Stránka 4 z 15

Napsal: pát bře 11, 2005 21:21
od Radoslav Hološka
Aha! Takze Petre tie zarezy su na vsetkych piestoch? Ja som myslel,ze tie vznikli vdaka stretu piestu s ventilmi. Ale aj tak ma nikto nepresvedci,ze to nastalo vdaka prechipovaniu.

Napsal: pát bře 11, 2005 21:24
od Radoslav Hološka
Dolezite je,ze uz to je za mnou a auticko mam doma. Motor ide tichucko,ako novy - ved aj je skoro ako novy! Nove piesty,kruzky,loziska,ojnice,spojkova lamela,lozisko,spatny ventil. Stalo to 24.000,- Sk,z toho 12 som platil ja a zvysok na triko servisu. Poriesili to seriozne,zaruku na GO mi dali 6 mesiacov pod podmienkou,ze tam naspat nedam chipovanu RJ.

Napsal: pát bře 11, 2005 21:42
od Ivan z D.S.
Rado gratulujem ti k akože novému motoru. Prajem ti veľa kilometrov.

Napsal: pát bře 11, 2005 21:50
od palikx
Radoslav Hološka píše:Aha! Takze Petre tie zarezy su na vsetkych piestoch? Ja som myslel,ze tie vznikli vdaka stretu piestu s ventilmi. Ale aj tak ma nikto nepresvedci,ze to nastalo vdaka prechipovaniu.
Sdovolením odpovím za petra-Ano ty zářezy mají všecky písty na nexii,matizu,i nubiře a dalších.

Napsal: pát bře 11, 2005 22:02
od Radoslav Hološka
Takze sme zasa o nieco mudrejsi. Dakujem za odpovede.

Napsal: pát bře 11, 2005 23:27
od JRD McLAREN
Rado tie vybratia pre ventily tam fakt su..
Obrázek
..aj ked ta diera tam teda byt nemaa... :mrgreen:

Napsal: pát bře 11, 2005 23:32
od JRD McLAREN
Tomas píše:Chtěl bych poprosit JRD McLarena po shlédnutí jeho nafocené generálky jestli nemá nafocené složení ventilu(ventil,pružina,zdvihátko),hlavně mě zajímá ten hydroštel jak vypadá a potom čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
no z cerpadlom serva je to tak jak vravi Petrm...

co vsetko potrebujesh vedet o tych ventiloch..??
jak maju byt nastavene vackove hriadele...??
..pri vymene rozvodaku..??

Napsal: sob bře 12, 2005 20:41
od Radoslav Hološka
McLaren,este mi prosim napis,co sa Tebe stalo so 16V motorom a kvoli comu?

Napsal: sob bře 12, 2005 22:37
od palikx
Ahoj mám k tematu ještě něco Máme v práci nesii co má najeto 340000,a dělali jsme na ni před 40000 část.GO.Majitel to chtel prodat a tak se tam dalo jen to nejnutnější ani se nebrousila klika a to auto jezdí jak drak.Mám fotky v mobilu a až seženu infraport tak tady budou :!: Možná to vyfotím kodakem a pošlu to už v pondělí.

Napsal: ned bře 13, 2005 13:16
od JRD McLAREN
Radoslav Hološka píše:McLaren,este mi prosim napis,co sa Tebe stalo so 16V motorom a kvoli comu?
mne nic...

To len susede zmrzla voda, a rano xela nastartovat... 8)
..
taqze ..zatocenie klucika za 30 tis SKK...
25.decembra...

Napsal: ned bře 13, 2005 17:32
od Radoslav Hološka
To je asi najdrahsie otocenie klucika v historii automobilizmu...
Samozrejme neratam tych,co po otoceni klucika v aute vybuchli. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon bře 14, 2005 14:47
od Reverend
...zmrzla voda, a rano xela nastartovat...
taqze ..zatocenie klucika za 30 tis SKK...
25.decembra...

tak to boli ine Vianoce, to cloveka potesi :evil:

Napsal: pon bře 14, 2005 15:17
od Tomas
Takže ta destrukce byla silou startéru?Nebo motor na chvíli naskočil? Chápu to tak,že stála zamrzlá vodní pumpa,očesaly se zuby rozvoďáku a potkalo se to. To:McLaren nastavení rozvodu (mám 8v) vím jak nastavit,spíš mě zajímá jak vypadá hydroštel ventil.vůle(je to samostatná součástka?je tam jenom vloženej,nebo ještě nějak zajištěnej?).

Napsal: pon bře 14, 2005 18:53
od petrm
Hydroštel je jen vloženej na ventil . A rozhodně si nemyslím že je to způsobeno jednotkou uvidíme

Napsal: pon bře 14, 2005 21:43
od Radoslav Hološka
Tak ale zmrzla voda v zime to je uz vazna vodicova chyba! Odovzdala ta suseda vodicsky preukaz naspat na Policiu? Ked nie,nech tak ihned urobi...