Stránka 4 z 4
Napsal: sob bře 26, 2005 13:29
od Ivan
A sehnat nápravu z Kadetta GSi 2.0 16V je velikýýýý problém....
Napsal: sob bře 26, 2005 16:04
od Návštěvník
prevodovka je tam puvodni.ja tam chtel puvodne taky 16v.ale je moc drahej blbe se schani a prej odchazej driv do duchodu
Napsal: sob bře 26, 2005 23:09
od richiprofi
ked chces 16v,staci povedat.....mame ich asi 6-7 hodenych v garazi
len ich treba dat samozrejme do poriadku....odchadzali skor do dochodku, lebo sa o ne nestarali....klasika potom hydraulika odisla a hlava v prdeli, bezna vec pri 16v..resp. kolbenschmidt hlava s problemovym praskajucim olejovym kanalom...
btw. co sa tyka tej zadnej napravy 16v..kuaaa, nemate niekto?? zisla by sa hehe
Napsal: stř bře 30, 2005 00:12
od M.I.CH.A.L.
Tak motor uz je pripravenej je to prej s omegy nejsem si moc jistej ale ty motory sou snad stejny
Napsal: stř bře 30, 2005 00:14
od Ivan
Ty vole, Ty seš dobrej experimentátor... nebo ten Tvůj kamoš nebo kdo to tam vlaastně montuje...
Napsal: stř bře 30, 2005 00:23
od M.I.CH.A.L.
Napsal: stř bře 30, 2005 07:38
od kaso
M.I.CH.A.L. píše:Tak motor uz je pripravenej je to prej s omegy nejsem si moc jistej ale ty motory sou snad stejny
Len aby to nebol motor z nejakeho KADETA prvej generacie
Napsal: stř bře 30, 2005 10:34
od Habron
Brrr ... to já bych se bál s autem takhle experimentovat, rychlá jízdenka do krematoria