Stránka 4 z 5
Napsal: ned úno 27, 2005 15:58
od Pepe
Ivan píše:Ale Pepe, fuj! Na pětku jet šedesát
JJ, ale jak řikam, prázdý auto a po rovině. (á la styl Milosh
), ale nesmí začít chrastit ventily, motor musí jít lehounce .... Jenže jsem tenhle styl jízdy "na spotřebu" neměl rád.
Nexie nejlíp jela v rozmezí 3-4 000 ot. - prostě trochu svižnějc. Na druhou stranu nehonil jsem ji až na omezovač. Aspoň ne moc často.
Pak lítala jak raketa a motor šel jak ďas.
To Rado: musím tě zklamat. Mám TDi a pětku si dám ve 2100 ot a při 85 km/h. Minimálně. Spíš tak při 90 km/h. Jó holt skoro 2tuny jsou nějaká váha na 66kW. Zase to nezná vršek, ten krouťák je věc k nezaplacení.
Chtělo by to motor do Nexie, kterej by měl otáčky dobře zajetýho 16V (jako ten můj
) a krouťák solidního dieselu. Pak by to bylo teprv letadlo. I pro Ivana na sprinty.
Napsal: pon úno 28, 2005 08:05
od vado
Ono s tym pamatanim si stylu jazdy to asi bude pravda. Mam lanos 1.6 16ventil.
Ja jazdievam denne kratke trasy (12 km) do a z prace, po meste (BA), sama krizovatka, semafor ... Styl rozjazd - brzda. Motor ani nestihne vyjst na vyssie otacky.
V sobotu a nedelu som urobil BA - HN a nazad. Spociatku auto bolo lenive, na dialnici sa mu moc nechcelo, v kopcoch za Nitrou - nic moc. Potom sa postupne rozbehlo, a ide ako raketa. Ale to som siel tak, ze motor pod 3500 otacok isiel iba vtedy, ked som zastavoval. Inak v kuse v otackach.
Dnes rano som zase siel do prace a neveril som, ze to auto je to iste, ako v piatok. Okamzite sa drie do otacok, taha, uteka. Len som zvedavy, ako sa bude spravat po tyzdni jazdenia po BA. Asi zase zlenivie.
Napsal: pon úno 28, 2005 08:24
od milosh
Ty Vado
Presne jak pises. taky jezdim do prace jen po meste, semafory atd.. a auto se ani neohreje a uz sedim v kanclu. Kdyz jedu nekam dal, taky mu slapu na krk a jak to potom hned lip jede
Napsal: pon úno 28, 2005 20:38
od Petr II
Do dneška jsem tomu nevěřil, že je na tom něco pravdy. Co si člověk nevyzkouší tomu nevěří
Jezdím každý den do práce cca 9km. Moc to nehoním, spíš jezdím na spotřebu. Můj pocit byl, že auto je docela lenivé(16V).
Včera jsem absolvoval cestu cca 23km tam a 23kmzpět ve svyžnějším tempu(velmi jsem spěchal) a již cestou zpět při předjíždění jsem byl překvapen jak auto zrychlilo - po manévru jsem musel aftíčko poplácat a pochválit
Takže něco na tom je. Dneska jsem jel ráno do práce a stále je auto velmi živé, jsu zvědavý, jak mu to dlouho vydrží ?
Napsal: pon úno 28, 2005 20:49
od Franta
Ono obecně je pravda, že je nutné jednou za čas vyhnat pavouky z ventilů a motor trošičku odkarbunovat. Lambda sonda to má mejrači. Protože má v sobě celkem jemné žebrování a vněm se zachytává různé svinstvo a to je nutno spálit.
Franta
Napsal: pon úno 28, 2005 21:21
od Blue Lanos
ja som ted natankoval V-power
a idem ucit auto dobrym mravom. Ale je to s nim ako ked sportovec nesportuje co sa s nim stane???
Napsal: pon úno 28, 2005 21:59
od JRD McLAREN
no TO uvidish...
..len bacha aby si sa nepridal k Radovi s motorom..
ja by som moju nexxiu tiez rad isiel trochu prebehnut..
ale kua ma to strasne velku nadrz...
a stary rozvodak..
Napsal: pon úno 28, 2005 22:01
od T-PK
Napsal: pon úno 28, 2005 22:11
od Radoslav Hološka
Ja som nejazdil bohvieako dynamicky a divoko a co sa mi stalo. Co sa ma stat,stane sa. Ale prevetrat to treba. Ked zabehnem motorik po GO,to len bude jazdenie...
Napsal: pon úno 28, 2005 23:18
od Franta P.
ty jo a já proč teď v zimě když chumelí tak jedu volnou a když je suchá silnice a chci dát palbu krajinou tak je to líný.
Napsal: úte bře 01, 2005 07:53
od vado
Blue Lanos píše:ja som ted natankoval V-power
a idem ucit auto dobrym mravom. Ale je to s nim ako ked sportovec nesportuje co sa s nim stane???
Ja vzdy na dlhe trasy nacapujem V-Power. Neviem, ci to ma objektivne na to auto aj nejaky vplyv, ale subjektivne to auto po dlhsej jazde ide lepsie.
Ono sa to asi vsetko spocita:
- V-Power -- precistenie vstrekovacieho systemu, ocistenie nasavacich ventilov
- Dlha jazda na otackach -- "vypalenie" karbonu z motora a lambda sondy
- Sportova jazda -- nastavenie riadiacej jednotky na dany styl jazdy
- Sportova jazda -- nastavenie pocitaca v gebuli vodica na sportovy styl
(ono sa to nezda, ale vzdy po takomto vylete akosi razantnejsie stlacam plynovy pedal
)
No a to vsetko dokopy - dobry dojem z vykonu afta
Napsal: úte bře 01, 2005 18:12
od Blue Lanos
Veru veru uz mam 60tis. km za chvilu a bude sa menit volaky remen tusim tak by som to nemaml sylit asi...
BTW Emkas jazdi uz rok na v-power a to jeho auto ide jak odtrhnute z retezu. A ma este lepsiu spotrebu (to ho toci aj do 5000tis) jak ja co s nim chodim jak duchodce
Napsal: úte bře 01, 2005 18:57
od palladin
Ja som skusal aj w power99+ aj 100 od OMV a je to citit a pocut aj na zvuku motora (menej huci) a cez leto mi vysla spotreba 5,4/100 km.Dokonca 2,2l mala spotrebu 5,8 podla tripu. A o co je drazsi,to sa vrati na uspore.
Napsal: úte bře 01, 2005 20:10
od Kruger !!!
palladin píše:Ja som skusal aj w power99+ aj 100 od OMV a je to citit a pocut aj na zvuku motora (menej huci) a cez leto mi vysla spotreba 5,4/100 km.Dokonca 2,2l mala spotrebu 5,8 podla tripu. A o co je drazsi,to sa vrati na uspore.
S tím vracením se nesouhlasím !!! Rozdíl na jednom litru je 5 Kč. A selou dobu jet po dálnici 90 - 100 (na to stačí 105) je nuda a ani to není vhodné na takové auto. 130 je ideál.
Napsal: úte bře 01, 2005 20:25
od palladin
No aj pri 100-120 cez leto na obycajnu 95 mi to robilo do 6l. Ale zalezi ako jazdis. Vyborna vec je trip computer,podla neho sa da jazdit.