Stránka 4 z 5

Napsal: ned úno 27, 2005 15:58
od Pepe
Ivan píše:Ale Pepe, fuj! Na pětku jet šedesát :? :?
JJ, ale jak řikam, prázdý auto a po rovině. (á la styl Milosh :D ), ale nesmí začít chrastit ventily, motor musí jít lehounce .... Jenže jsem tenhle styl jízdy "na spotřebu" neměl rád.
Nexie nejlíp jela v rozmezí 3-4 000 ot. - prostě trochu svižnějc. Na druhou stranu nehonil jsem ji až na omezovač. Aspoň ne moc často. :D
Pak lítala jak raketa a motor šel jak ďas.

To Rado: musím tě zklamat. Mám TDi a pětku si dám ve 2100 ot a při 85 km/h. Minimálně. Spíš tak při 90 km/h. Jó holt skoro 2tuny jsou nějaká váha na 66kW. Zase to nezná vršek, ten krouťák je věc k nezaplacení.

Chtělo by to motor do Nexie, kterej by měl otáčky dobře zajetýho 16V (jako ten můj :D ) a krouťák solidního dieselu. Pak by to bylo teprv letadlo. I pro Ivana na sprinty.

Napsal: pon úno 28, 2005 08:05
od vado
Ono s tym pamatanim si stylu jazdy to asi bude pravda. Mam lanos 1.6 16ventil. :D Ja jazdievam denne kratke trasy (12 km) do a z prace, po meste (BA), sama krizovatka, semafor ... Styl rozjazd - brzda. Motor ani nestihne vyjst na vyssie otacky. :roll:
V sobotu a nedelu som urobil BA - HN a nazad. Spociatku auto bolo lenive, na dialnici sa mu moc nechcelo, v kopcoch za Nitrou - nic moc. Potom sa postupne rozbehlo, a ide ako raketa. Ale to som siel tak, ze motor pod 3500 otacok isiel iba vtedy, ked som zastavoval. Inak v kuse v otackach. :lol:
Dnes rano som zase siel do prace a neveril som, ze to auto je to iste, ako v piatok. Okamzite sa drie do otacok, taha, uteka. Len som zvedavy, ako sa bude spravat po tyzdni jazdenia po BA. Asi zase zlenivie. :cry:

Napsal: pon úno 28, 2005 08:24
od milosh
Ty Vado :lol:
Presne jak pises. taky jezdim do prace jen po meste, semafory atd.. a auto se ani neohreje a uz sedim v kanclu. Kdyz jedu nekam dal, taky mu slapu na krk a jak to potom hned lip jede ;)

Napsal: pon úno 28, 2005 20:38
od Petr II
Do dneška jsem tomu nevěřil, že je na tom něco pravdy. Co si člověk nevyzkouší tomu nevěří ;-)
Jezdím každý den do práce cca 9km. Moc to nehoním, spíš jezdím na spotřebu. Můj pocit byl, že auto je docela lenivé(16V).
Včera jsem absolvoval cestu cca 23km tam a 23kmzpět ve svyžnějším tempu(velmi jsem spěchal) a již cestou zpět při předjíždění jsem byl překvapen jak auto zrychlilo - po manévru jsem musel aftíčko poplácat a pochválit :-)
Takže něco na tom je. Dneska jsem jel ráno do práce a stále je auto velmi živé, jsu zvědavý, jak mu to dlouho vydrží ?

Napsal: pon úno 28, 2005 20:49
od Franta
Ono obecně je pravda, že je nutné jednou za čas vyhnat pavouky z ventilů a motor trošičku odkarbunovat. Lambda sonda to má mejrači. Protože má v sobě celkem jemné žebrování a vněm se zachytává různé svinstvo a to je nutno spálit.
Franta

Napsal: pon úno 28, 2005 21:21
od Blue Lanos
ja som ted natankoval V-power :lol: a idem ucit auto dobrym mravom. Ale je to s nim ako ked sportovec nesportuje co sa s nim stane??? :oops: :roll:

Napsal: pon úno 28, 2005 21:59
od JRD McLAREN
no TO uvidish...
..len bacha aby si sa nepridal k Radovi s motorom..

ja by som moju nexxiu tiez rad isiel trochu prebehnut..
ale kua ma to strasne velku nadrz... :evil:

a stary rozvodak.. :cry:

Napsal: pon úno 28, 2005 22:01
od T-PK
Blue Lanos píše:ja som ted natankoval V-power :lol: a idem ucit auto dobrym mravom. Ale je to s nim ako ked sportovec nesportuje co sa s nim stane??? :oops: :roll:
:D Začne trénovat a pak bude na špici a olympijský vítěz,co asi? :lol:

Napsal: pon úno 28, 2005 22:11
od Radoslav Hološka
Ja som nejazdil bohvieako dynamicky a divoko a co sa mi stalo. Co sa ma stat,stane sa. Ale prevetrat to treba. Ked zabehnem motorik po GO,to len bude jazdenie...

Napsal: pon úno 28, 2005 23:18
od Franta P.
ty jo a já proč teď v zimě když chumelí tak jedu volnou a když je suchá silnice a chci dát palbu krajinou tak je to líný.

Napsal: úte bře 01, 2005 07:53
od vado
Blue Lanos píše:ja som ted natankoval V-power :lol: a idem ucit auto dobrym mravom. Ale je to s nim ako ked sportovec nesportuje co sa s nim stane??? :oops: :roll:
Ja vzdy na dlhe trasy nacapujem V-Power. Neviem, ci to ma objektivne na to auto aj nejaky vplyv, ale subjektivne to auto po dlhsej jazde ide lepsie.

Ono sa to asi vsetko spocita:
- V-Power -- precistenie vstrekovacieho systemu, ocistenie nasavacich ventilov
- Dlha jazda na otackach -- "vypalenie" karbonu z motora a lambda sondy
- Sportova jazda -- nastavenie riadiacej jednotky na dany styl jazdy
- Sportova jazda -- nastavenie pocitaca v gebuli vodica na sportovy styl :lol: (ono sa to nezda, ale vzdy po takomto vylete akosi razantnejsie stlacam plynovy pedal :roll: )

No a to vsetko dokopy - dobry dojem z vykonu afta :D

Napsal: úte bře 01, 2005 18:12
od Blue Lanos
Veru veru uz mam 60tis. km za chvilu a bude sa menit volaky remen tusim tak by som to nemaml sylit asi... :lol:
BTW Emkas jazdi uz rok na v-power a to jeho auto ide jak odtrhnute z retezu. A ma este lepsiu spotrebu (to ho toci aj do 5000tis) jak ja co s nim chodim jak duchodce :cry: :lol:

Napsal: úte bře 01, 2005 18:57
od palladin
Ja som skusal aj w power99+ aj 100 od OMV a je to citit a pocut aj na zvuku motora (menej huci) a cez leto mi vysla spotreba 5,4/100 km.Dokonca 2,2l mala spotrebu 5,8 podla tripu. A o co je drazsi,to sa vrati na uspore.

Napsal: úte bře 01, 2005 20:10
od Kruger !!!
palladin píše:Ja som skusal aj w power99+ aj 100 od OMV a je to citit a pocut aj na zvuku motora (menej huci) a cez leto mi vysla spotreba 5,4/100 km.Dokonca 2,2l mala spotrebu 5,8 podla tripu. A o co je drazsi,to sa vrati na uspore.
S tím vracením se nesouhlasím !!! Rozdíl na jednom litru je 5 Kč. A selou dobu jet po dálnici 90 - 100 (na to stačí 105) je nuda a ani to není vhodné na takové auto. 130 je ideál.

Napsal: úte bře 01, 2005 20:25
od palladin
No aj pri 100-120 cez leto na obycajnu 95 mi to robilo do 6l. Ale zalezi ako jazdis. Vyborna vec je trip computer,podla neho sa da jazdit.