Stránka 4 z 4
Napsal: stř led 26, 2005 07:28
od palladin
Niekedy menit netreba, mozno staci iba vycistit... Neviem preco pouzili taketo drb... riesenie a nepouzili volnobezny ventil ako napr. Renault .... Tam som este problemy nemal....
Napsal: stř led 26, 2005 07:52
od Filip
no na raceri som sa pokusal vycistit. fungoval tak 10 minut a potom sa zasekol a motor isiel tak na 4000 otackach. uf.
no nic. a kde v espere najdem ten motorcek ? zevraj v skrtiacej klapke.
a tu najdem kde?
Napsal: čtv led 27, 2005 07:18
od palladin
Tazko sa to vysvetluje ale je ako si napisal na tele skrtiacej klapky, zo spodu od prepazky ... Pozri sa kam idu kabliky... Je tam blby pristup,este som to nerobil. Zevraj to staci prestriekat WDckom ... Otazka ze kolko to vydrzi, lebo na WD sa chytaju necistoty. Inak s tym motorcekom byvaju problemy aj na filcke (felicii) ...
Napsal: sob led 29, 2005 09:32
od Filip
dnes mi to mrcha spravil zase a chcel som sa na to pozriet
ze poklepem po rozdelovaci a tak ale kym som sa dotrepal do
roboty a zastavil v robote na parkovisku tak auto islo
ako keby sa nic nestalo. svina
Napsal: sob led 29, 2005 10:56
od ]Rebro[
Auto je zivy tvor. A ked vie, ze ide k lekarovi, tak zazracne vyzdravie