Stránka 4 z 6
Napsal: stř srp 10, 2005 21:35
od Richard
Napsal: stř srp 10, 2005 21:48
od Brainman
Napsal: stř srp 10, 2005 21:58
od Richard
Napsal: čtv srp 11, 2005 16:59
od Mr.Problem
To je taky možná tím že máš dvoulitra a já jen 1.6.
. Tak mě servisák - soused řekl že to jsou "dobrý" svíčky, ale prý at si tam nechám ty co tam mám - BOSH... Takže ty svíčky asi něco do sebe mají.
Napsal: pon srp 15, 2005 16:39
od DREAM
ja ted neveril svym ocim ... jednou se me zda ze jedu nadrz za 10l/100km a ted jsem ujel na 16l / 230km ...
!math 16/230*100 = necelych 7litru PLYNU !!!
ponevadz jsem daval plnou .. pumparka me dala 39.6l plynu a ujel jsem 230km a rek jsem at me da plnou a ona tam zas nacpala 24l tzn. ze jsem ujel 16l
no nechapu... ne ze byme spotreba nejak zajimala pri cene plynu..ale prece jen si to budu muset vycihnout
Napsal: pon srp 15, 2005 16:47
od PavelZ
Je to mozny, kdyz clovek jede opatrne
.
Ale u LPG pozor, kazda cerpaci stanice plni trochu jinak, takze nacerpa do nadrze jiny mnozstvi plynu (navic zalezi i na teplote, mire naplneni nadrze cerpaci stanice...). Takze pro mereni spotreby je nejlepsi brat LPG porad u stejny stanice.
Ale mimochodem, kdyz tam nacpala 24l, znamena to, ze si 24l vyjel.
Desať rád ako ušetriť drahé palivo
Napsal: pon srp 15, 2005 17:02
od eMKa Slovensko
Napsal: pon srp 15, 2005 17:11
od DREAM
PavelZ píše:Je to mozny, kdyz clovek jede opatrne
.
Ale u LPG pozor, kazda cerpaci stanice plni trochu jinak, takze nacerpa do nadrze jiny mnozstvi plynu (navic zalezi i na teplote, mire naplneni nadrze cerpaci stanice...). Takze pro mereni spotreby je nejlepsi brat LPG porad u stejny stanice.
Ale mimochodem, kdyz tam nacpala 24l, znamena to, ze si 24l vyjel.
ajo jsem trotl...takze 24l = 230km ... takze to vychazi na tech 10 na 100
jinak jezdim dost dalnice..a zkousim takze pod 160 to moc nejde...jinak mesto zatim rychle.. uzivam si a zkousim...
dikyj sem trotl s tema litrama
Napsal: pon srp 15, 2005 17:27
od PavelZ
Nubira docela jede, takze k rychlejsi jizde laka. Kdyz se ma clovek dostat pod tech 7l (aspon na plyn), tak se musi drzet 80-90, nesmi byt provoz, aby mohl jet, tak jak auto chce a ne tak jak mu to diktuji ostatni, dobrzdovat motorem, akcelerovat zvolna... Proste da se to, ale realne se mi to moc casto nedari
.
Napsal: pon srp 15, 2005 19:08
od Brainman
PavelZ píše:Nubira docela jede, takze k rychlejsi jizde laka. Kdyz se ma clovek dostat pod tech 7l (aspon na plyn), tak se musi drzet 80-90, nesmi byt provoz, aby mohl jet, tak jak auto chce a ne tak jak mu to diktuji ostatni, dobrzdovat motorem, akcelerovat zvolna... Proste da se to, ale realne se mi to moc casto nedari
.
Jejikoz je Nubira jiz druhy Daewoo 2lt, tak jsem se tech snah o sporivou jizdu vzdal. Takle si dat Oktavku s cernejma sklama na dalnici, joooooo to muzu
Napsal: úte srp 16, 2005 08:42
od PavelZ
Tak ja mam 1.6, takze na vsechny Oktavky nemam
. Ale sem zvedavej, na zkusenosti, az si nekdo koupi tu 1.8 motor, prece jen lepsi vykon a mensi spotreba nez 1.6, to zni zajimave
(teda aspon u kombiku to ma mensi spotrebu).
Napsal: stř srp 17, 2005 07:12
od JuraS.
Včera jsem vyměnil poslední díl výfuku na můj Wagon 2.0i V tom starém byly malá dírka a urezavěl vnější plášť. Taky předchozí majitel zřejmě najel na nějakou díru a hodně ho zespodu pomačkal. Připadalo mi, že spotřeba byla závratná a ten smrad se nedá ani popsat. Od včera mám tedy výfuk fy Weber, profoukli mi vzduchový filtr. A ejhle. Dnes ráno mi šli oči šejdrem když jsem koukal na ručičku spotřeby jak závratně rychle padala k nule. Spotřeba jako u tanku. Může se nový výfuk negativně projevit na spotřebě ? Musí se nějak zajet, vypálit, zakouřit ? Může motorový olej když zůstane v motoru dýl než je zdrávo ovlivnit negativně spotřebu ?
Napsal: stř srp 17, 2005 07:41
od Tomáš
Když máš děravej výfuk , tak to strácí výkon a žere víc , ale s novým výfukem by se nic měnit nemělo , to slyším poprve.
Napsal: stř srp 17, 2005 07:46
od JuraS.
Tomáš píše:Když máš děravej výfuk , tak to strácí výkon a žere víc , ale s novým výfukem by se nic měnit nemělo , to slyším poprve.
přesto mě to tak připadá. Je to jen odhad podle ručičky plnosti nádrže. Padala moc rychle dolů.
Napsal: stř srp 17, 2005 09:03
od Richard
DREAM píše:ja ted neveril svym ocim ... jednou se me zda ze jedu nadrz za 10l/100km a ted jsem ujel na 16l / 230km ...
!math 16/230*100 = necelych 7litru PLYNU !!!
ponevadz jsem daval plnou .. pumparka me dala 39.6l plynu a ujel jsem 230km a rek jsem at me da plnou a ona tam zas nacpala 24l tzn. ze jsem ujel 16l
no nechapu... ne ze byme spotreba nejak zajimala pri cene plynu..ale prece jen si to budu muset vycihnout
Nádrž na LPG má bezpečnostní ventil a ten zajišťuje, že se naplní jen na 80% (kvůli deformaci při nehodě) mě se u Feldy stává, že se sekne a nezastaví, a tak nafouknu nádrž úplně. Nic se nestane, akorát spotřeba je při příštím tankování tak 7 litrů
Jinak normálně kolem 9. Řeším to tak,že při tankování sleduji měřák na nádrži jestli se hne, pokud ne mívají u pump LPG gumovou palici tu si půjčím a do nádrže bouchnu měřák vyskočí a je po problému