Stránka 4 z 6

Napsal: čtv dub 07, 2005 13:29
od Akri
goror píše:,u nas v Levoci je firma ktora robi komplet podvozky vystrekavaju to pod tlakom a potom davaju dinitrol cena asi 1500sk -2200sk robota je to na 3 hod.,to som si zistoval ,a s Presova mi dealer donesie ten penetrat aj to ubs,este ale neviem cim mam strreknut tie spodky dveri,
a co s nima mas? presne? muzes vyfotit?

Napsal: čtv dub 07, 2005 13:39
od goror
tie spodky dveri su hrdzave uz aj zvonku ,tak neviem ci aj to zafalcovanie co tam je neotvorim ked pojde ,a vybrusim to
cim by som to potom mohol strreknut rovno na plech dinitrolom 447 ?? alebo rc900 converust epoxy

Napsal: čtv dub 07, 2005 13:50
od Akri
goror píše:tie spodky dveri su hrdzave uz aj zvonku ,tak neviem ci aj to zafalcovanie co tam je neotvorim ked pojde ,a vybrusim to
cim by som to potom mohol strreknut rovno na plech dinitrolom 447 ?? alebo rc900 converust epoxy
No tak to ses v hajzlu, to musis ocistit uplne na plech zevnitr a jak tam je ta natrena guma pres ty sfalcovane plechy, ta musi taky dolu a vycistit, normalne nalakovat a po laku, vystrikat ty dutiny, to je mysleno tak, ze kdybys tam nemel tapecirunk, tak vem stetku namocenou v konkoru a vytri to uplne cele a vsude ado vsech koutu, ono to bude ze dveri kapat, ale ten olej se dostane vsude a pak to zvenku umejes pri myti auta, ale zevnit to nechas, bude to jak nakonzervovane, tak ti to nebude pokracovat, jinak jo, ta rez je i uvnitr dveri, ale kdyz tam bude olej, zustane to tak :idea:

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:02
od Akri
Jo tohle se prave stane, kdyz nejsou osetrovany ty dutiny u auta, do dveri steka i nejaka voda, ktera musi odtekat temi ovurky ve spodu dveri, no a jak to neni nicim osetreno, tak to zacne zevnitr reznout a jde to az ven, ale zacina to uvnitr :roll:

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:02
od goror
takze to nemusim ten falc otvarat??
no a nejaky ten antikorozny nastrek?

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:07
od Akri
goror píše:takze to nemusim ten falc otvarat??
Neee, to nedelej, ocistiti to co pujde az ale na cistej plech, pak nalakovat a osetrit olejem, jestli si cetl ten navod na lanosclubu, je to stejne u vsech aut, ale kdyz nemas tu trysku na strikani, klidne to vytri tim olejem stetkou, nestyd se, tim nic nepokazis, uz si videl neco co je v oleji zreznout? Ona ta rez v tech dverich zustane, ale nebude se sirit, kdyz je nakontzervovane :!:

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:10
od goror
dakujem ,usetril si mi dost roboty ,ten olej tam dostanem hoci aj striekackou :lol:
a tie natery tim dinitrolom tou 447 alebo Rc nemam robit?myslim ako prvy nastrek

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:16
od Akri
goror píše:dakujem ,usetril si mi dost roboty ,ten olej tam dostanem hoci aj striekackou :lol:
a tie natery tim dinitrolom tou 447 alebo Rc nemam robit?myslim ako prvy nastrek
pockej, to tam nedostanes strikackou, bud tou tryskou, to jde z toho uplna mlha, to jinak nema smysl, kdyz to ojebes, to je prace na nic, ale nic jineho tam nedavej, ta 447 je urcena na podbehy a prahy, to neni na dutiny :shock: :shock: , to se dava kvuli opiskovani na prahy z venku, protoze je to i prelakovatelne!
To RC je jakysi odrezovac, to je zbytecny, udelej to tak jak jsem ti radil, mame s tim zkusenosti, ver mi :D

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:19
od goror
ok dam to poriadne ale poriadne vystriekat vapkou dam dole hrdzu odmastnim a hor ssa do prace
dik

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:23
od Akri
neni zac, kdyby neco, ptej se, co budu vedet poradim, jeste jsem si vzpomnel, ze jestli mas ten falc prekrytej tou natiraci gumou, tak az ji odtranis, dej novou, staci natrit stetcem, poradi ti kazdy autoklempir cim to udelat, nebo ti kousek necha, abys nemusel kupovat kvuli kousku nejakou celou tubu :idea:

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:30
od goror
tu gumu tam uz nemam ja som to uz brusil len som nevedel ze tam treba dat aj ten konkor
este raz dik

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:34
od Akri
goror píše:tu gumu tam uz nemam ja som to uz brusil len som nevedel ze tam treba dat aj ten konkor
este raz dik
za malo, ne nadarmo mi rikaji olejovy George :lol:

Napsal: pon dub 11, 2005 05:56
od goror
ahoj Akri nikde u nas som nepozhanal konkor,mam iba rezistin car na dutiny mozem aj ten pouzit?inac som rozobral cele dvere

Napsal: pon dub 11, 2005 06:05
od Akri
Jeste pouzivame trafovy olej, ale rezistin nevim, poptam se kolegy, ale on pak jakoby zhoustne a ucpava ty spodni odtokove dirky, ale nekdo to tim dela, ale s necim to micha, ja to zjistim a odpoledne napisu ;)

Napsal: pon dub 11, 2005 06:07
od goror
moze sa to miesat s benzinom je to tam tak napisane,a potom zhustne ,ale myslim ze mi to tie dierky nezapcha lebo na spodku su dve drazky,len som chcel vediet ci ten rezistin vojde tiez dobre na tie haklive miesta
dik