jiné mapy? Žádný servis na to není vybaven technologií, ani znalostma. Vždyť mají často problém zacházet správně s OBD scanerem ;) .
Pri beznym servisu ani nahodou, ale verim tomu, ze kdyby Ti nekde (treba na dovce) totalne vyplivnul motor, tak tohle kvuli zaruce kontrolovat budou :(. Ale ja mozna az moc uvazuju o "katastrofach" ;).