Stránka 4 z 4

Napsal: pon črc 11, 2005 21:06
od milosh
Vcera sem ho videl u nas v ulici, to auto je snad jeste mensi nez matiz :shock:

Napsal: pon črc 11, 2005 21:22
od Akri
ale zase vetsi nez Tico :lol:

Napsal: čtv črc 28, 2005 12:32
od Docent
Ondras píše:Předpokládám, že vnější design Sparka bude přijat bez větších výhrad, zato interiér určitě vyvolá diskuzi. Zejména umístění přístrojů do středu palubní desky.
BTW nemá to Kalos úplně obráceně než Spark? Tj. tachometr a otáčkoměr před řidičem a kontrolky v kapličce uprostřed? http://www.daewoo-ostrava.cz/images/fot ... int_02.jpg
Ještě že se těch kombinací nedá vymyslet víc :roll: .

Napsal: pon lis 07, 2005 13:13
od PavelZ

Napsal: pon led 02, 2006 20:52
od Pribo
phalanx píše:Ten pristrojovy panel .... :( jak ja to nemam rad a nechapem preco je taka kravina dnes taka moderna
ja tiez neznasam tie rozne rtozmiestnene budiky uplna klasika je najlepsia

Test Sparka

Napsal: pát pro 29, 2006 13:46
od Tony M
Môžem porovnať Matiz II a Spark. Oba sú v najlacnejšom prevedení, Matiz mal navyše centrál, Spark ABS, servo, centrál, elektrické okná- všetko originál. Moje dojmy sú nasledovné:
Zlepšenie: výbava kabíny, lepšie čalúnenie, neodstáva čalung na predných stlpikoch, čalúng je na úrovni MAtiz SE (mal som Matiz II 0,8 S).
Spark je výrazne tichší, je sprevodovaný do rýchla.
Prístrojová doska bola milšia na Matizkovi, ale Matiz mal maličký kastlík, ktorý sa na hrboloch rád otváral. V sparkovi je to čosi iné, veľký kastlík a vyklápajú sa iba dvierka, nie celý kastlík. Otáčkomer je veľmi fajn. Teplomer mi chýba, ale v Matizovi vždy bol v strede stupnice a kašlal na zimu alebo na zácpu na Chorvátskych diaľniciach pri plus 40 stupňoch... A v prípade poškodenia chladenia má Spark kontrolku prehriatia, ktorú inak nevidieť!
Spark má lepšie bezpečnostné pásy v Matizkovi ma pásy ťahali (som veľmi tučný) a žene omínali krk!
Jazdné vlastnosti sú o poznanie lepšie! V zákrute znesie Spark oveľa viacej. Šedadlá sa mi zdali v Matiz II možno lepšie, ale je to subjektívny dojem. Sedel som aj v Matiz I, ale ten má operadlo a opierku hlavy kratšiu ako v II. A je to cítiť.
Tri opierky vzadu v Sparkovi sú pre srandu, tú v strede som hneď vyhodil, pás schoval pod poťah a mám 4 miestny Spark.
Batožinový priestor sa zväčšil! Papierovo možno nie veľmi, ale do Matizka som dal vedľa seba dve športové tašky a koniec. Nad nimi iba igelitky, Do Sparka dám tašky 4, má hlbší batožiňák aj vďaka úzkej rezerve. V sparkovi je batožiňák čalúnený ako v bežnom aute, chýba mi však osvetlenie. Priznám sa , že viac ako teplomer. Na chalupe , keď vykladám, nevidím nič. Tak v batožiňáku šmátram.
Pre zaujímavosť. Spark má originálne repráčky papieračky hore na prístrojovej dosky. Je to pekná finta, reprodukcia neprichádza o výšky a zvuk je oproti Matizovi omnoho lepší. (Naše detičky sú ale viac..)
Sparka využívame len my dvaja + dvaja, čiže moja žena a ja a k tomu naši dvaja psíci.
A sme veľmi spokojní, nakoniec sme išli do známeho, nakoľko sme mali Matiz II tri roky a natočili sme 50 tis. km.
Spark má jedno nešťastie, to je cena. Zaslúžil by si trochu menšiu. Pri posledných akciách sa cena znížila, ale celkovo jeho predaj predstavuje iba zlomok predaja Chevroletu. Tí o tom vedia a nič nerobia, a tak Sparky postávajú v salónoch. Blbá je i politika výbavy. Skromným by stačila základná výbava + servo. Centrál a elektrické okno tam byť nemusia. Lenže Spark sa dá kúpiť iba v ablíkoch výbav, o extras asi v GM ešte nepočuli. Dobrá bomba by bol základný model so servom (ABS je v základe) za dobrú cenu do 200 tis. Sk.
Tak som sa rozkecal, prepáčte mi to.
Všetko dobré Matizákom a s Sparkárom