Stránka 4 z 5
Napsal: sob čer 18, 2005 01:14
od frenkie
z toho plyne pouze jediné -> nechtěl bych zažít boční náraz. jakýkoliv. nepomůžou ti ani boční airbagy (ty slouží pouze k ochraně hlavy proti tříštícímu se sklu)
Napsal: sob čer 18, 2005 06:28
od Akri
No ono bude asi nejlepsi nebourat vubec, ja zazil bouracku zezadu jako spolujezdec jsem sedel vzadu a stali jsme na krizovatce a priletela do nas avia jak na postu a nic prijemnyho to nebylo, byla to pecka, ne ze by to do nas strelila v nejaky extra rychlosti ale jak to necekas, je to dost blby
Napsal: sob čer 18, 2005 11:56
od Radmont
cim dalej tym mam viac pocit, ze nexia je ako z papiera. z ktorejkolvek strany buchnes, tak je to cele domackane do kabiny.
Napsal: sob čer 18, 2005 14:51
od Ivan
Proto taky uvažuju, že si nechám dovnitř navařit rám!
Napsal: sob čer 18, 2005 16:22
od kaso
Ivan píše:Proto taky uvažuju, že si nechám dovnitř navařit rám!
Ramy JMS ceny od 220 euro
www.racelook.de
Napsal: sob čer 18, 2005 19:03
od Ivan
Díky za tip, ale nechám si to udělat na zakázku. A asi co nejdřív, když jsem viděl ty fotky...
Napsal: sob čer 18, 2005 20:16
od kaso
Das urobit ocelovy alebo hlinikovy ram
Napsal: sob čer 18, 2005 20:58
od gadzo
Kasňa sa musí pri náraze dokrkvať, aby pohltila energiu. Pokiaľ ostane priestor pre posádku neporušený, tak je to OK.
Napsal: sob čer 18, 2005 21:00
od ]Rebro[
No... v tych obrazkoch priestor pre posadku nezostal neporuseny. Jedine sofer to mal OK
Napsal: sob čer 18, 2005 21:38
od Franta P.
Já taky boural s nexií. na křižovatce sem nedal přednost dostal sem to na pravej zadní roh. Naměřili mu ppodle brzdné dráhy 40km/h a měl sem prasklej nárazník a o 2mm hnutou kastli. Proto nevěřim že ty první foto byli při 50km/h
Napsal: ned čer 19, 2005 10:18
od miki33
Nexia ma vpredu slusne deformacne zony, aj hmotnost je solidna, takze pri náraze to nebude tak zle. Ak to porovnám napr. s Toyotou Yaris, ta ma deformacne zony nulove a je lahsia o 200 kg plechu, pritom sa udava ze je neviemako bezpecna. Pri strete Nexie s Yarisom by som chcel sediet radsej v Nexii - ma ovela vacsie deformacne zony, vacsia hmotnost pri celnom strete za rovnakej rychlosti znamena, ze Nexia by Yarisa odtlacila, takze zotrvacne sily by v Nexii boli ovela mensie a posadka ovela zdravsia...
Inak obecne priestor pre osadku by mal byt tuhy, ale zbytok auta mäksi, aby auto pri náraze absorbovalo pohybovu energiu. Preto sa auta robia z tvarneho plechu. Predsa by sa mohli robit aj z velmi tvrdeho a tuheho plechu, ktory sa malo deformuje, ale aj absorbuje malo energie, a okrem toho ovela lahsie praska, takze by posadku pri naraze vlastne rozkrajal...
Takze Nexia asi nie je bezpecnostny hit, ale zda sa mi celkom solidna v porovnani s tym, co vacsinou vidime na nasich cestach, napr. aj s Feliciami. Ale taka Fabia sa mi zda byt uz trochu bezpecnejsia.
Napsal: ned čer 19, 2005 11:13
od Radmont
co sa tyka tej hmotnosti, tak nexia patri k lahsim autam. pohotovostnu hmost do 1 tony uz dnes nema skoro ziadne (to uz aj fabia ma viac)
Napsal: ned čer 19, 2005 11:26
od miki33
Ale sú aj ovela lahsie auta, akoze "bezpecne" - Yaris ma 800 kg a nieco, Felicia 900 kg a nieco. Moja Nexia ma podla TP nejakych 1080 kg, pri vazeni mala prazdna 1140 kg, co je skoro ako Fabia, i ked ta je novsia a asi bezpecnejsia. I ked pri naraze spredu neviem neviem...
Napsal: ned čer 19, 2005 20:33
od Franta P.
Tomu se říká vysvětlení
Napsal: pon čer 20, 2005 08:43
od Radmont
osobne by som pri naraze radsej sedel vo fabii ako v nexii. Predsa len ma 4* oproti nexii 1*. Staci si len pozriet na tuhost karoserie a vsjo jasno