Stránka 4 z 4
Napsal: stř bře 16, 2005 20:13
od kaso
Rado dnes rano ked som startoval auto hned ma napadlo ci natocis to tvoje.Dufam ze si za vodou.Poriadne ju zabehni.
Napsal: stř bře 16, 2005 20:20
od Radoslav Hološka
Dakujem. A Tvoju si nastartoval?
Ide zatial O.K.,dufam ze v sobotu dojdem v pohode do BA na salon. Bolo to zrejme tym humusom v palivovom filtri. Ale po tolko malo km?
Napsal: stř bře 16, 2005 20:28
od kaso
Napsal: stř bře 16, 2005 20:55
od Radoslav Hološka
A pred 6 mesiacmi mi vraj v servise menili aj brzdovu kvapalinu. Dnes som bol na STK a bod varu je iba 150 stupnov,vraj vydrzi este cca 2 mesiace a bude potrebne ju menit. Takze tomu prestavam rozumiet a uz nikde nehladam logiku...
Napsal: stř bře 16, 2005 21:55
od kaso
Napsal: čtv bře 17, 2005 16:45
od Bady
Ja tiez som raz isiel na STK s kvapalinou, ktora bola menena mesiac pred tym. Vysledok - 143st.C. Neskor som uz dal nejaku inu znacku, o tri mesiace som isiel na STK - 268st.C.
Napsal: čtv bře 17, 2005 17:22
od Imi2
Rado,
ak dáš v servise meniť nejakú náplň (už to je nerozum) tak musíš čumieť osobne čo ti tam lejú.
Napsal: čtv bře 17, 2005 21:15
od Radoslav Hološka
Pravda,ale ked pracujem denne od 8 do 18 (cez vikendy som rad,ze oddychujem),nemam cas lezat pod autom v garazi ako ked som mal Moskvica,mal som 18 a bol bez prace. Preto jazdim do servisu. Verim im,aj ked to teraz nema logiku. Brzdovu kvapalinu mam Shell DOT3,ma ani nie rok a bod varu 150 stupnov. To je na rocnu kvapalinu dost zle.
Napsal: čtv bře 17, 2005 22:00
od palikx
Tak za 1-gratuluji že to byl jen fitr.
za2-ta brzdovka je docela smutný případ.My bohužel máme jen LED měřák a nevím přesne teplotu.Ale je pravda že je třeba 2 roky stara a je v pohodě.Tak asi by bylo dobré změnit značku kapaliny.