Stránka 4 z 4

Napsal: ned kvě 08, 2005 19:04
od Ivan
Hlavně, když klesne spotřeba :lol:

Napsal: ned kvě 08, 2005 19:07
od palikx
to jo to určitě.(když budeš porad v servise )tak možna i na 5 litru benzinu za měsíc.

Napsal: pon kvě 09, 2005 17:04
od Habron
milosh píše:Dnes jsem byl na srazu v Mimoni a pred jizdou tankoval u benzinky, kde jsem jeste nikdy beno nebral. no ujel jsem asi 250km a nadrz uz mi ukazuje na posledni dilek. je mozny, ze bych na jinej benal ujel treba jen 400km, zatimco na jiny ujedu rekneme 550km? styl jizdy stejny - skoro :lol:
Tak se mi stává, že když naberu na Euro Oilu v Brně na Lesné, tak najezdím na nádrž tak o 50 km míň, než když naberu na Shellce tamtéž.

Nejdřív jsem si myslel, že je problém v tom, jak jezdím, ale opakuje se to poměrně pravidelně, tak si myslím, že problém by mohl být v tomto.

Ale pokud jedu po dálnic na plyn u podlahy, tak taky ujedu na nádrž jen 400km bez ohledu na to, kde tankuju :lol:

Napsal: pon kvě 09, 2005 23:40
od Franta P.
Dnes sem dokončil montáž výfuku a prdnul sem místo stř. tlumiče rezonátor. Před tim sem tam střeďák měl a rezonátor hned za výfukem ale mělo to zvuk naprd tak sme ho šoupli místo stř. tlumiče. No hráli sme si stim Od 17.00 do pul 11. Byl to očistec Když sme to měli vše hotoví tak kámoš řelk šloupni na tažný a pořádně to prohoupej No a co se nestalo Náprava mlátila do kolena co vede nad ní, tak sme to přizvedli tim že sme namlátili nahořejc ty držáky gum co jsou za katalem a už to nebouchá. Ale zvuk to má o hodně lepší
A chci se zeptat Když mám místo stř. tlumiče rezonátor a sport. výfuk o kolik to zvedne spotřebu?????[/b]

Napsal: úte kvě 10, 2005 00:45
od Ivan
Smysl rezonátoru místo středního tlumiče nechápu :roll: a taky mi není jasný sportovní výfuk - co to jako je? Myslíš laděný koncový tlumič? Spotřeba by se neměla výrazně změnit, pokud tam zůstane katalyzátor...

Napsal: úte kvě 10, 2005 19:20
od kaso
Absorcne tlmice-rezonatory maju pri tlmeni hluku najmensiu ucinost ale maju dobry prietok,a najjednoduchsiu konstrukciu.Zjednodusene povedane navrtajte do rury dierky a v tom istom mieste ju omotajte izolacnou sklennou vatou a obalte plechom.Toto je rezonator.Rezonatory sa kvoli vyssej hlucnosti odporucaju skor pre turbomotory. ;)

Napsal: úte kvě 10, 2005 21:08
od Ivan
Mně jen přišlo divný, že by si Franta vyráběl rezonátor. Bez problémů se dají koupit rezonátory namísto katu, ale o tom, že by se prodávaly rezonátory místo tlumiče, o tom nevím. Radím nahradit střední tlumič trubkou.

Napsal: úte kvě 10, 2005 21:19
od kaso
Na moje predosle auto som vyrabal rezonator.Nie je to sranda.Podla obsahu a vykonu sa musi vypocitat velkost rezonatora.Hlavne jeho prietok a velkost obalu aby to malo dobre spatne tlaky.Samotna vyroba trvala skoro cely den ;) ;)

Napsal: úte kvě 10, 2005 22:52
od Franta P.
Já mám normálně koupenej rezonátor ,,teda aspoň se tomu tak řiká a mám ho místo stř. tlumiče, V tom obchodě mi bylo řečeno že ho můžu dát i tam. A vzadu teda koncový laděný tlumič. Ještě v těch úpravách nejsem moc zběhlej tak sorry.
Ale stejně to budu vše předělávat. Musim fotříkovi koupit tažný na jeho auto a z nexie půjde do prd.. a tim pádem si ten výfuk zasadim tam kam patří + a udělat to vše aby to nějak vypadalo. Teď je to jen tak narychlo smrklý. Tak se mi v Milovicích ani pod auto nekoukejte. :oops: